"şüpheliler ve şüphelinenler"

157 27 3
                                    

"Acaba meşhur olmayı mı seçecek yoksa gizlice takıntısına devam mi edecek?" Jennie son merdiveni çıktıktan sonra yemek salonuna doğru ilerledi. "Meşhur olmak istese şu ana kadar harekette bulunurdu demek ki gerçek bir takıntısı var" Önlerine gelen garson onları masalarına yönlendirirken Jennie mırıldandı. "İyi iş çıkarmışsın kahya iki ailenin yemekte olduğu tesadüfünü senden başka kimse ayarlayamaz" Cam tarafındaki kahyanın ayarladığı masaya geldiklerinde Yoon Gi sandalyeyi çekti ve dedektifin oturmasını izledi. "Sende otur" Yoon Gi gözlerini kırpıştırdı. "Öyle mi?"

"Evet elbette sonuçta sen ayarladın" Yoon Gi sandalyesine yerleşirken Jennie siparişleri verdi. "Dikkatleri üzerime nasıl çekerim acaba?" Dedektif merakla etrafına bakınırken Yoon Gi gözlerini manzaraya çevirdi. "Hayranlarınız sizi bulacaktır zaten biraz daha dolmasını bekleyin"

"Evet haklısın"

Geçen zamanın ardından kimse dedektifi rahatsız etmemişti ve ilk defa bunun için siniri bozulmuştu. "Zaten her zaman işim varken rahatsız edilirim" Yoon Gi güldü.

"Kendi kabuğunuzdan çıkıp sosyalleşmeniz lazım" Jennie ona ters bir bakış attı. "İmkan yok" Yoon Gi başını sallarken cevapladı. "O zaman sadece şansınızı bekleyin"

Jennie damağını şaklatırken o da manzaraya döndü. "Onu da bekleyemem" Yoon Gi kadehe konulan şaraptan bir yudum aldı ardından cevapladı. "Ne yapacaksın leydim?"

Jennie iki aile arasında gözlerini gezdirirken bir çözüm bulmaya çalışıyordu. Jae Hyun ve Min Gi'nin arada bakıştıklarını görüyordu, birbirlerine kaçamak bakışlar atıp yüzleri buruşturuyorlardı. Kavgalı oldukları ama hemde barışmaya niyetli oldukları çok barizdi. "Senin tabularını kurmayı denesek olur mu Yoon Gi?" Yoon Gi neredeyse içtiği şaraptan boğulucaktı. "Ne tabusu leydim? Neysen bahsediyorsunuz?" Jennie sırıtırken gözleri büyük piyanoyu buldu. "Her zaman mükemmel bir piyanisttin Yoon Gi"

Yoon Gi yerinde kımıldarken son bir yudum daha aldı şarabından, leydisi her zaman zorlayıcı olmuştu.

Kısa bir süre sonra Yoon Gi piyano başında dinleyenleri mest ediyordu. Hava biraz daha kararmış ve içkiyle mahoş olanlar masalara yığılmışlardı. Jennie boş olan sandalyeye otururken Jeong ailesinin dikkatlerini üstüne çekti.

"Rahatsız ettiysem kusura bakmayın sadece daha iyi görebilmek için geldim"

Bay Jeong gülümseyerek ona doğru eğildi. "Bir dedektifin masamıza gelmesinden onur duyduk, ne rahatsızlığı" Jennie gülümserken Jae Hyun'a kısa bir bakış attı. Tedirgin ve rahatsız duruyordu. "Teşekkürler, kahyam çok iyi bir piyanisttir umarım dinlerken keyif alıyorsunuzdur" Jeong ailesinin büyükckısı büyüyen gözleri ile ona yaklaştı. "Kahya mı? Kahyanız çok yakışıklıymış Dedektif Jennie" Annesi büyük kızı uyarırcasına ayağına vururken ardından gülümsedi.

"Siz ona aldırmayın, biraz açık sözlüdür"

Dedektif gözlerini kahyasına çevirirken cevapladı. "Ama haklı Bayan Jeong, Kim ailesinin kahyası hem çok yetenekli hemde yakışıklıdır"

"Siz dışarda çok fazla gözükmüyorsunuz dedektif" Ortanca oğlanın sorusuna karşın Jennie başıyla onayladı. "Dışarıda olmayı sevmiyorum pek ama şu iki gündür şaşırtıcı derecede dışardayım, mesleğim sağolsun" Bay Jeong merakla ona baktı. "Ne için?" Jennie sol eli ile saçını geriye doğru atarken dudaklarında bir tebessüm oluştu. "Dün Yeh ailesinin sanat galerisindeydim, çok güzeldi...Yeh ailesi cidden sıcak insanlar, Çinlileri soğuk sanırdım ama Bay Yeh telafuzunun üstünde biraz çalışmalı sadece" Gülüşler etrafa saçılırken dedektif göz devirmek istedi, gülünecek bir durum yoktu. "Sanata ilginiz var sanırım..." Bayan Jeong'un cümlesine karşın Jennie başıyla onu onayladı. "Evet çok severim lakin orda olma amacım farklıydı" Ortanca oğul kaşlarını çattı. "Ne içindi?"

JKTDOS : ❝ the lover of dead bodys case ❞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin