Když jsem si tak vychutnával špagety s kečupem, tak v tom jsem zaslechl že někdo klepe na dveře..
Nestihl jsem ani nic říct a už se dveře otevřely. Stál tam Rady s Tomášem, kteří po otevření dveří a pohledu na mě vykulily oči. OH KURVA! Já úplně zapomněl, že u mě dneska přespávají.. Já jsem jelito🤦🏽♂️
,,Um... co to děláš Honzo..?” Zeptal se mě Tomáš s lehce udiveným výrazem
,,Jim si špagety...?” Odpověděl jsem mu, jako by to bylo normální
,,Já jsem ale říkal ať nám necháš” Řekl mi Rady
,,Tak si pojďte vzít..” Řekl jsem a natáhl svou ruku s vydličkou směrem k nim. Rady za mnou přiběhl a vyrval mi mísu špaget z druhý ruky. Najednou uviděl moje péro a vykulil oči.
,,Ty jsi pil?” Zeptal se mě Tomáš a podíval se kolem mě jestli tam nemám náhodou nějakou flašku alkoholu. Na mém nočním stolku byla jen flaška prosecca, ale tu nevnímal.
,,A proč jseš tady nahej? Víš snad že u tebe dneska přespáváme, žejo?” ptal se Rady
,,No.. jo vím...” Odpověděl jsem mu
,,Fajn.. a kde budem spát?” Zeptal se mě Tomáš
,,Tady..? A jestli chcete tak si můžete vzít špagety” Nabídl jsem jim a sebral Radymu z ruky mísu špaget. Potom si Tomáš přisedl ke mě do postele a začal jist špagety z mísy, která byla na mém rozkroku. Docela mě to zarazilo, ale když jsem občas ucítil, že se mísa pohla na mém přirození, trochu mě to uspokojovalo..
Mezitím Rady odešel.
Tomáš se do špaget zabral natolik, až mísa se špagetama sjela na moji levou nohu a Tomáš mě vydličkou od kečupu píchl do penisu.
,,Au” vykřikl jsem.
,,Sorry. to omylem” Řekl Tomáš.15+ :))
,,Ale.. co kdybych si dal ptáka s kečupem?” Řekl potom, a já nevěděl co dělat.. Usmál se na mě, pak vydličkou nabral špagety společně s kečupem a obmotal je kolem mého penisu. Strčil si ho do pusy a opakoval pohyby nahoru a dolu. Bylo to příjemné. Potom jsme uslyšeli zvuk dveří, jak je někdo otevírá a byl to Rady.. měl v ruce pytlík se sýrem. Nevěděl jsem, jak se mám tvářit nebo co mám dělat. Čekal jsem, až Tomáš přestane, ale ne. Rady ani nic neřekl a přišel k nám. Z obalu vyndal trochu sýru a posypal jím špagety v míse.
Tomáš se na Radyho podíval a Rady, jako by mu četl myšlenky posypal i špičku mého žaludu sýrem. Tomáš se dal opět do práce. Cítil jsem že už budu hotov ale Tomáš najednou přestal.,,Teď jsi na řadě ty.” Řekl Tomáš Radymu a vyměnily si místa. Rady mi ho začal zběsile honit, a já mu mezitím sundával kalhoty a pak i boxerky. Tomáš si také sundal kalhoty i boxerky a strčil celou dlaň do mísy. Ruku měl celou od kečupu, ale pak si to utřel do svého penisu. Nyní jeho penis byl celý od kečupu a já na něj měl chuť.
,,Můžu si dát ptáka s kečupem?” Zeptal jsem se ho a podíval se na něj.
,,Můžeš, ale rychle, ať neuletí” Řekl a já se pustil do práce. Že začátku jsem byl v dost nepohodlné poloze, ale pak jsem se předním postavil na čtyři a hned se mi sálo líp. Rady taky musel změnit polohu, byl na kolenou zamnou, dal ruku do kečupu a potřel mi tím můj anální otvor. Nezapomněl to okořenit ještě trochou sýra, kterým mojí díru ještě posypal.
Neotálel a strčil svůj penis do mého análu. Opakoval pohyby tam a zpět.
Já zas u Tomáše opakoval pohyby nahoru a dolů a když už jsem ucítil, že bude Tomáš hotov, nepřestal jsem a tudíž se jeho smetánka vystříkla do mojí pusy. Celý jsem to spolknul a chtěl jsem další.. Takže jsem mu znova začal kouřit. Rady mezitím vyndal svůj penis z mého análního otvoru, protože už se do mě udělal. Poté si vzal opět kousek sýra a potřel jím můj anální otvor, neotálel a začal to celý oblizovat. Ještě k tomu dal svou pravou ruku pod mé břicho, nahmatal můj penis a začal mi ho honit.Tohle byla snad nejlepší prespávačka, kterou jsem kdy zažil. Nejlepší romantická večeře, kterou jsem kdy zažil. Nejlepší chvilka s Tomášem a Radym, co jsem kdy zažil.
𝐓𝐇𝐄 𝐄𝐍𝐃
venia<3
ČTEŠ
ROMANTICKÁ VEČEŘE |MTeam|
Fiksi PenggemarHonza, Rady a Tomáš se po natočení velmi originálního kontentu přesunou k MenTovi domů a budou u něj přespávat. Jelikož je Honza po videu a po cestě domů celkem unavený a má hlad, lehne si na gauč a co nevidět přijde Tomáš, který mu přinese špagety...