Chapter 3

15 2 0
                                    

Yn:  Nedir o?

Kiyo'nun sana getirdiği şeyi gördüğünüzde çok utandınız.
Kardeşiniz sizi kiyo ile öpüşürken çizmişti! İçten içe ona çok kızdınız. Ama şu an bu durumu düzeltmeniz lazım.

Kiyo: ahh~ kötü çizmemiş aslında.
Yn:  Onun adına çok ama çok özür dilerim.
Kiyo: Yanlış bir şey yok. *güler* ona kızma, hadi gel gidelim artık.
Kardeşinin dinazorunu aldın ve kardeşine götürdün. Bütün masumluğuyla sana baktığı için ona kızamadın. Kiyo yanına yaklaştı.
Kiyo: Hey yn, bu akşam....sen ve ben...,ee uhm..
Yn: Ahahahah! Nedir bu utangaçlığın kiyo..benden utanmana gerek yok :) *gözlerinin içine baktın*
Kiyo: Bu aşkam, benimle yemeğe çıkar mısın?
Yn: Tabii? Saat kaç?
Kiyo: Sana nasıl uyarsa.
Yn: 7 yapalım o zaman.
Kiyo: Tamamdır! *yüzünde kocaman bir gülümseme ve sevinçle oradan uzaklaştı*

Annen: Pst
Yn: Hm? Ah efendim anne?
Annen: Kim bu yakışıklı?
Yn: Ah anneee! Kiyonun gittiği yöne baktınız ve sessizce "umarım ilerdeki sevgilim" dediniz.
( sizi bekletmeyeceğim saat 6:50 olsun. :)))
* en sevdiğiniz renk*. Elbisenizi giydiniz, hazırlandınız. Saçınızı yaptınız. Normalde bu kadar çok hazırlanmayacaktınız, ama Kiyo size elbise giyip hazırlanmanız gerektiğini söyledi. Hazırlandınız Kiyo'yu bekliyorsunuz ve zil çaldı. Kardeşin kapıyı açtı ve "Abllllaaa! Sevgilin geldi" dedi. Utanarak Kiyo'yu karşılamaya gittiniz ve dışarı çıktınız. Kiyo şık bir takım elbiseyle size gül verdi. Teşekkür ettiniz ve Kiyo'nun arabasına bindiniz. Sizi şık bir resteron'a götürdü. Sandalyenizi çekti ve oturdunuz. Sonra o da karşınıza oturdu. Biraz havadan sudan konuştunuz. Yemeklerinizi yediniz. Gerçekten çok zevk alıyordun. Bir anda Kiyo gerginleşti.
Yn: Kiyo? Ne oldu?
Kiyo: Yn, benim sana söylemem gereken bir şey var.
Yn: Dinliyorum. Dedin gülümseyerek.
Kiyo: Yn ben senden çok hoşlanıyorum! Hatta hoşlanmıyorum. Ben sana âşık oldum!
Durdunuz. Bu çok âni oldu, ne cevap vereceğiniz bilemezken Kiyo ellerinizden tuttu ve sizi ayağa kaldırdı. Ellerinizi bırakıp diz çöktü. Bir elinizi alıp iki elinin arasına aldı. Gözlerinizin içine bakarken....Ne diyeceğinizi çok iyi biliyordunuz
Yn: Kiyo, ben de seni çok seviyorum. Gözleriniz doldu sevinçten. Kiyo size mutlu bir şekilde bakıyordu.
Kiyo: Yn, benim sevgilim olarak, beni dünyanın en mutlu insanı yapar mısın?
Yn: ahahahah! Evlenmiyoruz şapşal, evet....evet binlerce kez evet!!! (Ne zaman dayı ne zamannn)
İkinizde güldünüz. Kiyo elinizi öptü ve ayağa kalktı. Müzik çalmaya başladı.
Kiyo: Bu dansı bana eşlik eder misiniz leydim?
Yn: Elbette!

——————————————————
Vallahi yoruldum he, neyse umarım beğenmişsinizdirr! Yarın yeni bölümü atacağım, hoşça kalın! (INSTAGRAMDAN İSTEK ATMAYIN LÜTFEN!! Sadece eklememi istediğiniz bir şey olduğunda yazın.)
Instagram: zeyafton
Tiktok: pervertuser

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 12, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Korekiyo x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin