2: ben cenabet doğmuşum

86 2 1
                                    

Bekle beni mert askın gelıyor!
Kızların koluna girerek büyük adimlarla bara giris yaptik.
  esra bagırarak konustu :
-Yavrum ınna bee su müzige bak nasılda hoplatiyor cıgerlerımi,
-Aynen kanka ya kendimi titresime alinmıs nokia 3310 gibi hissediyorum, kız zeynep nasil begendin mi müzigi?
 -Hayır.müzigin desibeli çok yüksek .burda yarim saat kalinsa bile kulak zarin patlayabilır.hem organlarım bıle titriyor,bu yüzden fonksıyonlarini tam yapamiyorlar.
Esra da bende saskindık. Bunca lafa ne denebilır kı. Kiz baska diyarlarda.

-aa ama neden öyle diyorsun şimdi? Bak zeynep biz aslinda seni düşündügümüz icin buraya getirdık.
-  nasıl yani?
Tam agzimi aciyordum ki esra kamkim olayi kapmis birsekilde söze gırdi

-Söyle oluyor canim aslinda biz seni her kosulda ders calismaya hazırlıyoruz. Simdi eger sen bu gürultünün ortasinda test cözersen bı daha ebedi bıllah konsantrasyon bozuklugu yasamazsın, anladın mi?
-Evet anladımm, yeni bi bilgı hemen bunu not etmeliyim.
Esra anlamayan gozlerle bana baktı.,
''Maalesef dogru kamkı hatta basina da üc yildiz koyacak.'' ''Kandırma lan benı''
''Iyı bak o zaman ne yazdigına, ''
 
Zeynebın elınden kitabı alıp arka kapagini açti.  Ve evet aynen dedigım gibi olmustu
' bundan sonra barlarda ders calisılacak' yazmıs basina da üc yildiz koymustu.

''Valla da yazmıs lan. Bunlar hep egitım sisteminin bokları.''

''mukadderat  kanka''

''.ee hadi kendimize güzel bir yer kapalım sonra da merti  aramaya çıkalım.''
 
Esra gözlerini bir noktaya dikıp kolumu cekistirmeye basladi
-Kızim ne alacakli gibi cekistiriyon kolumu cürüttün be!
-kanka senın mert elden gitmis

-hı? kim  elden gitmiş  kim  duyamıyoom?

-mert diyom  kanka merrtt

-sert kim  lan?

- allah  belası versin  meyra! dedi  ve  kafamı  mertin olduğu  tarafa  çevirdi.

-oha lan! mert  elden gidiyo kankaa!

-ha  şunu  bileydin  gerizekalı. deminden beri onu  demeye  çalışıyorum  sana.

şimdi sıçtım  o  kızların ağzına. zeynep kanka bak  şu l koltukta  boş  yer  var  görüyon  mu?  heh  git  oraya kurul  testini  çöz  sen bizim esrayla ufak  bi  işimiz var.

oh  be sonunda  test  çözcem  diye  söylene  söylene  masaya doğru  yürüdü  zeynep .ben  de  esraya göz  atarak  operasyonun sinyalini  verdim.

esra  kamki plan  basit kurallarımız  belli.

1. kızlarla  delici  bakışlar  atarak o çocuk  benim diye  hissettir.

2. anlamıyorsa  yakınlarına giderek dans  et  ve  aralarına girmeye  çalış

3. baktın  kızlar  bi  boktan  anlamıyor o zaman  saçından  tuttuğun gibi  kızlar  tuvaletine  sürükle.

esra  ''tamamdır  kamki''  der  demez süzüle  süzüle  kızların  yanına yaklaştık. ah  yavrum  merrt  nasılda  kızlar  ahtapot gibi  sarmış  onu.  hiç merak etme  şimdi  piremsesin seni kurtaracak.

esraya  göz işrati  vermemle birlikte başladık.  sarılı  benim  kızıl  senin  kamki.

1. yaklaşık  2  dakikadır  kıza  ölümcül  ultra  keskin  bakışlarımı yolluyorum. ve  sürtük ne  yapıyor? gülüyor. vay. yelloz.

2. kendimi şarkıya  kaptırmış gibi  dans  ediyorum. ellerimi  havaya  kaldırdım  ve  bağırmaya başladım  hobaaa haydi  bakalım  oturmaya  mı geldikk?  '' ay  napıyorsun  yaa  git  başka yerde  oyna.''  '' aa olurmu  hiç  canım  burası benim  uğurlu  yerim her gün gelir burda dans  ederim ben''. <saçmalşığın  diplerindeyim  ama  hiç bozuntuya vermiyorum.>  kız ''deli  bu  ya'' dedi.''  wat dedin  gülüw?'' hadi bakalım sana  bir  göt  darbesi  ve oyun  dışıı.  güzell  elde  kaldı birr.

bi biskrem versem beni sever misin?^-^(sevmezsen öldün lan sen!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin