(Y/N)
Avaan silmäni vastahakoisesti. Kaikki näyttää ihan vitun kirkkaalta, ilmeisesti unohin sulkee verhot. Katsahdan viereeni, jolloin muistan Joonaksen tulleen asunnolleni. Toi hattarapäinen kännipää ei hetkeen varmaan herää. Menen pesemään hampaat, joka tuntui yllättävän pitkältä prosessilta, katsoin nimittäin samalla fanien ig stooreja. Jaksoin kumminkin raahata itseni ulos vessasta, väsäämään aamupalaa. En tiiä mitä Porkolle vois antaa aamupalaks, ilman että tuo oksentais. Nyt ei nimittäin huvittais alkaa siivoomaan Joonas Porkon oksennusta mun matolta. Joo, se on mun paras kaveri mut jotai rajaa hei. Päädyn ihan perus leipään. Voitelen leivän Joonakselle valmiiks ja laitan päälle juustosiivun. Helvetti, kaikkea sitä joutuu Porkon eteen tekemään. Otan puhelimen uudestaan esille, jossa näkyy paljo whatsapp viestejä. Voi vittu, pojat pyytää tosissaan studiolle. En todellakaan jaksais just nyt, mut minkäs teet. "PORKO VITTU HERÄÄ" Saa nähdä herääkö tuo, vai pitääkö mennä heittämään vettä päälle. Vähän ajan päästä Joonas kävelee olohuoneeseen väsyneen ja kuolleen näköisenä. "Huomenta." Porko sanoo seksikkääll- siis kivalla aamuäänellään. "Huomenta, tos pöydäl ois sulle leipä jos haluut." "Aa joo, kiitti." Joonas näyttää siltä että oksentaa kohta matolleni, toivon todellakin että ei. Joonas alkaa syömään leipää, joutuen kyllä ponnistelemaan olematta oksentamatta. "Jätkät pyys muute studiolle, pystyks sä lähtee tos kunnos?" Kysyn samalla naurahtaen tuolle. "Joojoo, onks sul buranaa tai jotai?" "Joo on, tos kaapis." Sanon osoittaen pientä seinässä kiinni olevaa kaappia. "Söiks sä muute jo?" Joonas kysyy syötyään leipänsä. "Häh, joo oon." Joonas nyökkää ilmeisesti uskoen asian. Enhän mä ollu oikeesti syöny, mut mun ei nyt vaan tee mieli syödä, enkä haluu huolestuttaa Porkoa. Joonas löytää buranansa ja ottaa ne veden kanssa alas. "Pitäskö meiän käyä ekana sun luona että saat puhtaat vaatteet, vai pärjääksä noil eilisil?" Kysäisen Joonakselta. "Joojoo pärjään mä." "Ok, no alettasko me lähtee vai" Sanon samalla katsoen kelloa, joka näyttää 11.45. "Joo lähetää vaa."
Istumme Joonaksen autossa täydessä hiljaisuudessa. Mietin pitäisikö puhua tuon kanssa eilisestä, taino, mitä siinä nyt on puhuttuvaa. Sen joku tinder säätö ei tullu, ja otti mua kädestä. Ihan vaan parhaina kavereina. Mutta eihän se mua kiinnosta, ollaan vaan parhaita kavereita, ei muuta. Joonas jarruttaa studion parkkikselle. Astumme auton ovista ulos ja kävellään studion ovelle. "Vittu, jäi avaimet." Joonas kiroaa. "Chillaa, soitan Nikolle et tulee avaa." Otan puhelimeni taskusta ja valitsen Nikon numeron. "Moi, tuuks avaa oven?" Sanon puhelimeen. "Jooh." Nikolla alkaa varmaan pikkuhiljaa mennä moti kun joutuu aina avaamaan oven joko mulle tai Porkolle. Ei aikaakaan kun Niko ilmestyy ovelle. "Voisitte joskus muistaa ne avaimet." Niko huokaisee päästäen meiät samalla sisään. Pääsemme sisälle, ja ensimmäisenä Porko lysähtää sohvalle. "Voi vittu Porko taas." Olli huokaisee naurahtaen. "Joel ja Aleksi taitaa viel puuttuu vai?" Kysäisen. "Jooh ei oo näkyny, varmaa tulee koht." Olli sanoo. Olli kävelee studion minijääkaapille ja ottaa sieltä red bullin. "Haluuks muut?" "Joo mä" Huikkaan Ollille, joka heittää mulle red bullin. "Thanks" Kiitän. Istahdan sohvalle, Joonaksen jalkoja varoen. Otan hörpyn red bullistani, samalla avaten tik tokin. Ai että, Red Bull on kyl ihan vitun parasta. Tykkäilen muutamista fanien tik tokeista, kunnes joku tik tok kiinnittää huomioni. "PAINA LIKEE JOS Y/N JA JOONAS OIS CC" Naurahdan tuolle, pakko sanoo että oltais aika cc, mu- ei, Y/N me ollaan vaan kavereita, vitun urpo. Suljen puhelimeni ja katsahdan Joonasta. Tuo selaa iigeetä. Yritän siristää silmiäni nähdäkseni mitä tuo katsoo, ja onnistunkin, tuottaen itselleni pettymyksen. Joonas selaa joidenkin tiimalasi kroppa mimmien iigeitä, tietenkin. En edes tiedä mitä odotin. Huokaisen tyhmyydelleni, luulen ettei kukaan huomaisi sitä, mutta Niko kääntää katseensa muhun. En tiedä oliko tuo huomannut koko tuon tilanteen, mutta ainakin Nikolla on tosi epäilevä ilme naamallaan. Päätän ingoorata koko asian, onhan tuo nyt Niko. Vihdoinkin, studion ovesta astuu Joel ja Aleksi, "hieman" väsyneen näköisinä. "Missäs sitä pojat ollaan oltu?" Tommi kysyy samanlaisella äänellä kun joku vitun iskä. "Nukkumas, väsytti." Joel vastaa näyttäen keskisormeaan. Naurahdan Joelille. "Noh, meiän pitäis vrm alkaa treenaa?" Huokaisen. "Jooh nii pitäis, mennää." Aleksi toteaa väsyneenä. Ennen Valkeakosken ja Tampereen keikkaa ei oo mitään muuta kun keikkaharjotuksia, keikkoihin on nimittäin enään viikko. Rakastan meidän faneja, oon innoissaan kesän kahesta vikasta keikasta. Fanit oli ollu niin ihania viime keikoilla, harmi kun ens kesänä vasta seuraavat keikat sit noitten kahen jälkeen. Alotetaan treenaamaan, kaikki menee ihan ok. Tai niin ok kun väsyneen Porkon, Joelin ja Aleksin kanssa voi mennä. Katsoin Ollia semmosella "ei tästä tule vittuakaan" ilmeellä, ja Olli näytti olevan samaa mieltä kanssani. Jatkoimme kuitenkin, kunnes päätimme pitää pienen tauon. Kävin hörppäämässä Red Bulliani, samalla kuunnellesani Nikon selitystä jostain. "Ja sit mennään Valkeakoskel siihe Hotelli Waltikkaa. Btw fanit tulee sekoo iha vitusti kun teiän pusu tulee Y/N ja Joonas, kuuluu semmonen lokkilauma että-" Niko naurahtaa ja jatkaa jotain selityksiään. Ai nii vittu, olin unohtanu sen vitun pusun. Ei se mua haittaa mut- niih. Jatkamme treenit loppuun asti, jotka meni ihan hyvin. Mun ja Joonaksen pusu oli kans ihan kiva, taino, enemmän kun kiva mut- ei, ei Y/N ootte edelleen vaan kavereita.
Kaikki istumme väsyneinä studion sohvalla, melkein täydessä hiljaisuudessa (joka on tosin uutta), kunnes Tommi avaa suunsa. "Pitäiskö meiän tilaa tyylii jotai ruokaa, itel ainaki nälkä" Tommi kysäisee. Kaikki nyökyttelevät, ja Niko ehdottaa pizzaa, Joonas sushia ja Olli mäkkäriä ja no.. Siitä alko kunno tappelu sit. Minullehan se on aivan vitun sama mitä ois ruokana, ei mun tee mieli ruokaa just nyt. Väistän noita 5 vuotiailta näyttäviä miehiä, ja otan jääkaapista uuden red bullin. Kai sitä tätäki vois vähentää, mut Red Bull on vaa vitun hyvää joten minkäs teet. Ilmeisesti päädymme pizzaan, sillä Tommi alkaa kysellä kaikilta mitä täytteitä kaikkien pizzoihin pitäis laittaa. "Joo okei, ent Y/N mitä sulle?" En tiedä mitä vastaisin, ei mun tee oikeesti mieli mitään. "Mul ei oo nyt nälkä, en tarttee mitää" Vastaan mahdollisimman huolettomasti. Muut jätkät puhuvat jostain eivätkä kuulleet vastaustani, ehkä ihan hyvä niin, en halua kaikkien kattovan mua semmosella "mitä vittua" ilmeellä. "ootsä varma?" Tommi kysyy näyttäen epäilevältä. "Joo oon, söin just ennen ku tulin studiolle." Huokaisen helpotuksesta kun Tommi alkaa näpyttelemään jotain pizza paikan numeroa puhelimeensa, eikä kysele sen enempää. "Hei pitäiskö meiän pitää livee?" Joel kysäisee, taino, melkein huudahtaa, ei tän metelin yli kuule ees omii ajatuksia. Kaikki vastaavat myöntävästi, joten alotamme liven. Liven aikana tapahtuu kaikenlaista, Olli nuoli Aleksin varpaita, en ees tiiä miten se on mahollista. Liven kommenttikenttä alkaa täyttymään "Y/N JA PORKO PUSSATKAA" tyyppisillä jutuilla. Repeän nauramaan, samoin Joonas. "Okei, kiss me hattarapää" Naurahan Joonakselle. Joonas nostaa minut syliinsä, josta olin VITUN HÄMMENTYNYT mutta iloinen. Hetken päästä, tunnen Joonaksen huulet omillani. Se ei mielestäni ollut pelkkä pusu, se oli suudelma. Ihan. OIkea. Suudelma. Irtoudumme "pususta" jolloin muut jätkät alkaa hurraamaan, minä naurahdan ja Joonas päästää pienen, mutta aidon hymyn huulilleen. Kommenttikenttä täyttyy "CC OMGG AWW" kommenteista. Katsahdan Joonasta sivusilmällä, en ole varma näänkö väärin mutta.. punastuko Joonas? Joonas kääntää katseensa minuun ja käännän oman katseeni heti muualle. Niko katsoo mua ja hymyilee semmosella "vittu, sä oot niin kuses tohon jätkään" ilmeellä. Ehkä annan itseni hyväksyä sen. Olen ihan vitun rakastunut Joonakseen.
sori ku pilkut menee vhä minne sattuu:D mut mitä mieltä ootte, pitäiskö mun alkaa laittaa tohon alkuun aina joku biisi joka mul tulee mieleen siit luvusta?:)
YOU ARE READING
Y/N & Joonas // My Heart Is A Hurricane
RomanceMitä tapahtuu kun parhaan kaverin näkemisestä saa perhosia vatsaan? Mitä tapahtuu kun pelkkä toisen katse sulattaa jalat alta? Tarina Blind Channelista, jossa päähenkilöinä ovat Y/N ja Joonas:) En tiiä mitä tuun keksimään tähän niin kaikki mahollise...