Part 4🚨

7.9K 355 30
                                    

jk-baby ကို အပြစ်ပေးမလို့..
tae-Dady...tae အဆင်သင့်မဖစ်သေးဘူး..
jk-ရပါတယ် baby အဆင်သင့်ဖစ်တဲ့အထိ ကိုယ်စောင့်ပါ့မယ်
tae-ဟုတ်ကဲ့...
jk-baby ဗိုက်ဆာနေပီလား ကိုယ်တို့ တစ်ခုခုစားရအောင်
tae-ဟုတ်...
jk- baby ဘာစားချင်လဲ...
tae- Dady အဆင်ပြေတာပေါ့..
jk-ok ဗျာ...အ့တာဆို ခနစောင့်နော်...
jk လဲ ခေါက်ဆွဲ tae အတွက်ပြုတ်ပေးနေတယ် tae ကေတာ့ တအိမ်လုံး လျှောက်ပတ်ကြည့် နေတာပေါ့.. tae လဲ တစ်အိမ်လုံး လိုက်ကြည့်ရင်း အိမ် ပေါ်ထပ်က အခန်းလေးတစ်ခု ကို မြင်သွားတယ် သူသိိချင်လို့ ဝင်ချင်ပေမဲ့..Jk မကြိုက်မာကိုလဲ ဆိုးသေးတယ်..ဒါနဲ့ပဲ သူလဲ အိမ်ပေါ်ကနေပြန်ဆင်းလာတယ်..အိမ်ပေါ်တက်တုံးကတော့ သတိမထားမိပေမဲ့ ပြန်ဆင်းလာတော့ လှေခါးတစ်လျှောက် ပန်းချီကားတွေကို ချိတ်ထားတယ်..
tae- ဝိုး အရမ်းလှတဲ့ ပန်းချီကားတွေပဲ တော်တော်များတာပဲ..Dady က အကုန် ဝယ်ထားတာလား Dady က ဘောစိပဲ..
Jk- Baby ရေ..ရပီ လာစားတော့...
Tae-ဟုတ်..လာပီ..
Jk နဲ့ Tae နဲ့ နှစ်ယောက်ထဲ စားပီး ရော..tae က ဗိုက်တင်းနေလို့ ခန လှဲနေရင်းအိပ်ပျော်သွားတယ်..

Other side
jm-ကိုကိုက ဘာလို့ ပြန်မလာသေးတာလဲ နောက်ကျနေပီ..ဖုန်းဆက်တော့လဲ မကိုင်ဘူး..ကိုကိုဘယ်တွေသွားနေတာလဲ..
၆နာရီထိုးတော့ Jimin လေးလဲ သူ့ကိုကို ကို စိတ်ကောက်ပီး Bar တက်ဖို့ ဆုံးဖြတ်လိုက်တယ်..
တီး..တီး..တီး..
jh-jimin ပြောလေ
Jm-Jh bar သွားမယ်..
jh- အခုလား..
Jm-အေ အခု ထွက်ခဲ့..
jh.-အေအေ..
Jm နဲ့ Jh လဲ Bar ရောက်တော့..
jh-Jimin မင်းမျက်နှာက ဘာဖစ်..
Jm-ဘာမှမဖစ်ပါဘူး..
Jh- င့ကိုလာမလိမ်နဲ့..ငါကို မင်းသူငယ်ချင်းလို့ သဘောထားရင် အမှန်တိုင်းပြောပြ..
အဲ့တော့မှ Jimin လဲ..
Jm-ကိုကို ဆေးရုံဆင်းပီး အိမ်ပြန်မလာသေးဘူး..ဖုန်းဆက်တာလဲမကိုင်ဘူး..ကိုကိုဘယ်သွားနေလဲမသိဘူး..
Jh-အော မင်းကိုကိုက ခေလးလား သူလဲ သွားချင်တဲ့နေရာသွားမာပေါ့ မင်းကလဲ..
Jm-မဟုတ်ဘူး..ကိုကိုက ဘယ်မှမသွားတက်ဘူး..ဆေးရုံဆင်းတာနဲ့ ငါထပ်အရင် အိမ်ကိုပြန်ရောက်တာ..ကိုကို က တခါမှ ဒီလိုမဖစ်ဘူး...
Jh-အော..မင်းကလဲ..မင်းကိုကို ပြန်လာမာပါ..ဘာမှမဖစ်နဲ့..သွားကမယ်
Jm-အေ ကမယ်ကွာ

Tae Side..
ဝါး....(သန်းတာပါ)
Jk- Baby နိုးပီလား..
အ့တော့မှ ချက်ချင်း...နာရီကို လှမ်းကြည့်တယ်..၉နာရီ..
Tae-သေပီ..
jk-ဘာဖစ်လို့လဲ..Baby..
tae-Jk ဘာလို့ Tae ကိုမနိုးတာလဲ..
Jk- အော..Baby အိပ်ရေးမဝမာ ဆိုးလို့ပါ..ဘာလို စိတ်တိုနေတာလဲ..Baby..
tae-ခလေး...
jk-ဟမ်း...
tae-dady.. baby မာ ညီလေးရှိတယ် သူ baby ကို စောင့်နေမာ..baby ကို အိမ်ပြန်လိုက်ပို့ပေးပါ...
Jk-အပြင်မာ မိုးအရမ်းရွာနေတယ်လေ..Baby..
tae-အ့တာဆို ဘယ်လို လုပ်မလဲ
Jk-baby ညီလေးကို ဖုန်းဆက်လိုက်လေ..
tae-ဟုတ်သားပဲ..ဖုန်းရော..ဖုန်းကဘယ်မာ..
jk-ကိုယ်ကဘယ်သိမလဲ Baby ဘယ်မာထားလဲပေါ့..
tae- ကားပေါ်မာပဲနေမယ်..babyသွားယူလိုက်မယ်..
ဘာမပြောညာမပြောနဲ့...ပြေးသွားတဲ့ကောင်လေးကိုကြည့်ပီ သူမှာ အသဲယားလို့မဆုံး..
Jk-အယ်..ဖြေးဖြေးသွားလေ Baby ချော်လဲဦးမယ်..
tae-ရပီ Dady...ဖုန်းဆက်ဦမယ်..
သူ ခေလး..သူကို ဖုန်းတွေ ခေါ်ထားတာတွေ့တော့..သူပိုစိတ်ပူမိ..(တီး..တီး..တီး..တီး..လူကြီးမင်းခေါ်ဆိုသောဖုန်းမာ...)10...
Jk- Baby ဖုန်းမကိုင်ဘူးလား..
tae-ဟုတယ် ဘယ်သွားနေလဲမသိဘူး..Baby စိတ်ပူတယ်..
jk-သူ့သူငယ်ချင်းတွေရော..baby..
အ့ခါကျမှ သူ့သူငယ်ချင်း Yoongi ကိုသတိရတယ်..
တီး..တီး..
Yg-tae ပြော..
tae-yoongi ya (ဖစ်ကြောင်းကုန်စင်...ပြောပြပီး)
yg-အဲ့တော့ ငါက သွားရှာပီး အကျိုးအကြောင်းပြောပြပီး အိမ်ပြန်ခေါ်ခဲ့ရမာပေ့..အ့လိုလား..
tae-အားကိုးပါတယ်...yoongi ya..
yg-အေ အခုပဲ သွားရှာလိုက်မယ်..
tae-ကျေးဇူးပါကွာ..ပီရင် ဖုန်းပြန်ဆက်ဦး..
yg-အေးပါ..ဒါပဲနော်..
တီး...
jk- အဆင်ပြေလား baby
tae- ဟုတ်.
ဟုတ်ဆိုပီး သူရင်ခွင်ထဲ တိုးဝင်လာတဲ့ ကောင်ကလေး..
Jk-အ့လောက်ထိချွဲနေရင် စိတ်မထိန်းနိူင်ရင် baby ပဲ အသားနာမာနော်..
tae- ဟွန့် dady အကျင့်ပုတ်..
ဆိုပီ jk ရဲ့ ရင်ဘတ်လေးကို လက်သွယ်သွယ်လေးတွေနဲ့ အသာလေး ထုနေတယ်..
(ကိုယ့်အရည်တွေပျော်နေပါပီး..babyရယ်...ကိုယ့်မင်းကိုချစ်နေမိနေတာလား..မဟုပါဘူး..baby အလှမာ ကိုယ်သာယာတာ..ဟုတ်တယ် baby ကိုမချစ်ဘူး.ကိုယ့်မာ လက်ထပ်ရမဲ့ မိန်းခလေးရှိတယ်...

𝘐'𝘮 𝘊𝘢𝘯'𝘵 𝘓𝘪𝘷𝘦🔞(Ongoing)Where stories live. Discover now