Studiolla

150 7 0
                                    

~Y/n~
Heräsin aamulla 9.20 paniikissa, koska tajusin minulla olevan vain 40 minuutia aikaa valmistautua ja ajaa studiolle. Laitoin Ollille igssä viestiä ja kysyin osoitetta. Olli antoi osoitteen ja menin syömään aamiaista.

Kun olin syönyt vaihdoin vaatteni ja pesin hampaani. Studio ei ollut kovin kaukana kodistani, joten kävelin sinne.

Saavuin studion pihaan ja laitoin Ollille igssä viestiä, että tulee avaamaan oven. Pihalla oli viileää, joten minulla oli kylmä. Myöskään asuni ei ollut paraa mahdollinen. Minulla oli musta crop top, siniset leveälahkeiset farkut, joissa on reikiä ja musta, valkoinen flanelipaita. Viimein Olli tuli avaa maan oven ja luultavasti huomasi minun tärisevän vähän, koska hän otti minut heti lämpimään halaukseen. Hymyilin tuolle kiharapäiselle pojalle halin loputtua. Menimme hissillä ylös ja astuimme sisään studioon.

Pojat tulivat heti tervehtimään minua ovelle. Kävelimme kaikki istumaan studion oleskelutilaan. Tommi istui nojatuolissa, minä, Olli ja Porko sohvalla, Aleksi säkkituolissa ja Joel sekä Niko lattialla.

Anteeks ky en oo laittanu mitää pitkää aikaa ja tiiän et tää on lyhyt. Yritän tehä tätä aktiivisemmin tästä eteenpäin mut mulla on harrstukset ja koulu nii en oo oikeen ehtiny tehä.

My icy heart! It's melting! [Olli Matela x Y/N] Where stories live. Discover now