SİDİK

58 2 1
                                    

-onlar benimle baba.


BELALIIIMM AND BABAA?? OOO MAY GAADDD!!


Birden etraftaki tüm sesler kesildi. Lan midemin açlıktan feryadını bile şimdi daha net duyar oldum. Acıkmışım da haberim yok. E tabi normal,iki izbandutun kollarında survivordaki gibi bir hayat mücadelesi veriyorum 10 dakikadır. Bir dakika ya ben şimdi bu konuya nerden geldim?asıl konumuz başkaydı .başkaa.. he evet belalım şu adamın oğluydu.


Ohaa! Belalım yani odun yarması yani odun ve yarma yani o onun oğlu muyduuu?!!!


"rüzgar bana derhal bu rezilliği açıklıyor ve geçerli bir açıklama sunuyorsun.yoksa oluşturduğumuz şartlarımızı tekrar gözden geçirmem gerekecek." dedi otoriter baba. Vuhuu sesindeki -her şey benim kontrolüm altında uleynn tınısını- bir tek ben hissetmiyorum değil mi? Bence okurken siz bile hissetmişsinizdir.


Ben: ne olacak bay otoriter bey amca şu sizin ukala resepsiyoncunuz bir lavabonuzu bile kullanmamıza izin vermedi. Ayıp ayıp hiç insan halinden anlamaz mısınız?


Rüzgar ne bok yemeye araya atlıyon der gibi bir bakış attı gençler. e haklı da ama ben de haklıyım yani değil mi? Burada mağdur olan biziz. Susma sustukça sıra sana gelecek diye büyüdük biz. Olmaz yani. Susmam susamam. Neyse çok konuştum şimdilik susuyorum.


Otoriter baba: bir yanlışınız olmalı küçük hanım.benim otelimde böyle kaba davranışlar sergileyecek kimse bulunmaz. Tabi sizden başka.


Oha bana laf soktu...


Ben: hop hoop bey amca dedik bağrımıza bastık. Böyle mi demen gerekiyordu şimdi moruk.


Rüzgar: meyra sus artık..


Ben: bir de kendinizi elitim ben diye gösterirsiniz ya,bitiyorum bu rol kesmelerinize..


Rüzgar: meyra kalan son şansını da zorluyorsun..


Otoriter baba: çalışanımın size neden yardımcı olmadığı şimdi daha net.başta ona kızmıştım ancak görüyorum ki haklıymış.


Rüzgar: baba!..


Ben: indirin lan beni indirin de şu moruğa gününü göstereyim.


Otoriter baba: laflarına dikkat et görgüsüz bayan!


Rüzgar: biri beni duyacak mı artık?!


Esra : şeyy.. tartışmanızı bölüyorum ama sanırım küçük bir sorunumuz var..

Zavallı kamkimin sesini duyunca hepimiz didişmemizi bırakıp ona döndük.

"sanırım artık tartışmanıza gerek kalmadı . çünkü ...." Dedikten sonra gözleriyle ayaklarının dibinde gölcük oluşturmuş sıvıyı gösterdi " daha fazla tutamadım üzgünüm..."

bi biskrem versem beni sever misin?^-^(sevmezsen öldün lan sen!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin