~Y/n~
Olin aikaisemmin saanut viestin ystävältäni Rosalta. Hän pyysi minua kotibileisiinsä. Päätin tietenkin lähteä niihin bileisiin.Olen istunut Rosan keittiösaarekkeella yksin nyt kaksi tuntia. Näen jonkun kännissä olevan tutun näköisen miehen lähestyvän minua. "Hei", mies sanoo minulle. "Moi", vastaan tälle kysyvästi. "Aa joo Joonas, Joonas Porko", hän esittelee itsensä minulle. "Y/n Y/l/n", esittäydyn Joonakselle. "Hetki, sanoiks sä olevas Joonas Porko?" kysyin äimistyneenä. "Joo! Sä taidat tietää mun bändin", Joonas sanoo. "Jooh", vastaan hänelle. "No siinä tapauksessa haluuks sä tulla istuun meijän kanssa ettei sun tarvii olla yksin?" Joonas kysyy. "Vaikka"vastaan hänelle peittäen innostukseni.
~Olli~
Joonas lähti 10 minuuttia sitten hakemaan itsellensä uutta bisseä keittiöstä. Yhtäkkiä hän ilmestyy olohuoneeseen Y/n Y/l/non kanssa."Y/n tulee meijän kans ku se oli tuolla yksin" Porko ilmoittaa. Nyökkään. Y/n istuu minun ja Aleksin väliin ja Joonas Nikon ja Joelin väliin.Kului monta tuntia, kun vain juttelin Y/nin kanssa. "Haluuks sä Y/n tulla meijän studiolle ylihuomenna?" Niko kysyy. "Joo vaikka" Y/n vastaa iloisesti. "Alettaisko lähtee, kun kelloki on jo yli puoliyön?" kuskina toimiva Tommi kysyy "Joo lähetään vaa" Aleksi vierestäni vastaa. Lähdemme kaikki seitsemän ulos ja sanomme heipat Y/nille joka lähtee kävelemään kotiinsa.
~Y/n~
Olen viimein kotipihassani. Astelen rappuun ja painan hissin nappia. Hississä alan etsiä avaimiani, jotta pääsisin nopeammin sisälle. Astun ulos hissistä ja kävelen ovelleni, jonka avaan avaimellani. Potkin kenkäni pois jaloistani ja heitän takkini nulaan. Menen suhkuun. Laitan pyjaman päälle ja rupean nukkumaan.-----------------------------------------------------------------------
Täs eka osa. Ei tapahdu kauheesti mitään erikoista vielä. Tää on aika lyhyt, mutta toivottavasti ei haittaa. [245 Sanaa]
ESTÁS LEYENDO
My icy heart! It's melting! [Olli Matela x Y/N]
FanficMitä tapahtuu, kun Y/n tapaa kuusi henkisen bändin ystävänsä kotibileissä? Y/n on 22-vuotias malli, joka soittaa bassoa.