Bu bölüm şey yapalım mı 👀herkes kendi sıralamalarını yapsın?Ben bir konuda ki sıralamamı yapayım sizler de o konuda ki sıralamasını yapsın.
Kore standartlarına göre değil kendi düşüncelerimize göre yorum yapalım bu bölüm 💆♀️ Herkesin zevki ve düşüncesi farklıdır sonuçta. Birbirimizi kırmadan güzel bir bölüm geçirelim.
Rap:
1-Lisa
2-Jennie
3-Jisoo
4-RoseŞöyle ki bir nedenden dolayı çoğu zaman Lisa nın rapini Jennie ninkinden daha çok beğeniyorum. Bu neden ise Jennie nin çoğu zaman sesini stabil tutamadan rap yapması. Belki de coştuğu için fark etmeden bağırıyor ama profesyonelce değil bence. Lisa ise ilk canlı performanslarda da konserlerde de rapini mv de ki ile aynı söyleyebiliyor.
Jisoo nun kesinlikle rap yeteneği var. Hem de rap ike ilgili eğitim almamasına rağmen. Bence Jisoo alt rapper olmalıydı,az da olsa rap partı almasını isterdim.
Vokal :
1-Rose
2- Jennie
3-Jisoo
4-LisaAslında vokal konusunda en iyisinin Rose olduğunu düşünüyorum fakat diğer kızların vokallerini hemen hemen aynı şekilde beğeniyorum.
Dans:
1-Lisa
2-Rose
3-Jisoo
4-JennieBu konuda Lisa nın üstünlüğü tartışılmasız bence. Bir blackpink eleştiri de şey görmüştüm 'Rose, Lisa dan daha iyi dans ediyor ama fırsat verilmiyor. ' diye bir açıklama gördüm.
Arkadaşlar grup şarkılarında veya koreografilerinde Lisa ya ne zaman ayrıcalık yapıldı?
Ben hiç görmedim. Bunu Lisa nın you tube kanalı için mi diyorlar bilmiyorum ama bu çok saçma bir düşünce.Zaten ana dansçılar bir şekilde kendilerini belli ediyorlar. Mesele şimdi bu bölümden sonra bir şarkı seçin ve o şarkının bir Lisa fancamını izleyin bir de Rose ninkini. Main dancerlar aynı dansı sergilemelerine rağmen kenfilerini belli ediyorlar.
Visual :
1- Jennie
2- Rose
3- Jisoo
4- LisaAslında ben Jennie nin visualini daha çok beğeniyorum fakat Rose nin yüzü de beni etkiliyor. Aslında grubun hepsi visual olacak kadar iyi görünüyor.
Ay bilmiyorum jdnsmsksjsösçsBu bölümün ikincisi de olacaktır 🙃
Bunu dün gördüm.. Düşmekten bir haller oldu bana. Hemen kilit ekranı yapacağım sizi de mahrum etmek olmazdı 🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black to the Pink
FanficUzun zamandır Blackpink eleştiri yapabilecek bir fic yayınlamak istiyordum. Üyelere ve şahslarına hiçbir şekilde hakaret yorumlarını kabul etmiyorum ve ona göre kalp kırabilirim. Fakat istediğiniz şekilde eleştiri yapabilirsiniz 🖤◡̈ 1 #mv 🏅 1 #bla...