Postavy: HP/SS, HG/DM
Varování: 18+
Poznámka: AU, pokračování jednorázovky Rozhovor
Děj: Na Dracově narozeninové oslavě se o Hermionu bude zajímat hned několik mužů, nicméně Draco je bude odhánět, protože ji bude chtít pro sebe. Z čehož nebude nadšená, protože ho nesnáší. Severus a Harry si udělají svůj vlastní "program".***
Ze sídla vycházelo zářivé světlo a hudba. Všude kam oko dohlédlo byla zmijozelská výzdoba. stříbrno-zelené girlandy vysely z oken, balonky stejných barev stály do půlkruhu před otevřenou hlavní bránou. Čas od času vybuchly konfety v stříbrno-zeleném proudu.
V zahradě se procházeli bílí pávi okolo několika ledových soch ve tvaru hadů s otevřenou tlamou. Když se chtěli hosté v zahradě něčeho napít, stačilo dát pod jedový zub skleničku a očarovaná socha jim vydala alkohol.
U vchodu do domu stála vysoká, štíhlá blondýna a vítala každého, kdo přišel. Zkontrolovala pozvánku a pak svůj pohled zaměřila na Herminou s tázavým výrazem ve tváři.
"Je tu se mnou. Doufám, že to nevadí?" objal Harry kamarádku kolem ramen a políbil na tvář. Hermiona se zatvářila rozpačitě zvlášť, když je Snape probodl pohledem.
"V pořádku, dobře se bavte," popřála jim a vpustila je dál. Procházeli velkou halou s obrovským krbem, všude bylo plno velmi elegantně oblečených kouzelníků. Hermiona děkovala své prozřetelnosti, za své formální šaty, které si pořídila loni. Dokonale sem díky tomu zapadala.
Severus spatřil ministra kouzel a Luciuse, jak se spolu baví nad skleničkou šampaňského na schodech. Rozhodl se, že za nimi zajde. Ale ještě předtím musel něco vyřídit. Harry totiž stále držel Herminu kolem ramen, a tak mu Severus paži sundal.
"Nevžívej se do příliš do své role," řekl Severus mrazivě.
"Ona by ji nepustila," namítl Harry a dívka se chtěla propadnout do země.
"Teď tu již není," zavrčel Snape a Hermiona raději o krok ustoupila a zrudla. Snape se ušklíbl.
Konečně ví, kde je její místo.
"Severusi, my půjdeme najít Draca a popřát mu," uchechtl se Harry a stisk Severusovi dlaň.
"Dobrá, já jdu za Luciem," řekl Snape a odvlál i se svým drahým společenským hábitem pryč.
"Jak to s ním můžeš vydržet?" šeptla mu do ucha.
"Ale no tak, je prostě takový a já bych ho nebral, kdyby byl jiný. Mám rád ten jeho břitký humor a sarkasmus. Víš mnohdy to tak ani nemyslí, jen to musíš umět rozeznat," zasmál se Harry a Hermiona jen zakroutila hlavou.
Společně vystoupali schody a vešli do velkého sálu, kde se tancovalo na klasickou hudbu.
Harry zahlédl blonďáka, když si šli pro něco k pití. Hermiona na Draca zírala jako na zjevení. Vypadal vážně skvěle. Na sobě měl černý frak a pod ním se stříbrnou vestičku, vypadal celkově mužněji než si ho pamatovala. Harry ji sledoval s pobavením. Trošku do ní dloubl, ona zamrkala a pročistila si hrdlo.
"Jdeme za ním?" usmál se Harry.
"Když to musí být," ohrnula ret. Chytil ji za ruku a táhl směrem k mladému Malfoyi. Když Harryho spatřil, rozzářil se mu úsměv.
"Harry," poplácal ho Draco po rameni a jmenovaný provedl to samé. Hermiona si je podezřívavě měřila.
"Grangerová?" podivil se mladý aristokrat, ale provedl krátkou úklonou hlavou na pozdrav, aby dostál společenským konvencím.
"Malfoyi," zírala mu do očí.
"Kde se tu bereš? Nevzpomínám si, že bych tě psal na seznam hostů," uchechtl se Draco.
Přivřela oči do škvírek a chtěla něco peprného odpovědět, ale Harry ji předběhl.
"Přišla se mnou," zasmál se.
"A já myslel, že kopeš za jiný tým," dobíral si ho Draco.
"Nemůžu vzít kamarádku sebou?"
"Jistě, tvůj host je mým hostem," řekl Draco rozvláčně.
"Tak teda, vše nejlepší," napřáhla Hermiona ruku se sebezapřením. K jejímu překvapení si s ní však nepotřásl, ale přitáhl si ji blíž, aby ji mohl políbit hřbet ruky. Překvapeně nad jeho galantními způsoby zamrkala a zrudla.
"Ehm, co to..."
"Etiketa ti nic neříká, Grangerová?" ušklíbl se Draco.
"Samozřejmě, ty jeden náfuko. Vezmi si ten dárek, ať už to mám za sebou," vytrhla se mu a podala mu krabici.
Překvapeně pozvedl obočí "No ne, ty ses opravdu překonala. Co to je, že by knihy?" chechtal se Draco.
"Existuje taková věc, říká se jí otevírací kouzlo, zkus ho použít," odfrkla si.
Draco jen zakroutil hlavou. Grangerová se zdála být dnes vtipná, snad by se měl držet v její společnosti a bude mít o zábavu postaráno. Lepší než poslouchat ty ministerské panáky, které sem dotáhl jeho otec.
Když rozbalil záhadný balíček, vyšla z něj malá bílá fretka a vlezla mu na předloktí. Harry se mohl potrhat smíchy a Draco se tvářil dost zaraženě. Hermioně se na tváři usadil vítězoslavný úsměv.
"Všechno nejlepší," řekla posměšně.
Draco mládě na ruce zvedl a nechal se očichat.
"Jedna nula pro tebe, Grangerová," pousmál se, pak se k ní nahnul a políbil ji na tvář. Překvapeně uskočila.
"Co si to...,"
"Jen jsem ti děkoval za dárek," smál se jí Draco.
"Tak si to nech," odstrčila ho a popošla do bezpečné vzdálenosti. Popuzená tím, že ho nedokázala vytočit.
"Jdu na bar, zatím ahoj," řekla k Harrymu a pak odešla.
"O co se snažíš?" zeptal se Harry se smíchem.
"Nevím, o čem to mluvíš," zubil se Draco.
"Radím ti nech ji být. To je úplně jiná liga, než ty nanynky, se kterýma obvykle chodíš," varoval ho Harry.
"Myslíš, že Malfoyovské kouzlo osobnosti nezabrere?" vypnul Draco hruď a pak se rozesmál.
"Sebevědomí ti fakt nechybí," usmál se Harry.
"Proč by mělo? Pojď se radši napít, ať to tu přežijeme," zatáhl ho Draco na druhý konec sálu. Odtud mohl Herminou nenápadně pozorovat, a že bylo na co koukat. Když mu jeho dárek začal okusovat ucho, vykouzlil mu klec a položil ho na stůl.
Hermiona mezitím korzovala po místnosti a pak ji k tanci vyzval jeden kouzelník z ministerstva ve středních letech. Byl to příjemný tanec a Hermiona se dozvěděla několik zajímavých věcí. Dracova zkoumajícího pohledu si nemohla všimnout, nicméně Harrymu nic neuniklo.
"Vážně je tady tolik holek, opravdu to chceš zkoušet zrovna na Herminou?" zeptal se podezřívavě Harry.
"Proč ne?" pokrčil Draco rameny.
"Nejspíš proto, že tě vzápětí pošle k šípku a možná ještě přihodí nějakou nepěknou kletbičku. Popravdě, pozval jsem ji sem, aby si tu našla známost, a nemyslím, že by chtěla zrovna tebe."
"Tak známost jo? V tom případě bych se o to měl jako hostitel postarat," zubil se Draco.
Po chvíli se k nim přidal Severus a předal mladému Malfoyovi společný dárek. Cenné papíry, které si měl uložit u Gringottů.
"Velmi originální, že jsi to vymyslet ty, Severusi?" zachechtal se Draco.
"Něco proti?" pozvedl Snape obočí.
"Ale nic, díky," potřásl si s kmotrem rukou a pak s Harrym.
"Kdyby bylo na mně, koupil bych ti seskok padákem," potřásl Harry hlavou.
"To je co?" nechápal Draco a Severus protočil panenky.
"Někdy tě na to vezmu, je to strašná sranda. Něco jako létání na koštěti, ale tady prostě jen padáš dolů a pak plachtíš na takové plachtě s lany."
"To zní dost sebevražedně," zhrozil se Draco.
"To mu tvrdím už celá léta, ale nenechá si to vymluvit. Chytání černokněžníků ho asi vyburcovalo, aby stal se závislým na adrenalinu," protočil Snape panenky.
"Když už jsme u adrenalinu, nedoprovodil bys mě do zahrady?" zubil se Harry.
"Nechtěli byste si to nechat až domů? I v zahradě jsou hosté," zamračil se Draco.
"Od čeho máme kouzla?" mrkl na něj Harry. Vyzývavě se podíval na Severuse a vydal se vpřed.
"Že vás to ještě po té době baví," pochechtával se Draco.
"Čím dál víc," ušklíbl se Snape dopil skleničku a vydal se stejným směrem jako Harry. Hermiona si během tance všimla, že ti dva postupně odchází stejným směrem.
Bože, oni jsou fakt jak králíci!
Pak ji ovšem vyrušilo poklepání na rameno a musela se se svým společníkem zastavit. Otočila se a uviděl Draca.
"Dovolíš?" řekl. Muž mu chtěl uhnout, ale Hermiona se na Draca utrhla.
"Nedovolím, odprejskni."
Draco se zamračil.
"Douglesi, právě dorazila sova od vaší matky, žádá si vás urychleně doma," otočil se na muže vedle Hermiony.
"Omlouvám se, musím jít," řekl muž a spěšně odkráčel.
"To bychom měli," zubil se Draco, takže nebylo na pochybách, že si celou tu záležitost vymyslel.
"Jak se opovažuješ?" vylítla jak čert z krabičky.
"Teď by sis mohla zatancovat se mnou."
"Až zamrzne peklo," zavrtěla hlavou a naštvaně odkráčela s mužem pryč. Draco se pro sebe pousmál. Tak lvice vystrčila drápky. To by mohlo být opravdu zajímavé.
ČTEŠ
Základní lidská potřeba
Fiksi PenggemarPovídka byla napsaná v roce 2015 pod mou jinou přezdívkou. Poznámka: AU, Hermiona učí v Bradavicích, Snape žije, Brumbál je mrtvý Děj: Hermiona už je dlouho sama a vzala by za vděk i Snapem, jenže to má háček.