MEDYA:ASYA
Zorlada olsa uyudugum uykumdan saat 8'de calan alarm sayesinde uyandigimda oldukca asabi ve huysuzdum.Ama beni umursayan kim?
Bu aksam yola cikiyorduk ve ben hala burda kalmak icin bir care dusunememistim.
Yataktan kalkip banyoya yoneldim.Elimi yuzumu yikayip odama geri dondum.Esyalarim toplanmisti.Sadece yatak ve dolap duruyordu.Bir kac parca kiyafet ile birlikte.
Yatagima oturdugum sirada annem geldi
"Kahvalti yapmak istermisin tatlim?"
"Belki biraz sonra."
"Tamam nasil istiyorsan."
Annem odamdan ciktiktan sonra oylesine bakindim.Daha sonra laptopu acip once facebook daha sonra wattpad e giris yaptim.
Wattpad yuklenirken facebook'tan gelen mesajlara baktim.
Asil Uysal.
'Yarin gidiyormussun :( cok uzuldum bebegim.'
Cevap vermeye gerek bile yoktu.Bu kiz ile yaklasik 1 senedie gorusmuyordum.Benim icin uzulmeye hakki olmayan gerkesizin birine cevap vermeyecektim.
Nihal Beyzade
'Tatliiiiim :* seni hepimiz cok ozliyicez sakin bizi unutma ziyaretimize gel :).'
Nihal cok temiz kalpli ve iyi bir kizdi 2 senedir beraber oldukca guzel zamanlar gecirmistik.
"Bende sizi.Gelmeye calisicam."
Ben hep boyle soguktum.Hayata karsi.Arkadaslarima karsi.Herkese karsi.
Tufan Ugur Yetim
'Siyahlarin en beyazi :) gitmeden haber ver seni gecirmeye gelicez :)
-Tufan,Ege,Dilara,Kumsal,Utku'Gulumseyerek mesaji cevapladim
"Peki.Ararim :)"
Onlara karsi soguk olamiyordum.
Digerleri gibi devam eden bir kac mesajin ardindan tanimadigim birinden once arkadaslik istegi ardindan da bir mesaj geldi:
'İstanbul mu? Vay canina oraya gitmeyi hep istemisimdir.Sayende orayada gidebilicem :)'
Bu kimdi boyle?
Mesaji okuduktan sonra profiline girdim ama yalnizca Cem Adrian'in bir kac parcasi ve Black Veil Brides'in Rebel Love Song sarkisi'ni paylasmisti.Fotograflara girdigimde bazi tumblr sozleri disinda profil fotografinda sprey boya ile duvara yazi yazan bir cocuk vardi.Kapak fotografina baktigimda ise... Sanirim o olmaliydi biraz yukaridan cekilmis bir fotografta bitter cikolatayi andiran gozleri oldukca net gozukurken yuzunun kalan kismi bulaniklasiyordu.Kusursuz bir fotograf olmasina ragmen kesinlikle baska bir yerden alinmis degildi.Profilini iyice incelemeden once mesaj kutusunu actim.
"Sen kimsin?"
Ve aninda goruldu.
'Bu soruyu sormus olmana hic sasirmadim.Ne kadar da klasiksin.Ben seni cool bi kiz olarak taniyorum.Simdide bini nirdin tiniyisin? Diye soracatin.Ama bunu bildigim icin sormana gerek yok.Seni oldukca yakindan taniyorum.'
"Sana kimsin diye oldukca basit bir soru sordum."
'Ve bende cevap vermedim.'
"Ama hala senden cevap bekliyorum.Kimsin?"
Canimi fazlasiyla sikmaya baslamisti.
'Bunu soylemeyi dusunmuyorum.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruhumun Rengi
Teen FictionMuhtesem bir hayat arkadaslar ve aileye sahip olan Asya once okuluna sonra hayatina giren ve hayatini kotuye dogru ceken Eren ile tanisir.İste aydinligin karanliga nasil donustugunu anlatan Senden Kalan...İlk ask...İlk kesik...İlk madde...İlk sigara...