¿?I messed up?¿

121 7 3
                                    


,,Tak pojď!" Vyzval mě Jimin a šli jsme k baru. Měli tam na výběr spoustu alkoholu a já přemýšlel co si dát, nejlépe abych měl ze dnešní noci okno. Nerad bych si totiž pamatoval, co za debilovinu jsem zase udělal.

Nakonec jsme si dali nějakou vodku a chlastali tam asi půl hodiny. Už jsme toho v sobě měli fakt hodně. Před námi jenom leželo asi třicet prázdných skleniček. ,,Ty, Jungkookie." Zažvatlal Jimin. ,,Huh?" Byla moje odpoveď. ,,Nechceš jít to... Uh... Tancovat?" Pohupoval se do rytmu písničky, která zrovna hrála. ,,Jasný!" Škubnutím za ruce jsem ho vytáhl ze židle a procpali jsme se davem, dokud jsme nenašli perfektní místečko kde bychom se vlezli.

Prvně jsme si jenom tak vibovali, no pak na mě Jimin vytáhl nějaký hříšný tanec. Motala se mi hlava a viděl jsem rozmazaně, ale Jimina, toho jsem si všímal až moc dobře. Mačkal a lepil se na mě a přitom mu na tváři hrál svůdný pohled. Musím říct, že na to, že jsem na holky, bylo tohle dost vzrušující. Teda ne, že by mi vyloženě stál, nebo tak, ale dost mě to rozrušovalo. A pak to přišlo. Jimin se ke mně otočil zády a zadkem se otřel o můj rozkrok. Byl jsem jako v tranzu. Dobře, asi jsem to s tím postavením trochu zakřikl. On se znovu otočil čelem ke mně, nevinně se usmál a spustil: ,,Ups." Ten si o to vyloženě říka... A já ho nenechám jen tak. Za pas jsem si ho přitáhl blíž k sobě a naklonil se k jeho uchu. ,,Přestaň za včasu..." Zašeptal jsem. ,,Hmm... Proč bych měl?" Skousl si ret. ,,Chceš ho tam?" Povytáhl jsem obočí. ,,No... Proč ne?" Zasmál se. Myslí to ten člověk vážně? Každopádně, já mu mile rád vyhovím. Hrubě jsem ho chytil za ruku a přes dav ho táhl někam, kde bych mohl odpannit jeho prdel. Nakonec jsem našel nějakou místnost s postelí, takže jsem tam vešel, zavřel a hned za sebou zamčel. Pak jsem ho na ty dveře přirazil a díval se mu do očí. Sakra, už jsem někdy říkal, jak moc je toto stvoření roztomilé a hot zároveň?! Ne? Tak to říkám teď. Naše tváře u sebe byly blíž než kdykoli předtím. Cítil jsem jeho horký dech na krku a to mi způsobilo husí kůži. Pomalu jsme se k sobě přibližovali ještě víc, dokud jsme se nedotýkali nosy. Můj tep se zrychloval a srdce bilo jako o závod. Nakonec jsem to vzdal a tu malou mezeru mezi našimi rty překonal.
Milý deníčku. Dneska jsem poprvé políbil kluka a fucking moc se mi to líbilo. Naše polibky byly jemné, ale zároveň vášnivé. Chtěl jsem ho. Tak strašně moc.
Zmáčkl jsem mu zadek a vysloužil si tak tichý vzdych. Vzal jsem si ho do náruče a on kolem mě obmotal nohy. Následně jsem ho položil na postel a já byl nad ním, opírajíc se u jeho hlavy. Přesunul jsem se k jeho krku a první na něj pokládal motýlí polibky, no po chvíli mě to přestalo bavit, takže jsem mu místo toho začal vytvářet fialové značky. Jeho vzdechy mě motivovaly k pokračování a tak jsem nás oba postupně zbavil oblečení. Měl jsem perfektní pohled na jeho nahé tělo a musel si zkousnout ret. ,,Zítra si nesedneš, zlato." Ušklíbl jsem se a pokračoval v činnosti.

?¿

Třeštění hlavy a pocit na zvracení bylo jediné, co jsem ráno cítil. A taky spytování svědomí ze včerejší noci. Samozřejmě že jsem si to všechno sakra pamatoval. Samozřejmě že jsem si pamatoval jak pro mě Jimin vzdychal, jak se pode mnou svíral slastí, jak jsem ho sakra odpannil. Všechno jsem to posral... Kurva vždyť já jsem se vyspal s klukem a ještě ke všemu je to můj nejlepší kamarád od dětství! Úplně mi přeskočilo, jak jsem tohle mohl dopustit?!
Jediná moje naděje je že si to Jimin nepamatuje ale... To by přece bylo nefér, neříct mu, že jsme spolu spali a že jsem ho od- no prostě víme. Sakra sakra sakra co mám teď dělat?! Tak fajn... Asi bych mu to měl říct, pokud si to nepamatuje... Ale myslím že by mu to došlo, jen co by si sedl.
Taky jsem zapomněl říct, že jsme se nějakým záhadným způsobem dostali na hotel ale jak, je jediné co si nepamatuju. Zrovna taková užitečná informace.

Vedle mě se něco pohlo a ve mně hrklo. Asi už se probouzí.
Jimin si sedl a hned zasýpal bolestí. Chytil se za zadek a na obličeji se mu vytvořila bolestná grimasa. Pak se zastavil v pohybu a vytřeštil oči. Takže si to taky pamatuje. Super.
Pak se podíval na mě a asi se ze mě snažil vyčíst, jestli taky vím o co jde.
,,Vzpomněl sis?..." Potichu jsem položil otázku. ,,Mhm..." Okamžitě zčervenal a odvrátil pohled.
,,Jimine... Promiň... Strašně moc se ti omlouvám, nemůžeme na to zapomenout?" Opatrně jsem se zeptal. ,,Jo to bychom asi měli... A neomlouvej se, to já jsem to- to chtěl." Znovu se svalil do lehu a já jeho pohyb následoval. ,,Prostě nám to... Ujelo..." Pokrčil jsem rameny. ,,Jo... Ujelo..." Souhlasil Jimin.

?¿

,,Kluci kde jste včera byli a Jimine co to máš na kr-" Nestihla jeho mamka doříct a on už utekl neznámo kam. ,,Ehm... Procházeli jsme se po pláži a povídali si." Pokrčil jsem rameny. ,,Aha, zajímavé." Dívala se na mě podezíravě moje mamka. Doufám že nepozná že lžu jako tehdy, kdy jsem kradl sušenky. Od té doby se mi říká Kookie haha.

Šli jsme na snídani a po chvíli se vrátil i Jimin s vrstvou make-upu na krku, jelikož tam měl ty cucfleky ode mě.
,,Jimine... Po snídani si promluvíme..." Ajaj to není dobrý, nejspíš bude velice deep talk o tom, co dělal včera a kdo mu to provedl. Ta kdyby věděla...

?¿

,,Co ti řekla?" Vyzvídal jsem hned co se Jimin vrátil na pokoj po rozhovoru s jeho mámou.
,,Ptala se kde jsme byli, co jsme dělali, kdo mi to udělal." Protočil očima a svalil se na postel. ,,A cos jí řekl?" Ptal jsem se dál. ,,No že jsme se procházeli na pláži a potkali nějakýho úchyla který mi udělal cucflek..." Pokrčil rameny.
,,No to mi neříkej že ti toto uvěřila." Zasmál jsem se.
,,No ne... Řekla že to nebudeme řešit tady a udělá mi doma přednášku." Povzdechl si.
,,Tak to ti nezávidím no... Ještě že na mně nic poznat nejde." Znovu jsem se zasmál a vysloužil si od něj vražedný pohled.
Zbytek dne probíhal stylem lážo plážo, pohodinda jahodinda a tak dále, zkrátka jsme byli jenom u moře a odpočívali. Bohužel zítra už jedeme domů.

?¿

Dobrý večer... Vlastně už ráno? Zkrátka kdy se vám to hodí.
Doufám že se vám kapitola po delší době líbí, dnes to bylo velice spicy že ano dámy a pánové 😏🔥
Btw udělala jsem změny na mém profilu, takže už nejsem Lála ale Chunny, pokud jste si ještě nevšimli hih
No nic, nashledanou příště zlatíčka <3

Ily, Chunny <3

T O U C H E S/JikookKde žijí příběhy. Začni objevovat