-2

29 3 2
                                    

Arabaya bindiğimden beri aklımda o Adam vardı. Cidden bakışları çok sertti. Ve sanki her an arka koltuktan çıkacakmış gibi geliyor. Şuan yaşadığım tüm olumsuzlukları Aslıya bağlıyodum ve ona olan sinirim kotayı çoktan aşmıştı.

"-Heeyy sana diyorum..."

"-Efendim?"

"-Telefonun çalıyorda. Acaba cevap verecekmisin?"

Telefonummu çalıyordu? Ahh aklım o kadar karışık ve doluki telefonumum zil sesini bile duymuyordum. Ekrana bakınca Burcu'nun adını görmem bile beni mutlu etmişti. Cidden herkese böyle bir dost lazım. Hemen cevap verdim.

"-Efendim?"

"-Alo Derin nerdesin sen? Ders başlayalı 25 dk. oldu hala ortada yoksun. Dua et bu sabah tarihçi yoktu, nöbetçi hoca derse girdi. Hem sen napıyosun bu saate kadar hastamısın? Yoksa o yenge bozun..."

"-Az bi sus kızım ya. Hasta değilim yengemde bisey yapmadı."

"-Eee nerdesin o zaman?"

"-Yaa Burcu ben sana sonra anlatsam herseyi gerçekten çok karışık şeyler yaşadım sabah sabah."

"-Ama Derin ne oldu merak ederim ben, iyimisin bari onu söyle."

"-İyiyim Burcu, hemde turp gibi."

"-Evdemisin peki?"

"-Hayır."

"-Nerdesin o zaman?"

"-Hiiçç öyle sahile çıktım."

"-Öyle sahile çıktın. Yeme beni Derin, sen okula gelmeyip bana demeden çıkmassın tek başına sahile."

"-Yaa ama Burcu ben sana anlatacagım herşeyi ama şimdi değil. Okuldan sonra hep gittiğimiz kafe varya oraya gel herşeyi anlatırım olur mu?"

"-Tamam Derin iyisin ya o önemli. Diyeceğimi zannediyosan yanılıyosun. İyisin güzelde meraklandım ben. Ama sabrederim. Neyse kendine iyi bak, dersten lavoba için izin alıp çıktım. Kapatmam lazım."

"-Tamam canım benim görüşürüz öptüm seni."

"-Bende seni muck muck."

"-Bby."

"-Bby."

Burcu cidden beni anlayan tek insandı. Ona yalan bile söyleyemiyodum.

"-Sahile çıktın demek :)) "

Heh bide bu çocuk vardı. Konuşmasa olmaz zaten bide sırıtıyo.

"-Evet sahile çıktım. Çıkamazmıyım?"

"-Yoo çıkabilirsinde, arabamın önüne atladığın yerden sahile çıkman biraz imkansız. Ters yönde :)) "

"-Arabanın önünemi atladım? Pardon ama sen kullanmayı bilmiyorsun. Yani sorun sende."

"-Nee bendemi? Arabamın önüne atladım Bayan çok bilmiş."

"-Bayan çok bilmiş? "

"Beğenemedinmi? Ne güzel isim işte. Hee bu arada adın ney? "

"-Adım Derin ve taktığın ismidw beğenmedim."

"-Hmm bende Kaan ve Bayan çok bilmiş ismi Derin den dahada güzel."

"-Ya sen bi susarmısın?"

"-Ya ben bi susarmıyım :D"

"-Of Allahım off."

"-Amin canım amin."

"-Aaa beni indir şu arabadan."

"-Dur az kaldı hastahaneye."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 06, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

PARAMPARÇAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin