- kabuslar gerçek oluyor ha? -

5.9K 229 12
                                    

Ahh birak beni birak sende kimsin ?
" benim kim olduğumun önemi yokk ama sen jamesi tuzağa düsürmemde yardımcı olacaksın"
Ne diyosun be sen sana jamesi tuzağa düsürmende yardimci olmam hem onla bi sorunun varsa beni niye kaciriyosun ?
" çünkü sen onun zafısın ve james asla tuzağa düsmez ama senin icin herseyi yapar. Bu yüzden seni kaçirdim ah bukadar salak olma"
Asıl salak olan sensin onun zafı falan deilim sadece arkadaşız.
" vayyy gizli aşk yaşıyosunuz ha ? Cok romantik ama beni kandıramazsiniz"
Senin jamesle sorunun ne ?
" o beni- demesine kalmadan birisi beni dürtüyordu uyandigimda bana korkmuş sekilde bakan jamesle karsilastim.
"Jessy iyimisin korkuttun beni kabus görüodun sadece arkadaşız diye bağiriyodun" ?
Be-ben şey kötü bi kabus gördüm iste sana zarar falan vermeye çalisiolardi peşinde adamlar vardi uff saçma bir kabus işte boşver.
JAMESİN AĞZINDAN;
Jessy bir rüya görmüstü gerçi buna kabus denirde. Gördükleri.... gerçekten peşimde adamlar olduğnu bilmiyo onu sevdiğimi eğer austin ögrenirse babasini öldürdüğüm icin benden intikam alacaktir ama buna izin vermicem kesinlikle jessy ye zarar veremez.
"James ? "
" efendim ? "
" daldın gittin hadi okula gitmicezmi ? "
" haa tamam hadi cabuk giyin gel bende kahvaltiyi hazirlayayim nede olsa artik yetki bende beceriksiz bi ev arkadaşim olunca "
" haha çok komik yaa istersen yemekleri ben yapabilirim ama sonra hergün hastanede geçiririz benden sölemesi "
" ayy canım yaa yok ben almayım canımı sokakta bulmadim.
~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~

" sonundaaaaa ders bitti bu matematik denilen dersi hangi insan oğlu çikardiysa onunla bi görüşeyim ben bu jameste öküz gibi uyuyor napayim uyandirayim barii haa o bana napiodu hayvan gibi uyandiriodu demi durr şunu bi tatlı ellerimle uyandirayim aaa bugun hava nekadarda soğuk demi benim surda bi suyum olacakti hah burda "
" ananı si- napiyosun sen kızım heryerim ıslandı "
" şşş anaya laf yok hava sıcak işte sana iyilik yaptim teşekkür edeceğine bide küfürler savuruyosun çukk ayip çukkk "
" bunun bedelini ağır ödiceksin maviş "
" he he tabi tabi hadi kalk sahile gidelim biraz yürüyelim "
" tamam sahilden sonra eve gideriz "

JESSY NİN ÂĞZINDAN ;
Deniz.....gökyüzü.....bu eşsiz mavilik okadar güzelki. Denize bakinca huzur buluyorum mavi en sevdiğim renk gözlerimde mavi renk. Galiba maviyi sevmem boşuna deyil mavi insana huzur veriyor kendimi hiç olmadigim kadar ıssız bir okadarda mutlu hissediyorum deniz insanı açar bazende içine çeker her denize baktiğimda beni hep içine çekerdi benki şuana kadar yalnız yaşayip yalnız öleceğimi sanan bi insandim ama soğuk kelimesi bana cok yakindı insanlarin yaşam biçimi 5 harfli 'HAYAT' benimkide 5 harfli tek farkı benim yaşam biçimim 'YALNIZ' bu kelime tabiri hayatima işlemişti ama şuan nedensiz bi şekilde mutluyum...huzurluyum.... deniz ilk defa beni içine çekmiyor. Belkide mutluluk kaynağim farklidir ? Kim bilir ?
" jessy niye gülüyosun nedensiz yere ? "
" burasi nekadar güzel demi insana huzur veriyor"
" evet insan bu maviliğe bakinca huzura variyor" bide senin mavinin eşsiz tondaki gözlerine bakinca...
"En sevdiğin renk ne ?"
" MAVİ senin ? "
" haha benimde MAVİ "
" tesadüfe bak sennn "
" aynen öle nese se- ahh ayağim "
" noldu ! "
" ayağimi kayaya vurdum ah james çok acıyo "
" su kafede sıcak biseyler icelim yürüyebilecekmisin? "
" sanırım hayır :( "
" gel buraya başın belası " diyip beni kucağina aldi " ama tatli bela dedim "
" haha aynen maviş ama senle görmem gereken hesabim var "
" ne hesabı ya? "
" beni sınıfta nasi uyandirdin hatirlatirim küçük hanım " dedi ve gittikçe denize dogru yaklaşiodu ah lanet olsun olamaz
" james hayır hayır bunu yapa-" diyemeden beni suya atti sonra geri çikardi şokun etkisiyle bi anda çığlık attım." Napiyosun sen yaa heryerim ıslandı ben sana öyle yapmadim ama heryerini ıslatmadim "
" canım bizim intikam anlayışımız böyle sen 1 yaparsin biz 10 yapariz ;) "
" öylemi görüscez senle pislik "
" sen burda otur ben sıcak biseyler alıp hemen gelicem "
" hıh tamam " trip attim oda sinsice gülüp gitti ahh egosu ondan önce gidio ama az tatlı deil kahrolası pislik dedim ve birisi gözlerimi kapatti " ah james çok komiksin kim olduğunu hakkaten anlayamadim demi aç gözlerimi "
" bi james deiliz ama bizle idare et be güzelim "
" se- sende kimsin be napıyo- dememe kalmadan ağzima bi bezle kapatti ve bi anda göz kapaklarim gözlerime örtüldü bayılmadan önce duyduğum tek şey " ben austin tatlım tanıştigimiza memnun oldum"

VAMPİR KOCAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin