Part 8💜

4.1K 245 24
                                    

Jm-ခင်များ ထိန်းနိုင်အောင် ထိန်းထားတော့...
တီး...တီး...တီး....
Yg-Hello tae ပြော...
tae-အေ့ yoongi ya မင်းမနက်ဖြန်ပဲ လာသင်လိုက်တော့..
yg-ဟမ်း...!
tae-ဘာဖစ်လို့လဲ..ငါက ခလေးကို စိတ်မချတော့လို့..ငါလဲဆေးရုံမာ လူနာတွေအရမ်းများနေလို့..ခလေးဘက်လဲ အာရုံမစိုက်နိုင်ဘူး..(ရှင်အာရုံစိုက်တာဘာလဲကျမသိတယ်)..ခလေးကိုလဲ မင်းနဲ့ပဲစိတ်ချလို့...မနက်ဖြန်ပဲလာလိုက်နော်..၆နာရီလောက်..ဒါပဲနော် ငါအလုပ်တွေရှိသေးလို့...
တီ...
yg-ဟမ်း...ကျသွားပီးလားဖုန်းက..ငါလဲဘာမှမပြောလိုက်ရဘူး...စိတ်ညစ်တယ် ခလေးနဲ့ဘယ်လိုရင်ဆိုင်ရမလဲ..ဟာ..စိတ်ညစ်တယ်ကွာ...Kim Tae Hyung မင်းကွာ..မင်းညီအလှလေးကိုငါလက်ထဲ..လာထည့်ပေးနေတယ်...မင်းက မင်းညီကို..ငါနဲ့စိတ်ချတယ်တဲ့..ငါကတော့ ငါနဲ့မင်းညီကို..စိတ်မချဘူး..Tae Hyung ရေ..
yoongi လဲ စိတ်ပျက်လက်ပျက်နဲ့သာ..အော်ပြောနေရဲ့..

ညနေခင်းလေးတစ်ခုရောက်တော့...
Happy Birthday To You...Happy Birthday ToYou...
Happy Birthday.... Rm Shi...Happy Birthday To You...
Rm-Doctor..... !
jin- ဖယောင်းတိုင်လေးမှုတ်လိုက်ပါဦး....
Rm-ဟုတ်..ဟုတ်ကဲ့...
jin-နေဦး...ဆုတောင်းပီးမှ မှုတ်...
Rm လဲ ဆုတောင်းပီးမှ မှုတ်လိုက်တယ်...
ပီးတာနဲ့ စပ်စုစိန် jin က...
jin-RM shi..ဘာဆုတောင်းလဲ...
Rm-ဗျာ..ဘာမှမတောင်းပါဘူး...
ji -မပြောပြလဲနေပေါ့...
Rm-ဒါနဲ့..ကျနော်မွေးနေ့မှန်း..Doctor ဘယ်လိုသိတာလဲ..
Jin-အော..အ့တာလား...ဒီနေ့မင်းရဲ့...ဆေးမှတ်တမ်းပြန်ကြည့်တော့..မင်းမွေးနေ့ကို သိသွားတာ..ကဲ ကိတ်ခွဲတော့
Rm-ကျေးဇူးပါ..Doctor... တကယ်ကျေးဇူးပါ...
Jin-ya...ဘာလို့ငိုနေတာလဲ..ငါကမင်းပျော်အောင် Suprise လုပ်ပေးတာကို...
Rm-ကျတော်ပျော်လွန်းလို့ပါ ဆရာရယ်..ကျတော် အပျော်လွန်ပီး..မျက်ရည်ကျမိတာပါ..ကျတော်ဘဝမာ..မွေးနေ့ဆိုတာ..ဒါပထမဆုံးပါ..

jin လဲ rm စကားကြားတော့ ဝမ်းနည်းသွားပီး..rm နားတိုးသွားပီး..
jin-တို့တွေ..ဆေးရုံအပြင်ခိုးထွက်ကျမလား...
Rm-Doctor ဖစ်ပါ့မလား...
jin -ဖစ်တယ်လာ...သွားမယ်..
jin က Rm ကို ဝှီးချဲ ပေါ်တင်ပီး...ဆေးရုံအပြင်လိုက်ပြသလိုဘာလိုနဲ့...ဆေးရုံအပြင်လဲရောက်ရော...Taxi တစ်စီးပေါ် ခပ်မြန်မြန်လေး လူမမြင်အောင်...ပြေးတက်သွားတယ်...ဆိုင်တစ်ဆိုင်ရောက်တော့...jin က ကားပေါ်က ခနဆင်းပီး...
jin-ခနနေခဲ့ဦး..အခုပဲ ပြန်လာမယ်...
Rm-ဟုတ်...
ခနကြာတော့..အိကျီထုတ်တွေနဲ့...jin ပြန်လာပီး...
jin -ရော့..မင်းတွက်...အိကျီ...
Rm-ဘာဖစ်လို့လဲ....
jin-မင်းက ဒီပုံစံတိုင်းကြီးနဲ့ လျှောက်သွားမို့လား...ဆေးရုံအဝတ်စားကြီးနဲ့..မင်းက ငါကိုအလုပ်ပြုတ်စေချင်တာလား...ငါကမင်းကို ခိုးပီးခေါ်ထွက်ခဲ့တာလေ..မိရင် ငါပဲအလုပ်ပြုတ်မာ..မင်းမရှည်နဲ့ ငါကဝတ်ဆိုဝတ်..ငါမင်းရဲ့ဆရာဝန်...
ပွစိပွစိနဲ့..တစ်လက်ဆက်ပြောနေရဲ့ jin ကိုကြည့်ပီး..Rm ပါးချိုင့်လေးတွေ ပေါ်လာတဲ့အထိ သဘောကျပီး..ပြုံးမိတယ်..Doctor ရယ်...အသဲယားအောင်လုပ်နေတာလား..Doctor နခမ်းလေးကို ဆွဲကိုက်ချင်လာအောင် လုပ်နေတာလား...ဟူး.....
Rm-ဟုတ်...ဟုတ်ကဲ့...
Rm ခမျာ..လက်တွေ့မာတော့..ဂျင်တုံးကြီးအရှေ့မာ..ဟုတ်ကဲ့..လွဲပီး..ဘာမှပြန်ပြောမတက်...

𝘐'𝘮 𝘊𝘢𝘯'𝘵 𝘓𝘪𝘷𝘦🔞(Ongoing)Where stories live. Discover now