-2-

445 27 25
                                    

ICE LOVE - BUZ AŞKI ( HeeSica)  ~2~

Seoni maripa pa pa I'm genie for you boys seoni maripa I' m genie for you seoni maripa I'm genie for your dream

Genie sesli alarmımın çalması üzerine gözlerimi açtım. Çok uykum vardı. Bıraksalar üç gün uyurdum o derece!

Yan taraftaki yatakta uyuyan Taeyeon'a baktım. Bu kadar yüksek sesli bir alarmda nasıl uyanmıyordu hayret.

Esnedikten sonra doğruldum ve yatağımın hemen yanındaki pembe pofuduk terliklerimi giydim. Dolabımdaki boy aynasından kendimi süzdüm. Sooyoung'un hediyesi olan buz mavisi bir pijamaydı. Ve tam benlikti. Ice Princess lakabım benim.

Odadan çıkıp diğer üyeleri kontrol ettim. Yoona kalkmış , kendisine tost hazırlamış televizyon izliyordu. Bu kızdaki enerjiyi istiyorum!  Yoona beni görünce

- Günaydın Sica unnie

Diyerek el salladı.

-Günaydın Yoong

Mutfağa gittim , bir bardağa su koydum üstüne buz atarak suyun soğumasını bekledim. Taeyeon'a bir eşşek şakası. Buz tamamen eriyince odamıza doğru gittim. Taengoo uyuyordu. Ona doğru yaklaştım ve tüm bardağı suratına boşalttım.

- AAAAAHHHH!

Taeyeon korkuyla bağırmıştı.

- Günaydın Taengoo

Sinirlice baktı bana.

-Jessica! İnsan bunu arkadaşına yapar mı??

Omuz silktim.

- Sadece bir şakaydı Taengoo özür dilerim

Tam o sırada koşarak bütün üyeler odaya daldı.

- Unniii

- Unni iyi misin??

- Noluyor ?

En sonunda olayı çözen Yuri gülmeye başladı.

- İyi fikirmiş Jessica

Gülümsedim. Bunu bana Kyuhyun  söylemişti. Kendisi Sungmin'e yapmış bir keresinde.

Elimdeki bardağı mutfağa götürdükten sonra salona ilerledim ve Yoona nın oturduğu koltuğu kaptım.

--------------

Rutin olarak kahvaltımızı yaptık , hazırlandık ve SM binasına gittik.

Bu gün boşum galiba. Aslında TTS , Yuri , Sunny ve Yoona nın işi vardı. Sooyoung , Hyoyeon ve ben boştuk.

Hyoyeon , Luna ve Eunhyuk ile buluşmaya gitmişti Sooyoung ise Jonghyun un yanındaydı. Yine sap gibi kalmıştım. Yanlızlık iyidir.... Yani  bazen.

En üst katta bulunan kafetaryaya gittim. Birkaç çikolata ile kahve aldıktan sonra terasta bir masaya oturdum.

Belki birilerini görürüm umuduyla etrafıma bakarken Heechul oppayı Sulli ile birlikte gördüm. Gülüşmelerinden ve heyecanlı heyecanlı bir şeyler anlatmalarından eğlendikleri belliydi. Ah oppa...

Onlara bakarken yanımdaki sandalyeye birinin oturduğunu fark ettim.

- Merhaba Sica

Gülümsedim

- Selam Hae

-Bugün boşsun galiba

Kafamı onaylar bir şekilde salladım.

- Keşke bende boş olsaydım da beraber vakit geçirseydik.

- Sizin comeback zamanınız çalışmanız gerek Mamacita ben ayayayaya~

ICE LOVE - HeeSicaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin