-1-

493 27 33
                                    

ICE LOVE - Buz Aşkı ( HeeSica ) ~1~

When I Say HEE you say SICA !
HEE ( SICA)
HEE (SICA)
HEE (SICA)

Super Generation- Gee büyük ekranda açıktı ve ben yüzümde güzel bir tebessümle HeeChul oppayı izliyordum. Benim kılığıma girmesi , benim kısımlarımı söylemesi çok hoşuma giderdi. Hele şarkının sonlarına doğru fanlarla beraber " HEESICA" diye bağırmaları...

Into The New World'dan beri yani çıkışımızdan beri Heechul oppa ile yakındım. O hep sahne arkası kamerasında bir şeyler anlatırken ne zaman beni görse yanına çeker " İşte bu Jessica ve benim ikizim" derdi. Her türlü programda mutlaka fırsat bulur benden bahsederdi. Hele bir radyo programında " Jessica Jung benim ikizim. O benim en sevdiğim dosaengim. Ben HeeSica'yı çok seviyorum ve sahnede fanlarımın HeeSica diye bağırmalarını da çok seviyorum" demişti. Sürekli beraber takılırdık. Makyajsız hallerimizle selfie çekilir weiboya koyardık. Heechul oppa bir keresinde ikimizin bakıştığı bir fotoğrafı weibosunda paylaşmıştı. Hatta onunla Barbie Girl şarkısında düet yapmıştık. Oppa kızlarla ten temasından kaçınır ama benimle sürekli ten temasında bulunurdu.

Tabii eskidendi bunlar. Oppa askerden döndüğünden beri hiç benimle konuşmadı. Artık en sevdiği dosaengi Sulli. Ve benim yerime Sulli ile Taeyeonu tercih ediyor. Taengoo ya kızmıyorum ama kıskanıyorum.

- SICAA!

Sooyoung'un sesi düşüncelerimi bölmüştü.

- İki saattir seni izliyorum ve hala neden kapalı bir televizyona baktığını çözemedim

Taeyeon araya girdi.

- Uykucu Sica. Artık gözleri açık uyuyor

Gülüşmeye başlamıştık. Onlara Heechul'u düşündüğümü söyleyemezdim değil mi ?

Seohyun odaya girdi

- Unni bu gün SMTOWN konseri var pratik yapmalı mıyız?

Evet anlamında başımı salladım. Yanımda duran ve telefonda Baekhyun ile mesajlaşan Taeyeon'u kolundan çeke çeke odaya sürükledim. Çantamı hazırlarken şampuan almayı da unutmadım. Sonuçta SMTOWN konseri var ve terli gidilmez herhalde.

Toplanmam bitince Taengoo ile aşağıya indik. Diğer üyelere göz attım. Seohyun çoktan hazırdı. Yoona ise Seunggi ile konuşuyordu.

-Jessicağğğ

Sunny bana aegyo yapmaya çalışıyor.

- Ne var?

- Hiiiiç

Bu kızın aegyeoları insanı çıldırtıyor. Programlarda güldüğümüze bakmayın ölesim geliyor.

Kendine gelmesi için Sunny'e hafif bir tokat attım. Gülüştük.

- Ben hazırım

- Bende!

- Okeyto hadi gidelim.

SNSD arabasına binip SM binasına ilerledik. Enerjik Yoona hoplaya zıplaya giderken bense zombi gibiydim eminim.

- Unnii

Kapıda duran Krystal seslendi bana.

- Efendim Krys ?

- Suho seni arıyordu yüzüğün onda kalmış

- Jess sonunda yüzüğünü bulduk.
Dedi Yuri.

Yuri'nin yüzüğümde gözü var biliyorum ve asla kaptırmam hihihi

ICE LOVE - HeeSicaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin