¿?Party party?¿

108 5 0
                                    

,,Bylo to nudný..." prohlásil Jimin když jsme odcházeli z krmení delfínů. ,,Jo... Snad nudnější než výklad profesora Choie v matice..." dodal jsem. ,,No jako zas nepřeháněj."

,,Ale zabralo nám to celý odpoledne! Jako co to je?!" šli jsme zrovna kolem pláže, takže jsem hupsnul do písku a jen ležel a umíral.

,,Kookieeee vstáveeeej!" snažil se mě Jimin nějak zvednout. ,,Jungkook-aaaah!" pořád se snažil. ,,mhhhmmm!" zamumlal jsem a natáhl k němu ruku aby mě zvedl. No já jsem kluk chytrý, proto jsem ho stáhl na zem vedle mě.

,,Aaaaa! Jeon Jungkook! Ty idiote!" začal mě bouchat do zad. ,,Jak malé děcko!" sedl jsem si a zasmál se. ,,že to říká ten pravej!" taky si sedl, zamračil se naštvaně na mě koukal.

,,Je hezký západ slunce..." řekl jsem po chvilce ticha, kdy jsem se jen díval na oblohu s červánky. ,,To jo..." usmál se Chim. ,,Někdy si říkám že bych nejradši byl pták a jen tak si létal v oblacích a nic neřešil... Mohl bych odletět od všech problémů..." povzdechl jsem si. ,,Není dobré od svých problémů utíkat... Spíš by se měly řešit... Tedy, je to jen můj názor..." Sklonil hlavu.

,,Jo to asi jo... Jenom já jsem zbabělec který od všeho utíká." pokrčil jsem rameny a hned dodal: ,,pojď, už půjdeme."
Jimin souhlasil a tak už jsme šli zpátky na hotel.

?¿

Další den, tedy ve středu se nic moc nedělo. Neměli jsme plány takže nás mamky vzaly na nějakou zříceninu či co. Nemám rád túry a Jimin taky ne takže to jsme si moc neužili. Každopádně potom byl logicky čtvrtek... Tedy dnešek... Tedy právě se nacházíme ve chvíli kdy se chystáme na soutěž hradů z písku.

,,Říkám ti musíme postavit takový hrad z písku až si z toho všichni sednou na prdel!" nadšeně jsem poskakoval vedle Jimina. ,,Jo! Jestli nevyhrajem tak se jdu zahrabat!" souhlasil se mnou.

,,Soutěž ve stavení hradů z písku začíná za deset minut, pokud ještě nejste přihlášení, jděte to napravit!" ozvalo se najednou z nějakého rozhlasu.

Šli jsme se tedy přihlásit a zanedlouho soutěž začala.

?¿

Po nějakých třech hodinách později...

,,Kluci neseme vám capri-sun- HUH?" Přišly najednou naše mamky a zarazily se když viděly náš hrad z písku. ,,Jak jste to- co to-" koukaly na to s otevřenou pusou. ,,Mami teď tady nemůžeš být, potřebujeme se soustředit!" odtahovali jsme je pryč až nakonec konečně odešly.

?¿

Po nějakém čase...

,,Jimine?" stoupl jsem si s kolenama od písku když jsme hrad konečně dostavěli. ,,Ano Kooku?" taky si stoupl vedle mě. ,,Tohle je ten nejlepší hrad z písku který jsem kdy viděl..." ohromeně jsem koukal na náš výtvor. ,,Souhlasím..." otočil se na mě a usmál se. Úsměv jsem mu oplatil a poté jsme slyšeli opět ten rozhlas:

,,soutěž hradů z písku končí za dvacet minut!"

,,Akorát na čas řekl bych!" radostně jsem poskakoval na místě a Jimin se ke mně po chvilce přidal.

,,Počkej, to musím dát na ig!" zastavil jsem ho v našem radostném poskakování, vytáhl mobil z kapsy a vyfotil náš hrad z písku.

T O U C H E S/JikookKde žijí příběhy. Začni objevovat