part 3

150 6 0
                                    

(Y/N)

"Jätkät, lähettäskö baariin?" Ehdotan liven loputtua. "Joo, mahtava idea." Joel vastaa. Pakko sanoa, että olen edelleen ihan vitun shokisssa Joonaksen pususta. "Vittu oottakaa, meen laittautuu." Aleksi huudahtaa. Voi vittu Aleksia, aina pitää näyttää nii täydelliseltä. Istahdan sohvalle Nikon viereen. "Oot kuses siihen." Niko naurahtaa niin että vain minä kuulen sen. "Hä, mist sä nyt oikee puhut?" "Älä viitti, kyl mä nään miten sä katot Porkoo. Onks teil jotai vai?" "No siis.. ei. Oon kuses siihe, mut ollaa vaa kavereit." Huokaisen syvään. "Kyl sul on mahkui, ei Porko noi upeita naisii oo koskaa varmaan nähnykkää." Päästän pienen hymyn huulille Nikon heittämästä jutusta, vaikka tuo sanoi sen varmaan vain säälistä. Vihdoin noin 15min jälkeen Aleksi on valmis, joten lähdemme baariin.

Istumme jätkien kanssa autossa. En tosiaan tiedä miten me kaikki mahduttiin siihen samaan autoon, mutta kai se on vaan nää bc jutut. Keskustelu ei ole maailman järkevimmästä päästä, nimittäin puhumme Joonas Porkon kyrvästä, fanien kirkumisesta ja no.. eipä siitä sen enempää. Olemme ilmeisesti perillä, sillä Tommi parkkeeraa autonsa. Nousemme ulos autosta, varmistaen samalla että kaikilla on puhelimensa mukana. Astumme baariin sisään, joka on jo valmiiksi täynnä känniläisiä. "Mä ja Olli voiaan tilata juomat, menkää ettii joku pöytä." Tommi sanoo metelin keskeltä. Lähdemme muiden kanssa etsimään pöytää, ja löydämme sellaisen. Taino, semmosen kivan sohvan, johon mahtuu just ja just seittemän. Istahdan sohvalle, ja Joonas istuu viereeni. Niko päästää pienen, "huomaamattoman" hymyn huulilleen huomatessaan Joonaksen tulevan viereeni. Näytän Nikolle tyypillisen "turpa kiinni" katseen, toivoen että kukaan muu ei nää sitä. Pian, Tommi ja Olli tulevat juomien kanssa. "JOONAKSEN KYRVÄLLE" Joel huutaa, kun kaikki ovat saaneet bisset käteensä. "kalja maistuu" naurahdan. 

Hetki tuon jälkeen, sanotaanko näin että kaikki ovat aika vitun kännissä. Paitsi Tommi, tuo oli juonut vaan pari bisseä koska a) Vahtiakseen meitä. Ja b) Tommi on meidän kuski. En itsekkään ollut niin kännissä kuin pojat, mutta kyllä mä silti kännissä olin. Joonas lähtee kävelemään pois pöydästä, johon kukaan ei kiinnitä erityisemmin huomiota. "hEi, meen kattoo mikä porkol on" huikkaan lähinnä Tommille, sillä tuo on ainoa joka ymmärtää edes mitä sanon. Melkein hävitin jo Joonaksen, kunnes nään tuon hattarapään hiukset nurkan takaa. Kiihdytän vauhtiani sillä yritän pysyä tuon perässä. Mihin vittuun sil on noin kiire? Vihdoinkin, saan tarrattua Joonaksen olkapäästä kiinni. Tuo näytti säikähtävän, ymmärretävää kyllä. "Mihin sä meet?" Kysyn Joonakselta. "En mihinkään." Okei, Joonas ei edes ole niin kännissä. Huomaan tuon kasvoista, että tuo näyttää hermostuneelta. "Hei, voit kertoo mulle mitä vaan. Mikä on?" Kysyn samalla halaten Joonasta. "Ihan oikeesti, oon huolissani su-" En ehdi sanoa lausettani loppuun, kun yhtäkkiä tunnen Joonaksen huulet omillani. Olen hämmentynyt. Ehkä Joonas onkin kännissä? Joonas irrottatuu suudelmasta ja katsoo maahan. "Anteeks, en tiiä mikä muhun meni mä-" "Turpa kiinni vitun hattarapää." Tuon sanottuani laitan käteni Joonaksen niskan taakse ja suutelen tätä. Pelkkä Joonas, saa oloni tuntumaan niin turvalliselta, että en tiedä haluaisinko irrota tästä koskaan. En tiedä mitä tapahtui, mutta Joonaksen mieliala tippui sadasta nollaan. Joonas irrottautui suudelmasta ja lähti melkein juoksemaan pois. "Mun pitää mennä" Joonas sanoo vähän liiankin kylmästi. Mitä. Vitun. Vittua. "Ei Joonas oota" Yritän huutaa tuon perään, mutta tuo vaan jatkaa juoksemista. Mitä mä tein taas väärin. 

(Joonas)

Juoksen baarin ovesta ulos kyynelten vieriessä poskilleni. Miks vitussa mä lähin. Istahdan jollekkin puiston penkille ja sytytän tupakan (sanotaaks se ees noin:D). Vittu kun mä en osaa koskaan toimia noissa tilanteissa oikein. Yleensä kaikki mun muijat on ollu jotain baarisäätöjä, mut nyt mua pelottaa että mul on oikeesti tunteita Y/N kohtaan. Y/N oli varmaan aika kännissä, ei se nyt muuten mua ois pussannu. Tai siis mähän sitä pussasin eka. Tupakan tumppi lipeää kädestäni, samalla kun kiroan kuinka vitun urpo oon. "No voi nyt vittujen vittu." Tokaisen. "Tartteeks uuden röökin?" Kuulen tutun äänen takaani. Aleksi, vittu Aleksi. "Mitä sä tääl" Huokaisen turhautuneena. "Huomasin sun juoksevan ulos baarista, aattelin tulla kattoo mikä sul on." Aleksi tulee viereeni puiston penkille istumaan. Käännän katseeni pois Aleksista ja päästän syvän huokauksen. "Hei, ihan oikeesti voit puhuu mulle." Aleksi sanoo tuolla samalla rauhoittavalla äänensävyllään. "No kun vittu mä menin suutelee Y/N, en tiiä oliko se vaa kännis mut se ei väittäny vastaa. Sit mua vaa alko ahistaa se koko tilanne ja nyt Y/N varmaa vihaa mua, enkä vittu vieläkään tiiä oonko ihan hetero vai joku vitun homo kun-" Tajusin just menneeni liian pitkälle. En ollut avannut kellekkään seksuaalista suuntautumistani sen tarkemmin, kai oon vaan aina sivuuttanu sen asian ja hyväksyny sen että oisin hetero. Hautaan naamani käsiini, nolottaa. "Hei, ei sun tarttee hävetä. En mäkää oo naisiin päin." Aleksi sanoo naurahtaen samalla. "Oikeesti?" Kysyn hämmästyksissäni. En ois aavistanu yhtää et Aleksi ois homo. "No joo, ihan oikeesti." Aleksi päästää pienen hymyn kasvoilleen. Katsahdan tuota sivusilmällä. Aleksi on joskus sanonut mulle ja jätkille ettei tykkää omista kasvoistaan, että olisi ruma, mutta olen täysin eri mieltä. Aleksin naamassa yksinkertaisesti kaikki on täydellistä, eikai ne 9v pikkutytöt ihan turhaan oo hulluna Aleksiin. "Mitä sä katot?" Aleksi kysyy naurahtaen. "Hä, en mitää" Sanon nolostuneena. Istumme molemmat täydellisessä hiljaisuudessa. Vaikka tämä puisto on aika vitun ruma, Aleksin kanssa täällä istuminen tekee tästä spesiaalia. Hei eieiei, lopeta, sul on tunteita Y/N, ei Aleksiin. "Mä taidan täst lähtee, kyl se kelloki taitaa olla aika paljon." Aleksi sanoo. "Ja hei, sun pitää sopii asiat Y/N kaa, oisitte söpö pari." Aleksi sanoo hieman alakuloisena samalla lähtiessään takaisin baaria päin. En ehtinyt sanoa mitään, kun Aleksi oli jo kadonnut näkökentästäni. Vittu Joonas Porko, sä et todellakaan saa saada mitään tunteita Aleksiin. Huokaisen, ja lähden itsekkin kotia kohti. 

Joo uhm kyllä:D Sori jos on sekavaa luettavaa, yritän parhaani lmao:d


Y/N & Joonas // My Heart Is A HurricaneWhere stories live. Discover now