Zavallı ciğerlerime depar attıra attıra koşuyorum gençler. Birazdan Rüzgar'ı töre cinayetine kurban getireceğim. Bittin lan sen...
Ya ben şimdi koşuyorum da neden koşuyorum? nereye koşuyorum? usain amca gibi iyi hoş yardırıyorum da Rüzgarlar nerede oturuyor ki? Salak ben.Lan daha çocuğun evini bilmiyom neyime vurduyorum ki topukları göte? Yalnız gençler bunları düşünürken bile koşuyorum.O derece alamamışım hızımı. Sonunda durmak aklıma geldi de yavaşladım. Şöyle bir etrafıma baktım da.... Nerdeyim lan ben? il sınırını filan mı geçtim acaba? Şu an resmen buralar bir zamanlar tarlaydı denilen yerdeyim. Oha yeni yerler keşfettim lan :)
Ya çingular şaka bir yana da ben buraya ne ara ve nasıl geldim ya? Yoksa ben uçan Sabri miyim? hehe tamam kötü espri ve kötü zaman ciddiye dönüyorum..(:
Bildiğim tüm yabancı film taktiklerini uygulayacağım ve buradan bir çıkış yolu bulacağım. Yaparsın kızım sen. Sen Meyrasın. Güçlü ol. Fightinngg!!
Evet kendi kendime gaz verme işlemini de tamamladığıma göre şimdi konumuza dönebiliriz.
1. ortam taraması yap: hııımm.Sanırım burası bir köy. Taşlı yollar, tarlalar, yol kıyısına itinayla düşmüş inek b*kları bunu gösteriyor. evet burası bir köy.teee ilerde bir ev görüyorum ve bir tane daha ve bir tane daha. ahaaa ordaaa bir köy var uzaktaaa o kööyy bizim köyümüzzdürr. Tamam dövmeyin ilk okul anılarım depreşti gençler ne yapayım yani hepimiz de koro şeklinde söylüyorduk bunları. O zaman ben bu tenha yerden ordaki köye gitmeliyim.
2. havaya bak,rüzgarın yönünü belirle: işaret parmağıma tükürerek havaya kaldırdım. Aha yağmur yağıyor lan!Gözüme damları tam pınarına hem de. ama hava kapalı değil? O zamaann.. Gözüm yavaşça parmağıma kaydı. Güzel tükürüğüm bir kuğu gibi parmağımdan süzülüyor... rezalet.. neyse bunu atlıyorum zaten benim yön duygum sıfırdır. Ölümüne 6. his bende.
of amaann bunlarla mı uğraşcam ben yaa.Çıkar telefonunu ara birini gelsin işte. ne diye kendime atraksiyon yapıyorsam. tabi şimdik siz diyeceksiniz ki bunu başından beri neden yapmadın acaba? çaktırmayın daha yeni aklıma geldi..
Sevgili caggnım telefonum İPHONE mi, telefonum İPHONEYİ evet evet işte o bissürü para basılıp alınan İPHONE mi çıkardım. Hava atmak mı? ay ne havası canım altı üstü İPHONE işte ehehhe
ve Allah benim belamı verdi. Bu sefer kesin verdi.Klişe evet farkındayım ama bunlar gerçekte de oluyormuş meğersem. Şarjım bitmiş gençler. sen koskoca iphonesin yaaa! nasıl şarjın biter senin nasıll! aah ahhh nerde o eski telefonlar. içime "aah aah nerde o eski bayramlar." diyen tonton emekli amca kaçtı fjjhffafalf :)
o zaman yapmam gereken tek şeyi yapıyorum ve hava kararmadan ordaki köye varıyorum. Yoksa bu tenha yerde Fatmagül'ün suçu ne? olacağım.. Kafamda kurduğum türlü türlü ölüm senaryoları eşliğinde bu sevimli köye varmış durumdayım arkadaşlar. yalnız bir sorun var. Köyde kimse yok. ay yoksa burası terk edilmiş lanetli bir köy müü?? Allah'ımmm neden benim başıma hep böyle işler gelmek zorunda?? Ya bizimkiler de hiç beni merak etmiyor mu? yokluğumu bile fark etmediler mi yoksa ? İnsan bi polise gider. Vay bee değerimiz bu kadarmış demekki...
ben kendi kendime ayar verip dudak büzüp yürürken bir çığlık sesi geldi. Aha şimdi sıçtım! köyün lanetli ruhları benim burda olduğumu anladılar ve geldiler. Kesin içime girecekler dabbe gibi yapacaklar. Napcam napcaaamm? heh buldum cami camii!. bu köyde kesin cami vardır oraya gideyim ben. Camiye giremezler belki diyerek yardıra yardıra köyde cami aramaya başladım. tabi bu sırada da ayetel kürsüyü replay yaparak okuyordum. derken bir çığlık daha geldi! Hass*ktir lan!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bi biskrem versem beni sever misin?^-^(sevmezsen öldün lan sen!)
Novela Juveniltüm platonik aşklar adınaaa! meyra ve can dostu esranın hayatlarını okumaya hazır mısınız? komşunun örnek çocuğu hazır, iki kafadar hazır, havalı ve şımarık oğlumuz mert hazır, rukiye teyze elinden ayırmadığı çekirdeğiyle sizi beklemeye baş...