ICE LOVE - Buz Aşkı ( HeeSica ) ~6~
Kapıdan gelen anahtar sesleriyle kumandamı koltuğa bırakıp hafifçe doğruldum. Soshilerin eksik olan üç üyesi daha geldiğine göre baştan sona her şeyi anlatabilirdim onlara. Tabii sarhoş değillerse.
Yoona merdivenlerden hızlıca inerek " Herkes salona!" diye bağırdı. Ardından üşengeç ben hariç Soshiler salonda toplandı.
Üstümdeki battaniyeyi kaldırarak terliklerimi giydim ve yere, Yuri'nin yanına , oturdum." Evet Jessica bekliyoruz."
Sunny imalı bakışlarını yolladı. Ardından ben de iki saat sürecek konuşmama başlangıç yaptım.
--------------" Merhaba ben Yoona!"
" Ben de SNSD'den Yuri."
" Evet biz YoonYul'uz!"Kamerayı oyalayan gürültücü 'YoonYul' u izliyordum. Bu gün 11 Nisan. Yani demek oluyor ki doğum günüme bir hafta var. Ve ben hala Donghae'yi görememiş, Leeteukla konuşamamıştım.
Aklımdan bazı seneryoları belirlerken Tiffany yanıma oturdu.
" Doğum günü kızıı!"
"Daha bir hafta var Fany."
" Olsun bu hafta Jessica Jung haftası!" dedi koluma vurarak. Gülümsedim sadece. Çekim arasında tekli koltukta oturmuş, Taeyeon'un nasıl diğerleri gibi gürültücü olabildiğini merak ederek Taeyeon'u izlemeye başladım. Yaşına rağmen hemde! Soshilerin arasındaki tek normal kişi olmam sinir bozucuydu.Ardından kalkarak kameraya ilerleyip 'YoonYul' ikilisini itekledim.
" Hey Sone'lar! Doğum günüme az zaman kaldı. Sizinle beraber kutlamak için heyecanlıyım!" diyerek elimi salladım." Eveet ayın 18'i Jessica unnienin doğum günü!" Arkamdan Yoona bağırıyordu.
" Jessica Jung haftası kutlu olsun!" Tiffany zıplayarak bağırırken Hyoyeon da ona katıldı. Normal bir gün olsa çaktırmadan sıvışmaya çalışırdım. Ama bugün ben de onlara katılarak zıplıyordum.
Çekimler bittiğinde doğruca çantamı ve hırkamı alarak üyelerin yanına gittim. Topluca SMTOWN'a gitmemiz gerekiyordu. Yolda Taeyeon heyecanla yanıma oturarak EXO'yu ziyaret edelim dedi. Amacı gayet belliydi zaten.
" Sen Suho'yu ben de Baekhyun'u görmüş olurum."
" Tamam. Sen de abayı yaktın haa!" Diyerek kahkaha attım. Cidden ama sabah uyan Baekhyun gece yat Baekhyun. Gerçi onun Baekhyun takıntısı gibi benim de Heechul takıntım vardı. Bizimki imkansızken onlar fanlardan sakınıyorlardı fark buydu.Arabadan indiğimde Taeyeon, benim Sooyoung'a iki kelime etmeme izin vermeden kolumdan sürükleyerek EXO'nun pratik odasına ışınlandı. Evet ışınlandı.
" Baekhyuuuuunnnn!"
Taeyeon odada bağırırken Suho kolumdan tutarak beni dışarı çıkardı.
"Boşver veletleti hadi gezelim." Kafamı evet anlamında sallamamla beraber gülüştük."Noona bu gün 11 Nisan."dedi Suho, biz dışarı çıkarken.
"Evet, doğum günüme bir hafta var."
"Ne yapmayı planlıyorsun?"
"SM ile beraber kutlamayı düşünüyorum." dedim "Sence nasıl olur?"
"Hmm" düşünüyormuş gibi yaptı. "Ben organize edeceksem tabii ki olur."
Kahkaha attım. "Hadi ama benim doğum günüm. Ben yapmalıyım her şeyi."
Koluma vurarak "Noona hadi bir yirmi-otuz kişi olsa tamam da SM burası. Hem arkadaşlarında gelecek. Ben yapayım izin ver."dedi.
Her işi ona bırakamazdım. Yorulurdu çünkü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ICE LOVE - HeeSica
RandomIce Queen Jung Jessica ve King Evil Kim HeeChul'un Buz Aşkı♥ HeeSica Fiction *kimkibumkeyismylove