Nu imi place sa fac multe chestii , sunt destul de simpla. Ca de inceput am sa va spun un secret.. dar inainte de toate , stiti sentimenul ala de fericire cand crezi ca iti intalnesti sufletul pereche? ei bine m am indragostit de Heeseung- un coleg de clasa cu care nici nu m am salutat vreodata. Insa simt ca are ceva ce mi place , bine pe langa faptul ca ca are un stil de a se imbraca de nota 10. As vrea sa il cunosc si poate sa devenim prieteni , insa niciodata nu mi am gasit cuvintele , sau sa gasesc momentul potrivit pentru a incepe o conversatie cu el , nici nu stiu ce ii place. Totusi , trebuia sa ma prezint pe mine , nu?
-Buna , sunt Y/n , am 15 ani si sunt in clasa a 10a . Stiu , inainte sa intrebati , da sunt cea mai mica din clasa , dar acolo e alta poveste. Imi place sa desenez si sa dansez , le consider niste hobby-uri de care sunt destul de mandra. Nu prea am prieteni , ci doar un amic - Sunghoon.
Suntem amici de putin timp , ne am cunoscut prin intermediul unui joc video , insa ne punem increderea unul in altul spunandu ne secrete si ajutandu ne reciproc . In fine. Asta sunt eu , iar acum incepe povestea.Mai este o saptamana pana incepe scoala:
Dimineata sunetul alarmei ma trezeste, este ora 11:14. Ma duc la baie sa ma spal pe dinti si ma uit in oglinda :
-Mai este o saptamana si il voi vedea din nou pe Heeseung... oare sa ii spun lui Sunghoon ca imi place de cineva? sau ma va tachina.. pff ar trebui sa il sun.Y/n: Alo? Sunghoon?
Sh: Oh , Y/n , ce s a intamplat?
Y/n: Tii minte ca am vorbit acum cateva zile sa mergem impreuna pentru niste cumparaturi inainte de scoala , nu?
Sh: Da , si?
Y/n: Ce zici de azi , mai este o saptamana , ar trebui sa ne pregatim din timp.
Sh: Oh ai dreptate , vin sa te iau de acasa pe la 13 fix , okay?
Y/n: Bine bine , ma suni cand ajungi , papa~~
Sh: Paa Y/n~~Oh deci ar trebui sa ma machiez ca sa am timp pana ma ia Sunghoon. Nu ma imbrac prea sofisticat , imi iau niste blugi , un tricou negru , adidasii , niste lanturi , geanta si gata. Nu stiu de voi fetelor insa dupa ce ma machiez trebuie sa postez o poza pe instagram . Zis si facut :
Okay , acum sa astept sa ma sune Sunghoon.
Sh: Alo? Y/n?
Y/n: Sunghoon? ai ajuns?
-Nu inca , voiam sa te anunt ca opresc pana la un prieten caci se simte putin rau . Voi ajunge pe la 13:10 cred , scuze pentru ca trebuie sa astepti.
-E okay Sunghoon , nu te grabi , ai grija de prietenul tau , ma suni cand ajungi la mine si totul e in regula.
-Bine , ai grija de tine. Paa~~
-Si tu de prietenul tau si de tine . Papa~~
CITEȘTI
Heeseung si Y/n
FanfictionO fata simpla se indragosteste de colegul ei de clasa , ce se va intampla mai departe?