İlk Okul günü :)

38 4 0
                                    

Yeni okulum Atatürk Okulu evimize çok yakındı.5 dk da okula geldim gözlüğümü taktım Ali amca kapımı açtığında kesin diğer öğrenciler beni havalı Mendel'in bulduğu buruşuk bezelye tohumlu suratlı ve şımarık zengin zübbe gibi olduğumu düşünmüşlerdir..Aslında öyle değildim .hatta tam tezatı ydım.alçakgönüllü, güzel, akıllı ,olgun dürüst yardım sever bir kişiydim.daha önce söylemişimdir kendimi övmeyi hiç sevmem de .Müdür Kenan Bey'in odasına girdik girdiğimde gözlerime inanamadım.Müdür uzun boylu yeşil gözlü ve dağınık saçlarıyla çok yakışıklıydı.Hem de müdür dü yani .bizim eski okulumdaki müdür beyaz saçlı dicem oda olmucak çünkü adamın saçları yoktu kısa boylu ve mavi gözlüydü.Mavi gözlü dedim ama öyle böyle değil esmer teniyle mavi gözleri oradan çığlık atıyordu ben buraya yakışmadım diye o derece yani.Şimdi bu ne alaka Kel aLaka.Kenancığım beni sınıfıma götürdü ve diğer öğrencilerle tanıştırdı.o an kahkaha atarak gülmeye başladım.Herkes bana baktı.müdür ne olduğunu sordu.aklıma fıkra geldi deyip geçiştirdim.Şimdi niye güldüğümü çok merak ettiniz dimi hemen söyleyeyim.sağ tarafta en önde oturan kıza güldüm yani tipine .Kızın tipi kamyon çarpmış ormana atılmış dikenler batmış eve götürülüp .... yapılmış gibiydi.Arka sıralardan birine geçtim ve oturdum.Kenan müdür dışarı çıktı ve tanışma safhası başladı.ilk derse 10 dkka geç kalmıştım bence bu çok iyi bir gelişmeydi.önceki okulumda öğlen okula anca gelebilmiştim.bu da uzun hikaye tabi .Sıra bana gelmişti.Anlatmaya başladım.Adım Ece Sevda.İstanbuldan bu yıl İzmire geldik.İşte bu kadar.Hoca bu kadar mı?dediğinde demek istediğim 1.sınıf değiliz artık anladın mı muşmula suratlı? ama tabiki de öyle olmadı .ewt bu kadar dedim ve sustum.Diğer arkadaşları dinledim bugün böyle geçmişti . :)


Aşkın TarifiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin