Sain ton kuvan mun kaverilta!!
~Y/n~
Oltiin oltu studiolla jo pari tuntia. Joel oli joku aika sitten lähteny kauppaan ostamaan jotain herkkuja ja ilmeisesti myös bissee. Pian ovi kävi ja tuo asteli olohuoneeseen. Hän asetti herkut ja bisset sohvapöydälle ja Aleksi lähti hakemaan jotain keittiöstä. Hetki kului ja hän palasi tyhjä lasipullo kädessään ja istui lattialle. "Pullonpyöritystä?" tuo kysyi. Kaikilta kuului myöntävä vastaus, joten aloimme pelata.
Ensimmäisenä Olli pyöritti ja pullo osoitti Tommin. "Totuus" tuo sanoi ennen kuin kukaan edes kysyi. "Ookko ihadtunu" Porko kysyi Tompalta. "Sitä voi miettiä" Tommi sanoi. "Nyt kerrot" Niko sanoi kovalla äänellä. Päätin lähteä hakemaan itselleni vettä keittiöstä. Kurottelin kuppia ylähyllyltä, mutta en yltänyt. Pian tunsin jonkun painautuvan minua vasten ja näin vahvat kädet ottamassa minulle tuota kuppia. Käännyin ympäri ja näin Ollin. "Onko kaikki hyvin?" tuo kysyi ja ojensi kupin minulle. "Joo tuli vaa jano eikä tee mieli juoda", vastasin. "Jos susta tuntuu ulkopuolelta tai-", hän alkoi puhumaan mutta ei ehtinyt puhua, kun suutelin häntä. "A-anteeksi O-olli ei m-un pi-pitänyt" änkytin. Ja samassa tiputin mukini lattialle. "Voi vittu!" huudahdin. "Hei! Nyt Y/n rauhotut! Kaikki on hyvin", Olli halasi minua. Hän irrotautui halauksesta ja yhdisti huulemme. "Mitäs mitäs?" Kuului keittiön ovelta. Erkaannuimme. Joonas. "Ööö..." aloin miettiä itsekkin mitä tapahtuu. "Mä tykkään susta Y/n tosi paljon", Olli sanoi. "Samoin" vastasin tuolle. "Noni lähetäänkö Joonas oot mun kyydillä" huusi joel joka oli ainoa lisäkseni joka ei ollut juonut. "Pääsenkö sun luo" kysyi Olli. "Joo" vastasin.
Olimme päässeet kotiini ja Olli makasi sohvallani ja minä tuon päällä. Katsoimme elokuvaa. "Mitäs nyt?" sanoin hetken päästä kun elokuva loppui. Olli suuteli minua. "Olli mitä me niinku ollaan?" kysyin. "No jos sulle käy niin me seurustellaan" Olli vastasi. "No käyhän se" vastasin hymyn noustessa huululleni. Halasin poikaystävääni pitkään kunnes me molemmat nukahdimme sohvalleni päällekkäin. Ei kovin mukava asento.Pitäskö mun lopettaa tän kirjoittaminen ku tuntuu ettei kukaan jaksa tätä lukee ku en julkase melkeen ikinä. Mut jos haluutte et jatkan nii kertolasku ideoita. 331 sanaa.
KAMU SEDANG MEMBACA
My icy heart! It's melting! [Olli Matela x Y/N]
Fiksi PenggemarMitä tapahtuu, kun Y/n tapaa kuusi henkisen bändin ystävänsä kotibileissä? Y/n on 22-vuotias malli, joka soittaa bassoa.