Çiçekli Elbise

142 6 2
                                    

Sevgi, "Off!Gene perdeleri kapatmayı unutmuşum."
•Yaza hoşgeldin de Sevgi!Çünkü güneş, sıcaklığıyla beraber pencereden içeri süzülüyor.
Başak Hanım,"Sevgiii!!!! İn artık aşağı,hadi seni bekliyoruz."
Sevgi,"Ya azıcık daha uyusaydım,öleceksiniz sanki bensiz."
Sevgi bunu bence Başak Hanım duymasın.
Sevgi,"Aman haa!!Duyarsa , iliğimi kurutur."
Başak Hanım,"Hanımefendi kahvaltı soframıza gelmeyecek!"
Sevgi,"İyi yaa? Gelicez işte."
•Zorlukla kalkmaya çalıştığı yatağının örtüsünü yere atıp , kalktı ve açık kapısının karşısındaki koridordan yürüyüp sağa doğru döndü.Hep yaptığı gibi parmak uçlarında merdivenlerden indi.
Kemal Bey,"Sonunda teşrif ettiniz,prenses."
Sevgi,"Aman baba,abartıyorsunuz canım."
Kemal Bey,"Neyse otur hadi , biraz sonra gelirler."
Sevgi,"Kim gelir?Nasıl gelir?Yooo ?!!Hayır , olamaz.Biz yazlıktayız dimi ?Allahım nasıl unuturum?Neyse ben gideyimde hazırlanayım."
Başak Hanım,"Nereye?Hiç bir yere gidemezsin.Otur kahvaltını et!"
Kemal Bey,"Bırak kızı heyecanıyla, arkadaşlarını özlemiş işte."
Başak Hanım,"Peki."
•Sevgi annesinin ona darılmasını istemediği için yanağına bir buse kondurup hızla odasına çıktı.
....

Sevgi,"Of ?!Off , yandım.Bu elbiseler eski ??"
Nesi eski Sevgi?Daha iki gün önce almadın mı onları?
Sevgi,"Olsuuun.Bir kaç kez giydim herkes gördü."
•Odadan sessizce çıkıp sağına döndü.Annesinin girmesini istemediği odanın kapısını zorladı.Kapı açıldı.Odada boş koliler dolu koliler dağıtılmış eşyalar albümler vardı.Annesi niye girmesine kızıyordu ki ?Sonunda kolilerin birinde askılı, mini renk renk çiçekleri olan bir elbise buldu.Çabucak odadan çıktı.
Sevgiiii?! Napıyorsun?Biliyorsun annen bu elbiseyi aldığını görürse..?
Sevgi,"Korkma, görmeyecek.Bizimkilere söylerim arka bahçeye gelirler,annemlere gözükmeden tüyerim."
Bunun sonu kötü olacak gibi?
Sevgi,"Boşveeer."
•Hemen kendi odasına döndü ve elbiseyi giyip aynanın karşısına geçti.Sevgi gerçekten güzel bir kızdı.1.70 boylarında, omuzlarına kadar olan açık kestane dalgalı saçlara , belirgin elmacık kemiklerine ,dolgun dudaklara ve ela gözlere sahipti.Birde lacivert fötr bir şapka buldu. Artık hazırdı.
..
..
•Sanırım hazırdı. Evet. Yine bir şey kaybetti. Odada dolanıp durduğuna göre. Ya evet ?! Telefonu.
Sevgi,"Yaa telefonum ?!!"
Yatağanın altına bak.
Sevgi,"Orada ne işi var?!.Aa buradaymış hakketen."
Önemli değil yaa gerçekten.
Sevgi,"Saol saoll sooll ."
-Düüüüt !!Dütt ?!
Sevgi,"Geldileeer."
...
Owww yine koşuşturma başladı.Yeni Usain Boltsun ,Sevgi.
Sevgi,"Aman yaaa!Dalga geçme, topukluyla ancak bu kadar oluyor."
...
•Her sene olduğu gibi bu senede erken başladı eğlenceleri , her sene gibi bu senede ...

Kokulu MumlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin