TÜRBE

103 7 0
                                    

Ellerim titremeye başlamıştı olanlara inanamıyordum şok içinde teli dedoşun surstına kapattım ve ayfon13 ümü yere fırkattım ve bir tane daha telimş kırdıpımı fsrk ettim ve tel koleksiyonumdan yeni bir tel çıkardım

Şehriyenur abla bana papaya almak in oluşturulan arama timinde isveç dağlarında papaya ararken yaralanmıştı ve aynı zamanda 2 kişi de ölmüştü. Şimdi şehriyenur abla hasteneye kaldırılıyomuş. Hızlıca eve gittim. Şehriyenur ablanın hastanede kontrolleri yapıldıktan sonra onu serbest bıraktılar. Eve gelip yaralı yaralı 17 odalı villamızı temizledi sonra akşam yemeği yaptı. Onu fazla yormamaya özen gçsterdik çünkü yazk hasta yani. Akşam yemeği için aşağıya indim ve ne göreyim. PAPAYA. Ohh bee sonunda diye düşündüm. Papayalarımı yerken bütün bunlara değdiğini düşündüm. Sonra sadece tabağımı alıp mutfağa koydum şehriyenur ablaya yardım etmek için ve 4 metrelik lüks zengin pahalı yemek masamızı temizleme işini şehriyenur ablaya bıraktım çünkü hasta yazk. Ya papayayı getiremeden ölseydi... allah korusun.. papaya yolunda şehit olurdu. Bu görevi tamamlamak onun için bir onurdu.

Odama gidip onu düşümdüm... kahverengi gözleri, bad boy bakışları, kap kaslı vücudu ve sigara içmesi.... oh shitttt !   Derken telefonum çaldı. Arayanın alper olması için dua ettim ama bir baktım ki larasu arıyodu. Hemen telefonu açtım. Larasu yanlışlıkla su yerine kolonya içtiği için fenalaşıp hastaneye kaldırılmış ve bana haber verdi. Ben de o iyileşsin diye türbeye gidip elham okudum. Sonra ben tam elhamı bitirdiğimde bi telefon geldi ve uuuuu larassu iyileşmiş aman tanrımmmm yaşasın. Tam türbeden çıkarken onu gördümmm. Kaslı kollarıyla iman ediyodrdu. Aman allahım!!! Sonra türbenin derinlikleribe ilerledim tam çıkmak için dönerken bi baktım ki birileri bizi türbeye kilitlemişşş. Aman allahımmm kaslı yakışıklı bad boy ve beni hiç umursamayan buz ruhlu alperle türbede kilitli kalmıştım.... şimdi napacaktımm!!!!!

____________

İki yıl aradan sonra Çok edebi bir eserin yeni bir bölümüyle karşınızdayız. İyi okumalar aşkolar

Über Kaslı Melez Vampir Mafya Alper Erözer'in (16) Zoraki Hizmetçisi +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin