"kayıp kızların tablosu"

163 33 0
                                    

"2 kız daha kaybolmuş"

Büyük kardeş gazeteyi iç geçirerek masaya bırakırken küçük kardeş ise gözlerini etrafta gezdirdi. "Dedektif Jennie neden hâlâ bu vakalara el atmadı acaba?" Büyük kardeş omuz silkerken tatlısına baktı. "Bir bildiği vardır demeli"

"Onu bekleyemeyiz amirim bu iş gittikçe çığırından çıkıyor"

Lee Teuk sinirle elini saçlarından geçirirken amiri Jong Hyun dirseklerini masasına yasladı. "Vakaları onun gözünden bakmadıkça çözemeyeceğinin farkındasın değil mi Lee Teuk?"

Lee Teuk dişlerini gıcırdattı. "Direk polis teşkilatına alsaydık o zaman dedektifi böyle onun keyfini beklemek tam bir zaman kaybı"

Kapının dışında olan Jackson göğsünü kabartıp kapıyı tıklattı ve içeri girdi. "Amirim istediğiniz dosyalar" Jong Hyun gülümseyerek masasına konulan dosyaları alırken Lee Teuk, Jackson'a döndü. "Dedektif sana uğradı değil mi?" Jackson kaşlarını çatarken cevapladı. "Hangi dedektif?" Lee Teuk histerik bir kahkahanın ardından onun üstüne doğru yürüdü. "Buraya gelip benim sinirlerimi zıplatan kaç tane dedektif var Seul'da?"

Jackson gergince gülerek yardım istemek adına Jong Hyun'a baktı. "Jennie'den bahsediyorsunuz, ah anladım baştan söylesenize"

Zaman kazanmaya çalışan Jackson ellerini onun göğsüne doğru koyarken hafifçe itti. "Solucan gibi kıvranıp durman cevabımı almamı sağladı"

Jackson yutkunurken Jong Hyun ayağa kalktı. "Jennie'ye istediği dosyaları verin"

Lee Teuk yumruklarını sıkarken Jong Hyun cama doğru yaklaştı. "Daha fazla uzarsa halktan tepkiler almaya başlayacağız ve Lee Teuk..."

Lee Teuk yerde olan bakışlarını kaldırmadı. Jong Hyun gülümserken devam etti. "Sadece emir almayı sevmiyor, dedektif uzun süre boş duramaz tamamen blöf yapıyor kaç senedir öğrenemedin..."

Jackson elini ensesine götürürken güldü. "Aksine cesaretiniz varsa damarına basmalısınız, o zaman daha etkili oluyor"

Jennie kalemi parmaklarının arasında çevirirken ona merakla bakan Ki Bum'a ters bir bakış attı. "Ne demek benden başka kim olsa bu kayıpları çözebilir? Seul'da kim bana denk?"

Ki Bum kıkırdarken omuzunda olan papağına baktı. "Eminim Poe bile seninle yarışabilir" Jennie dişlerini sıkarken Yoon Gi tek kaşını kaldırdı. Onun gerginliği fark eden Ki Bim gözlerini çevirdi. "Merak etme Yoon Gi onu asla küçümsemiyorum sadece kendini en üstte görüp kibirlenmesini istemiyorum..." Ki Bum alaycı bakışlarını Jennie'ye çevirdi. "Her şey onun iyiliği için"

Dedektif göz devirirken dirseğini sandalyesinin koluna yasladı, huysuz bakışları odanın içinde gezinirken cevapladı. "Sende olmasan başka düşünenim yok Ki Bum" Cümlesinin yalanını sadece onu tanıyanlar anlayabilirdi. Bilinen bir gerçek vardı ki dedektifi kahyasından başka kimse önemseyemezdi.

"Birinin takıntıyla bu kayboluşlara devam ettiğini söyleyebilirim hatta göz görülen bir gerçek kaybolan kızların en yenileri hariç hayatta olduğunu sanmıyorum...kaybolan kızların çoğunluğu sosyetede olan ailelerden geliyorlar bu durumda iki seçenek var, ya kişi aileleri hedef alıyor çünkü bir kuyruk acısı var ama diğer kaçırılan 4 fakir kızı da göz ardı edemeyiz, belli bir matematik kurmak istiyorsak 4 sayısı bizi durdurabilir ama yine eğer suçlu yerinde olsam karşımdaki kişinin bunu düşüneceğini tahmin edip 4 tane farklılık yaratabilirdim...elimizde bir sürü seçenek varken hangisini seçip yola devam etmeliyiz?"

JKTDOS : ❝ the lover of dead bodys case ❞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin