Am aflat ca prietenul lui Sunghoon este...

48 4 2
                                    

Au cam trecut cele 10 minute , oare sa il sun? Oh , sper sa nu l deranjez..
Y/n: Alo? Sunghoon?
Sh:Alo
-Ce face prietenul tau , e mai bine?
-Cine e la telefon?
-Haha nu mai glumi Sunghoon , hai vii sa ma iei de acasa?
-Nu e Sunghoon la telefon , imi pare rau.
-Ah scuze , Sunghoon ce face?
-S a dus la farmacie sa imi cumpere niste medicamente , insa si a uitat telefonul . Ii voi spune sa te sune inapoi cand se va intoarce . Dar tu cine esti? ( Eu fiind trecuta in telefonul lui <Bestie>)
-Sunt Y/n , tu cine esti?
-Oh ? Y/n? Sunt Heeseung.
-Heeseung??? -intreb rusinata.
-Da , suntem in aceeasi clasa.
-Ah da , corect , um spune i lui Sunghoon sa ma sune cand se intoarce , multumesc.. - inchid telefonul intr o stare atat de ciudata , si suparata , si nervoasa , si rusinoasa insa si fericita.. Ar trebui sa va explic motivul pentru fiecare emotie? oh , nu acum... am vorbit pentru prima data cu Heeseung!??! Uau ce voce calma are.. dar totusi.. cum a putut Sunghoon sa nu mi spuna ca prietenul lui cel mai bun este cu mine in clasa , si in acelasi timp CU PERSOANA PE CARE O PLACCC !??! - sunt foarte confuza..

Ma suna Sunghoon la 7 minute dupa acea intamplare sa mi spuna ca este in masina in drum spre mine , si ca uitase sa ma sune mai devreme.
Am coborat din scara si il vad la masina asteptandu ma... Nici nu stiu cum sa reactionez , sa l intreb de ce nu mi a spus? sa ii spun ca il plac pe Heeseung?? nu stiu ce sa fac .. mai bine tac.

Ma striga sa urc in masina si plecam spre niste magazine care sunt destul de departe de casa mea.

Trece cam o ora jumate:
Sh: Y/n , nu vrei sa mergem sa mancam putin ? fac eu cinste.
Y/n: Okay , sa mergem.
Zis si facut. Mergem sa mancam. Eram asezati la o masa , unde vine un chelner pentru a ne cere comanda. Dupa ce am dat comanda , Sunghoon ma intreaba cat este ceasul caci el nu mai avea baterie la telefon. Deschid telefonul si ii spun ca este ceasul aproape 3 , unde... vad o notificare de la instagram. Ce credeti??

Heeseung mi a apreciat postarea , am tresarat de bucurie , Sunghoon fiind nedumerit de ce se intampla

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Heeseung mi a apreciat postarea , am tresarat de bucurie , Sunghoon fiind nedumerit de ce se intampla. Ma intreabat ce am patit si ii raspund:
-Um scuze , nu s a intamplat nimic..
-Haide Y/n , nu ne cunoastem de mult timp , insa stiu ca s a intamplat ceva de esti asa bucuroasa.. deci , ai intalnit vreun tip?? (ma intreaba curios dar si fericit pentru mine)
Oare sa ii spun? Sa ii spun ca il plac pe prietenul lui??..

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 04, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Heeseung si Y/nUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum