☾︎ 8 ☽︎

12 1 2
                                    

┏━━━━°⌜ 赤い糸 ⌟°━━━━┓
  🌼kalau ada typo
mohon abaikan
🌼sorry kalau guna
bahasa kesat
🌼sorry kalau tak best
🌼vomment !
┗━━━━°⌜ 赤い糸 ⌟°━━━━┛

❥ ‑‑‑‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ ‑ -
B

ukak je mata, mata aku terbeliak. Mana tak nya, aku baru teringat yang malam tadi aku tertidur dengan Ye jin kat ruang tamu. Dudeee help meee.

"Ye-ye jin"

Ye jin baring di peha ku terlebih dahulu mengeliat. beberapa saat kemudian dia baru sedar yng dia kat peha aku. Bapak, asal muka aku membahang !

"OMMO !" sambil membuat muka terkejut.

"Aish jinjja. Doyoung, saya balik dulu la. Sorry pasal semalam. Tak pasal pasal awak jadi mangsa. Mianhae"

"eh tak-takpe." Ah Doyoung, kau gagap lagi.

"Ye jin, apa kata dah alang ii ku kat sini, kau mandi kat sini je?"

"Awak cakap apa ni? Habis baju saya?"

"Gunalah baju aku."

"Taknak saya pakai baju mahal awak."

hek eleh jual mahal betul dia ni

"pakai jela. Bersiap jat sini je. Balik naati aku hantar. Sarapan kat sini je"

"ishh, yela. Bilik awak kat mana."

"Atas, belah kanan"

Terus dia naik tangga sambil hentak hentak tangga tu. Heh comel.

Tanpa sedar, aku mengukir senyuman. Kemudian, aku pergi le ruang tamu dan check phone

𝘏𝘢𝘳𝘪𝘯𝘪 𝘬𝘢𝘶 𝘩𝘢𝘯𝘵𝘢𝘳 𝘠𝘦 𝘫𝘪𝘯 𝘵𝘢𝘬?

Memang notification dia je yang aku nampak selain yang lain.

RenjunHuang

𝘏𝘢𝘳𝘪𝘯𝘪 𝘬𝘢𝘶 𝘩𝘢𝘯𝘵𝘢𝘳 𝘠𝘦 𝘫𝘪𝘯 𝘵𝘢𝘬?

𝘛𝘢𝘬 𝘬𝘰𝘵. 𝘚𝘦𝘣𝘢𝘣 𝘥𝘪𝘢 𝘯𝘢𝘬 𝘤𝘶𝘵𝘪 𝘩𝘢𝘳𝘪𝘯𝘪.

Saje aku bagi alasan untuk Renjun. Yela, Ye jin pun tengah penat, mesti dia nak rehat takkan penat ii nak gi kelas an? an?

"saya dah siap."

Comel sia dia pakai baju aku. Nampak besar dari badan dia HAHAHA.

"Kau duduk dulu, aku nak mandi jap." Kataku, lalu naik ke atas untuk mandi.

-

"Haerin, tolong masakkan untuk kitorang."

"saya nak tolong Haerin. Kesian dia masaa sorang ii. "

aku sekadar mengangguk. Eee baiknya crush aku tolong kawan dia masak (;´༎ຶٹ༎ຶ')

beberapa minit/jam aku tunggu sambil bermain phone, akhirnya makanan pun sampai.

"Haerin, kalau nak makan, makan lah sekali."

"Eh takpe, saya taknak kacau daun. Korang makan lah dulu. Saya duduk dalam bilik."

Bibik kuajo erk hurm.

"makanlah" Ajak aku.

"Rasa ni dulu. Ni saya masak." Aku hanya nganga kan mulut sebab dia nak suapkan aku dengan makanan yang dia masak. Sedap cok, boleh jadi bini aku.

" Sedap?"

"Erm..sedap sedap. Perfek"

"HAHAHAHA"

"ha dah makan."

lalu kami pun makan bersama sama.




"Terima kasih, Doyoung. Mianhae, pasal semalam. Terima kasih untuk sarapan tadi, and baju ni. Nanti saya pulangkan."

"Baju tu simpanlah. Mana tau nnti kau rindu aku ke."

"Dah kenapa awak ni? HAHA. Saya masuk dulu lah. Bye"

aku tengah ngeblushing. Jangan ganggu.



"Taknak aku. Gila." Sekarang aku dengan Renjun lepak kat warung pak mat. Eh tak, kat neocity cafe.

"Lah, confess jela. Lama kau pendam, mkin sakit kau. " Walaupun aku pun tengah sakit, tapi untuk kawan aku..

"Ishh, nanti aku pandai ii lah bagitau dia. Yang ko sebok nape nyah. Dah kau." Kata Renjun. Eh maghah ii dah kenapa.

"Aku suh confess je alahh"

K senanya camni, Renjun ni suka Ye jin, dia nak confess, tapi aku suruh dia taknak. Bila aku dengar dia cakap centu, apa lagi, terguris lah hati ni, hurm. Demi sahabat dunia akhirat, aku akan move on dari Ye jin.

"Taknak aku. Nanti dia kata aku ni apa. Eee"

"lantak kau lah. Aku dah suruh kau taknak. Huh."

❦︎___________________❦︎

𝘉𝘦𝘴𝘵 𝘵𝘢𝘬? 𝘗𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘷𝘰𝘵𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘰𝘮𝘮𝘦𝘯𝘵 𝘰𝘬𝘢𝘺? 𝘒𝘰𝘳𝘢𝘯𝘨 𝘵𝘢𝘬 𝘷𝘰𝘵𝘦, 𝘢𝘬𝘶 𝘮𝘦𝘮𝘨𝘴𝘦𝘥𝘪𝘩 𝘬𝘢𝘵 𝘴𝘪𝘯𝘪. 𝘈𝘬𝘶 𝘮𝘦𝘮𝘢𝘨 𝘵𝘬𝘥𝘦 𝘬𝘦𝘳𝘫𝘢 𝘮𝘦𝘮𝘢𝘭𝘢𝘮 𝘣𝘶𝘵𝘢 𝘯𝘪 𝘵𝘦𝘵𝘪𝘣𝘢 𝘵𝘦𝘳𝘥𝘦𝘵𝘪𝘬 𝘩𝘢𝘵𝘪 𝘯𝘢𝘬 𝘶𝘱𝘥𝘢𝘵𝘦. 𝘚𝘰𝘳𝘳𝘺 𝘭𝘢𝘵𝘦𝘭𝘺 𝘯𝘪 𝘢𝘬𝘶 𝘭𝘢𝘮𝘣𝘢𝘵 𝘶𝘱𝘥𝘢𝘵𝘦 𝘴𝘦𝘣𝘢𝘣 𝘪𝘥𝘦𝘢 𝘢𝘬𝘶 𝘯𝘪 𝘬𝘢𝘥𝘢𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘭𝘢𝘣𝘨 𝘬𝘢𝘥𝘢𝘯𝘨 𝘮𝘶𝘯𝘤𝘶𝘭. 𝘈𝘬𝘶 𝘴𝘦𝘯𝘥𝘪𝘳𝘪 𝘱𝘦𝘯𝘪𝘯𝘨𝘴. 𝘬 𝘣𝘺𝘦 𝘨𝘶𝘺𝘴 ! 𝘚𝘵𝘢𝘺 𝘴𝘢𝘧𝘦❤︎ 𝘣𝘺𝘦!






𝗛𝗘𝗥 ♡︎ 𝖪𝖣𝖸 [COMPLETE]Where stories live. Discover now