Part 6💔

5K 297 8
                                    


Jh နဲ့ Jm ကန်တင်းရောက်တော့...
သူတို့ဝိုင်းနဲ့ ခပ်လှမ်းလှမ်းဝိုင်းမာ ထိုင်နေတဲ့ အချေဆရာကို Jm တွေ့လိုက်တယ်...အချေဆရာဆိုတဲ့အတိုင်း ဘယ်သူကိုမှ ဂရုမစိုက်ပဲ စားစရာတာကိုစားပီး..စားပီးတာနဲ့ ကန်တင်းထဲက ထွက်သွားလေရဲ့...Jm နဲ့ Jh ကိုတွေ့ပေမဲ့..မတွေ့ချင်ယောင်ဆောင်ပီး..တမင်ထွက်သွားတာကို Jimin ရိပ်မိ..
(jimin စိတ်ထဲက ​နေ​ဘာလဲ ဒီအဖိုးကြီး မတွေချင်ယောင်ဆောင်ပြန်ပီလား..ဘာသဘောလဲ..ငါ့ကိုတမင်ရှောင်နေတာလား..ငါသူ့ကိုဘာလုပ်လို့လဲ..သူကသာ ငါကိုလုပ်တာမဟုတ်ဘူးလား..တွေ့မယ်ငါနဲ့...)
Jh-စားလေ..ဘာလုပ်နေလဲ..
Jm-အေ..စားမယ်..
15 min လောက်ကြာတော့..Yoongi toilet ဘက်သွားတာတွေ့တော့..
Jm- hobi ခန ငါ Toilet သွားမလို့ ပြန်လာခဲ့မယ်..
Jh-အေ ငါ့အတန်းထဲကပဲစောင့်နေတော့မယ်
Jm-အေအေ..ငါသွားပီ..
Jimin လဲ ကန်တင်းထဲကထွက်သွားပီး Toilet ရှိရာလာလိုက်တယ်..Toilet ထဲရောက်တော့ တံခါးတွေကို အကုန်ပိတ်ပီး..yoongi အနားကို...
Jm-ဆရာ..ဆရာကဘာလို ကျတော်ကိုတွေ့တာမသိချင်ယောင်ဆောင်နေတာလဲ..ဆရာကကျောင်းမာမို့ ချေနေတာလား..ဒါဘာသဘောလဲ..ဆရာ..
yoongi ဘာမှပြန်မဖြေ...
Jm-ဆရာ..!ကျတော်မေးနေတယ်လေ..
Yg-ငါကဘာကိုဖြေရမာလဲ..မင်းနဲ့ငါနဲ့က ဘာပက်သက်လို့လဲ တပည့်နဲ့....ဆရာ..ဒီလောက်ပဲလေ..ငါအရှေ့ကဖယ်..
(ပြတ်သားလွန်းတဲ့..ဆရာအဖြေကြောင့်..jimin အရမ်းဝမ်းနည်းသွားပီး..ဆရာရယ် ဘယ်လိုတောင်ပြောရက်ရတာလဲ..ဆရာနဲ့ကျတော်နဲ့က ဆရာ တပည့် အခြေအနေတဲ့လား...ကျတော်ရင်တွေလဲကွဲရပါတယ်..ဆရာတကယ်ရက်စက်တယ်..ကျတော်မှာဘာအပြစ်မှမရှိပဲ ဘာလို့အခုလိုတွေ ပြောရက်တာလဲ..မှတ်မိပါသေးတယ် ဆရာ..ဆရာ ကျတော်ကို ခလေးလို့..ညင်ညင်သာသာ ခေါ်ခဲ့တဲ့ အခိုက်တန့်လေးကို..အခုကျဘာမှမဖစ်သလို နေနိုင်တယ်..ခင်များသိပ်ဟန်ဆောင်ကောင်းတာပဲ..ရပါတယ်ဆရာ ကျတော်ခံစားနေရတာကို ကျတော်ပဲ မြိုသိပ်လိုက်ပါမယ်...ဆရာအဆင်ပြေတယ်မလား..)
Jimin လေးလဲ Toilet ထဲမာတစ်ယောက်ထဲ စိတ်ထဲက​ပြောနေပီး..ပါးပြင်ပေါ်က မျက်ရည်ဥလေးတွေကို လက်နဲ့သုတ်နေလေရဲ့...
Yoongi က Toilet အရှေ့တံခါးနားမာ သူ့မြတ်နိုးလွန်းတဲ့ သူ့ခလေးလေးကို ခိုးကြည့်ရင်...စိတ်ထဲကနေ...
(ခလေးရယ်..မငိုပါနဲ့လား..ကိုယ်တကယ်မခံစားနိုင်ပါဘူးခလေးရယ်...ကိုယ်မင်းကို ချစ်မိမာဆိုးတယ် ကိုယ့်တို့က မဖစ်နိုင်ဘူး..ကိုယ်က ဆရာတစ်ယောက်..ကလေးက ကိုယ့်ရဲ့တပည့်..ကိုယ်တို့သာချစ်သူသာဖစ်သွားရင်..လူတွေကိုယ်တို့ကို ဘာတွေပြောရမလဲ..ကိုယ့်ကိုရော..ကိုယ့်အတန်းထဲက တပည့်နဲ့တောင် တွဲတယ်ဆိုပီ အပြစ်တွေပြောကြမာလား..ခလေးကို ရော..ဆရာနဲ့တောင် တွဲတယ်ဆိုပီး..လူတွေက အပြစ်ဝိုင်းတင်ကြမလား..ခလေးကို ချစ်တယ်ပြောရင်ရော ခလေး စိတ်ဆိုးမလာ... ခလေးရယ် ကိုယ်တကယ် သတ္တိမရှိဘူး..ကိုယ်မဖစ်နိုင်မှန်းသိလို့ ကိုယ်ရှေ့ဆက်မတိုးတာပါ..ကိုယ်တောင်းပန်ပါတယ်)
Yoongi လဲ စာသင်ခန်းထဲကို ပြန်လိုက်တယ်..
jimin လဲ..မျက်ရည်တွေသုတ်ပီး..(ခင်များဆက်ပီး ဟန်ဆောင်နိုင်ပါစေ Min Yoongi Shii..)
jimin လဲ အခန်းထဲဝင်လာတော့..
Jh-jimin na ဘာဖစ်လို့လဲ မျက်နှာမကောင်းပါလား..
Jm-hobi ya ငါကို တစ်လောက်ကူညီပါလား..
jh-ဘာကူညီရမလဲ...
Jm-ဒီလိုကွာ....(ဘာညာသာဓကာ...)
jh-ဖစ်ပါ့မလား..
Jm-ဖစ်ပါတယ်ကွာ..မင်းကလဲ..
Jh-အေးလေ စမ်းကြည့်တာပေ့...
Jm -ကျေးဇူးပဲ Hobi ya..
(တွေ့ကြပီပေါ့ Min Yoongi shii)
......................................
ညနေကျောင်းဆင်းချိန်ရောက်တော့..
Jh-jimin ငါပြန်ပီ...
jm-အေအေ..
tae-ကလေး...
Jm-ဟာ..ကိုကို..ကိုကို ခလေးကိုလာကြိုတာလား...ပျော်လိုက်တာ..
tae-ဒါပေါ့...လာကားပေါ်တက်..
jm-ဟုတ်ကိုကို...
ကားမောင်းနေတုံး အသံသေးသေးလေးက..
jm-ကိုကို...
tae-ဗျာ..အမိန့်ရှိပါခမျ...
jm-ကိုကိုနဲ့ ဆရာ Min yoongi နဲ့က ခင်တာကြာပီလား..
Tae-ကြာနေပီ ခလေး..အထက်တန်းကျောင်းထဲက..ဘာဖစ်လို့လဲ...
jm-ဘာ...ဘာ..ဘာမှမဖစ်ပါဘူး..ကိုကို..
5 min လောက်ငြိမ်သွားပီး...ခနကြာတော့..
jm-ကိုကို...ဟိုလေ..
tae-မေးပါဗျ...
jm-ဆရာမာ ချစ်သူရှိလား..ဟီး...
tae-မရှိဘူးထင်တယ်... သူမပြောပြဖူးဘူး..
jm-ဟုတ်လား..
tae- ခလေး ဒီနေ့ Yoongi အကြောင်းတွေ မေးလှချည်းလား...သူကိုစိတ်ဝင်စားနေတာလား...?
Jm-မဟုတ်ပါဘူး ...ကိုကို ဆရာက ပုကျိတို့...အတန်းပိုင်းဆရာဆို​တော့ သိထားသင့်တယ် ထင်လို့မေးတာပါကိုကို..တခြား ဘာစိတ်မှမရှိဘူး.....
tae-ဟုတ်ပါပီး...ဗျ...အိမ်ရောက်နေပီ ဆင်းတော့...
jm-ဟမ်း...အိမ်ရောက်ပီလား ကိုကို...မြန်လိုက်တာ..
tae-ဒီကလေးတော့..yoongi အကြောင်းတွေးနေလို့ဖစ်မယ် ဘယ်ရောက်မှန်းတောင်မသိတာ...
jm-ဟာ..ကိုကိုနော်..
Tae-ဟား...ဟား...ဟား...
ခနနားပီး ရေချိုးတော့..ကိုကို ဒီညနေ အပြင်သွားစရာရှိတယ်..အပြန်မုန့်ဝယ်ခဲ့မယ်...
jm-ဟုတ်ကိုကို အ့ဆို ပုကျိ အပေါ်တက်ပီး..
tae-ဟုတ်ကဲ့ပါဗျ...
တီး...တီးး..တီးး...
Jk-hello baby လေး ကိုယ်လွမ်းလို့သေတော့မယ်ကွာ...
tae-ဟွန့်အပိုတွေ...
Jk-တကယ်ပါ..လိုတောင်လိုနေသေးတယ်...
tae-၆ နာရီလောက်အားလား..တွေ့ရအောင်လေ..
jk-တကယ်လား baby ကိုယ်အခုပဲရေချိုးပီ လာခေါ်မယ်
tae-ဟုတ်ပါပီ အာဘွား...မွ..
jk-အာဘွား..မွမွမွမွမွမွ...
တီး...
ခနကြာတော့...
တီးးးးးးးးတီးးးးးးးးတီးးးးးးးး
tae လဲ ကားဟွန်းသံကြားတော့...
tae-ခလေးရေ ကိုကို ဧသည် လာခေါ်လို့ ကိုကိုသွားပီနော်...ဘယ်မှလိုက်မသွားနဲ့ ကိုကိုနည်းနည်းနောက်ကျမယ်..ကြားလား...
Jm-ဟုတ်ကိုကို....
tae လဲ Jk နဲ့လိုက်သွားပီး စားသောက်ဆိုင်တစ်ခုဆီ သူတို့သွားကြတယ်...
jk-baby ဘာစားမလဲ...ကိုယ့်ကို စားမလား..?
tae- ဟာ...dady ဘယ်လိုဖစ်နေတာလဲ...ဆိုင်မာလူတွေရှိနေတာကို..မရှက်ဖူးလား...
jk-ဟာ...ဟုတ်ပါပီဗျာ...
jk နဲ့ tae လဲ...သူတို့ စားချင်တာ မှာပီး စားရင်းသောက်ရင်းစကားလေးတွေပြောရင်း ရီရင်း အချိန်တွေ ကုန်ဆုံးနေကြတယ်...
tae-dady က ဟာသလဲ ပြောတက်တယ်နော်..တကယ်ရီရတယ်...
jk-ကိုယ့် baby လေးရီရအောင် တမင် ဟာသ ပြောပေးနေတာ..
tae-ဟုတ်ပါပီ အမြန်စား...ပီးရင် ပြန်ကြအောင့်...
other girl-မောင်...
jk-အော...Sooji ya...လာလေ...
Sj-မောင်..သူကဘယ်သူလဲ...
jk-အော..သူက ကျတော့် မိတ်ဆွေပါ...
(မိတ်ဆွေတဲ့လား...dady ရယ်...ဟုတ် တာပဲ သူတို့က ဘာမှ မပက်သက်ဘူးလေ..သူကသာ jkပေါ် ချစ်မိနေတာ..Jk က သူ့ကို တခါမှ ချစ်တယ်လို့ မှမပြောတာ..ငါဘာတွေ မျှော်လင့်နေတာလဲ...တကယ်ဝမ်းနည်းရတယ် Dady ရယ်..မိတ်ဆွေတဲ့!)
Sj-အညော်ဆယ်ယော.. Park Sooji ပါ..Joen Jung Kookရဲ့ ဇနီးလောင်းပါ...တွေ့ရတာဝမ်းသာပါတယ်..
Tae-အညော်ဆယ်ယော..Kim Tae Hyung ပါ..Da...!!Joen Jung Kook ရဲ့ မိတ်​ဆေွ ပါ..တွေ့ရတာ ဝမ်းသာပါတယ်...
Jk-Sooji. ကိုယ်တို့က အခုပြန်တော့မာ..Sooji လဲ ပြန်တော့လေ..
(Sooji ကသာ တစ်မောင်မောင်ဖစ်နေတာ..jk ကတော့ အဖက်တောင် သိပ်မလုပ်ချင် သူ့ appa သဘောတူထားတာမို့ လက်ခံထားတဲ့သဘော..sooji ကို နည်းနည်းတောင် ချစ်မဲ့ပုံမပေါ်...Sooji. appa နဲ့ Jk appa နဲ့က Jk appa Company မာ Sooji app က ရှယ်ယာ အများဆုံး ထည့်ထားတဲ့ လုပ်ငန်းရှင်တစ်ဦး... Jk နဲ့ Sooji သာ လက်ထပ်ပေးလိုက်မယ်ဆို..သူတို့နှစ်ယောက်လုံးအတွက် နှစ်နာမှုမရှိ..နှစ်ဖက်မိဘက သဘောတူတာမို့ Jk လဲ ငြင်းမရ..Sooji ကတော့ Jk ကို စတွေ့ထဲက..သဘောကျပီး jk ကို တအားလိုက်ကပ်..Jk မကြိုက်တာ အ့တာတွေပါ..မိန်းခလေးဖစ်ပီး..တည်တည်ငြိမ်ငြိမ်မနေပဲ ယောကျ်ားတစ်ယောက်နားလိုက်ကပ်တာ..အတော်လဲ အတင့်ရဲတဲ့ မိန်းခလေး..)
Sj-နေပါဦး မောင်ကလဲ...
Tae- Joen Jung Kook shi....ဒီလောက်လှတဲ့ ဇနီးလောင်းလေးရှိတာ..ဘာလို့ကြိုမပြောခဲ့တာလဲ...(ရွဲ့သလိုပြောလိုက်တော့)
jk-အအရေးမှမကြီးတာ ဘာကိုပြောရမလဲ..baby..
မိဘချင်းသဘောတူထားတယ် ဒီလောက်ပဲလေ..သူနဲ့ကိုယ့်ကြားမှာ ဒီအပြင် ဘာပက်သက်မှုမှမရှိ...
(jk က အခု အမိန်းခလေးကို ဘာခံစားချက်မှ မရှိဘူး..သူကိုလဲ မိဘသဘောတူလို့သာ လက်ခံထားတာ အ့လိုပြောလိုက်တာမလား...သူများနားကြားမမှားတာလား..)
Sj-မောင်..ကလဲ...tae ကို မစနဲ့လေ...သူတကယ်ထင်သွားဦးမယ်...
(ဘာတွေလဲ...ခင်များတို့က တကယ်စိတ်ရှုပ်တယ်)
jk- baby လာပြန်မယ်...Sooji ကိုယ်တို့ ပြန်လိုက်ပါဦးမယ်
Sooji-Nae မောင်....
tae- သွားခွင့်ပြုပါ Sooji shi...
Sooji ဆိုသူက ခေါင်းတချက်ပဲ ငြိမ့်ပြပီး..ပြုံးပြလိုက်တယ်
jk လဲ tae လက်ကိုဆွဲပီး စားသောက်ဆိုင်ကနေ ထွက်လာလိုက်တယ်..ကားပါကင်နားရောက်မှ..jk လက်ကို ဖြုတ်ချလိုက်တယ်...
jk-ဘာဖစ်လို့လဲ baby
tae-ဘာမှမဖစ်ပါဘူး...ခင်များမာက ကြင်သူသထားရှိလာတော့မှာ....ကျတော်တို့ အနေထိုင်ဆင်ခြေရမယ့မဟုလား...Jung Kook shii....
jk-Jung Kook shii..တဲ့လား..baby...
tae-ကျနော်ကို အိမ်လိုက်ပို့ပေးပါ....
jk-ကိုယ့်မာ လက်ထပ်ရမဲ့ မိန်းခလေးရှိတယ်ဆိုတာနဲ့ မင်းက ချက်ချင်း..အပြောအဆို အသုံးအနှုန်းတွေပါ ပြောင်းသွားတယ်နော်....
tae-ဒါပေါ့ ပြောင်းသင့်တယ်ထင်လို့ ပြောင်းတာပဲ..ကဲပါ ကျတော်ကို အိမ်ပဲလိုက်ပို့ပေး....
ဒန့်...ဒန့်..ဒန့်...
နောက်တစ်ပိုင်းကျရင် အမှောင်လေးလာမယ်...
စောင့်ပီးဖတ်ပေးပါဦးအချစ်တို့ရေ...
#hht

𝘐'𝘮 𝘊𝘢𝘯'𝘵 𝘓𝘪𝘷𝘦🔞(Ongoing)Where stories live. Discover now