Uyandigimda gunes henuz dogmamisti.Kalkip masamdaki ufak lambayi actim.Yatagima geri dondum.Yatak basligina sirtimi dayadim ve ince yorganimla bacaklarimi orttum.Bir sure sessizce oturdum.Moralim 2 aydir o kadar bozuk ki.Uykularimdan bile ansizin kalkiyorum.Lisede son iki senesini okuyan bir ogrenciyi tutup tum ortamindan ayirarak baska bir sehre tasinmak da neydi simdi?Ustelik hayatimda hic gitmedigim bir sehre.İstanbul'a.Orasi hakkinda hic bir fikrim yoktu.Ama beni oraya goturmekte kararlilardi.Babamin isi.Haha bok var.Ne bir arkadas ne bir akraba.Hic ama hic kimsemin olmadigi bilmedigim bir sehirdb ne yapicaktim ben .
2 aydir duzgun bir uyku uyuyamamistim.Surekli yeni bastan baslayacagimiz yasami dusunuyordum.Simdiki kadar buyuk olmasada iki katli buradan biraz daha kucuk bahcesiz bir evimiz olacakti.Bir de cati katimiz.Cati katinda kalmak hep hayalimdi evet ama yasadigim sehirden İzmir'den baska bir yerde bunun olucak olmasi beni asiri uzuyordu.
Yine ayni can sikan bu sacma olayi dusunmeyi birakmaya karar verdim.Bas ucumdaki telefonu aldim ve kulakliklarimi taktim.İnternetimi acip whatsapp'a girdim.Son gorusmelerden Ege'yi buldum.Cevrimici.
Ben:Selam.Yine uyuyamayan sen ve yine uyuyamayan ben burdayiz bakiyorum.
Ege:Evet uyku tutmadi.Yine.
Ben:Her gece oldugu gibi benide oyle.Beni İstabul'a goturmelerini istemiyorum.
Ege:Bende senin gitmeni istemiyorum sen benim tek sirdasimsin Asya.Kalmanin bir yolunu bulmalisin.Sen gidersen bu sehirde beni anlayan kimse kalmaz.
Ben:Bu gece duygusal takiliyorsun bakiyorumda.Ama soylediklerinede harfi harfine hak veriyorum dogrusu.
Ege:Gidersende seni cok ozliyicem bunu unutma sakin.
Ben:Bende seni ozliyicem.
Ege:Haydi uyumayi dene.
Ben:Uyuyamayacagimi biliyosun ama
Ege:Benim icin denesen nolucak.
Ben:Her gece ayni muhabbet pekala iyi geceler.
İnterneti kapatinca saate baktim.3.36.Yarin bu sehri birakip gidiyordum.
Evet gidiyorum dedim ama ben kimim?
Ben Asya Atak.17 yasimdayim.Lise 3'e gidiyorum.Sarisin ve mavi gozluyum.Beyaz tenliyim.Arkadaslarim tarafindan cok sevilen cool bi kisiligim var.Herkesle kolay iletisime gecmemAma biri ile arkadas olmayi istersem olurum.Gorunusumdeki bu renkli kisilik ruhumda yoktur.Yaratilisimdaki zitliklardan sadece birisi.İcim tamamen karanliktan ibaretken saclarim ten rengim gozlerim tam tersini soyluyor.Ben ruhumun rengini bedenimin renklerinden daha cok sevdigim icin kiyafetlerimin cogunu ruhumun renginde tercih ederim.Bu arada ben siyah renge "Ruhumun Rengi"derim.
Bu hikayede benim ruhumun renginin beni surukledigi inis cikislarin calkantili hikayesidir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruhumun Rengi
Teen FictionMuhtesem bir hayat arkadaslar ve aileye sahip olan Asya once okuluna sonra hayatina giren ve hayatini kotuye dogru ceken Eren ile tanisir.İste aydinligin karanliga nasil donustugunu anlatan Senden Kalan...İlk ask...İlk kesik...İlk madde...İlk sigara...