Chapter 1

64 6 1
                                    



Ailen ile gittiğin yaz tatilinde bir "yaz aşkı" yapmak istiyordun. Bütün arkadaşlarının aşk hakkında bir deneyimi oldu, fakat sen daha birinden bile hoşlanmamıştın. Saat 5'te uyandın, üstünü giyindin ve bir yürüyüşün iyi geleceğini düşünerek dışarı çıktın.

Sahilde yürüyorsun. En sevdiğin şarkıyı açtın telefonundan. Yere bakarak gideceğin lise olan Hope's Peak Academy'yi düşünüyorsun. Yürürken o kadar düşüncelere dalmışsın ki anında biryere çarpıyorsun

Y/N: Ah!

Yukarı baktığında ince,uzun,yeşil saçları ve sarı gözleri olan bir adama çarptığını fark ediyorsun. Diyorsun ki "Ah ben çok özür dilerim! Kendimi kaptırmışım"

Adamın sana şaşırarak bakıyor ve diyor ki "çok kibarsınız hanım efendi. Kabalığımı bağışlayın" seni yerden kaldırdı ve ellerinde ki sıcaklığı hissettin.  Uzun bir sessizlikten sonra adam sessizliği bozdu. "Affedersiniz, kendimi size tanıtmadım. Ben Korekiyo Shinguuji. Nihai antropoloğum. " Hayran verici bir şekilde baktın ve dedin ki "tanıştığıma memnun oldum. Ben de yn! Nihai yazarım." Korekiyo sohbeti devam ettirmek için sana "çok güzel bir adın var yn. Adının anlamı nedir?" Böyle soruları sana kimse sormadığı için şaşırmış ve mutlu olmuştun. Hemen cevap verdin "Aslında adımın anlamı *adınızın anlamı* ya seninkisi nedir korekiyo?" Korekiyo sana hemen cevap verdi " adımın anlamı temizlikten geliyor. Ah yn lütfen bana kiyo de" hemen cevap verdin "tabii kiyo!" Kiyo mutlu bir şekilde "görüşürüz yn" diyerek veda etti. Ardından ona el salladın.

~Saat 16:45~

Uzun bir yürüyüşten sonra hemen yatağına atlamıştın, o kadar çok uyumuşsun ki saat 16:45 olmuş.gözlerini açtıktan hemen sonra annen sana seslendi

Annen: yn! Hadi kalk denize gidiyoruz!

Denizi çok sevdiğin için hızlıca mayonu giyip aşağı indin. Denize geldiğinde boş bir şezlonga havlunu koydun ve uzandın.

Kendi Wattpad sayfan vardı ve insanlar hikayelerini seviyordu! Telefonunu alıp bir şeyler yazarken bir ses duydun.

???: hey yn!

Hemen yanında ki şezlonga baktın ve kiyoyu gördün.

(WAAAA evet bunu yazarken aşktan ölüyordum aman neyse. Eklememi istediğiniz bir şey veya fikir verebileceğiniz bir şey varsa yazın! Bana ulaşmak isterseniz İnstagramım ve tiktokum aşağıda yazıyor ve lütfen bana destek olun kitabımın yayılmasını sağlarsanız çok sevinirim! 2. Bölüm yakında gelecek! Hoşça kalın <3 (INSTAGRAMDAN İSTEK ATMAYIN LÜTFEN!! Sadece eklememi istediğiniz bir şey olduğunda yazın.)

Instagram: zeyafton
Tiktok: perveruser

Korekiyo x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin