Esti ametita. Bine poate mai mult decat ametita. Esti beata. Nici nu e trecut de miezul noptii. Stii asta pentru ca la 12 trebe sa fii acasa. Vrei sa dormi. Il vezi. Chiar daca te.a ranit tot la el te intorci. Il vezi si te pui la el in brate ca sa adormi. Ahh.. Ce bine e la el in brate. Te simti bine. Te simti protejata, in siguranta. Mai mult deca atat. Te simti indragostita din nou de el. Vrei sa ii saruti buzele acelea care au sarutat multe fete pana acum. Ii privesti ochii ca de gheata. Te topesti. Sti ca nu esti mai speciala decat alte fete. Stii ca nu se va indragosti de tine. Esti constienta ca tot ce face, cum se preface ca ii pasa, in ce hal iti calca si iti rupe inima,dar tot il lasi. Stii ca nu ai cum sa fii tu "acea fata" ca isi bate joc ,ca vrea sa rada putin,dar,tot pui suflet. Pentru ca stii ca daca nu faci asta o sa il pierzi de tot. Ai asteptat destul aproape un an fara sa il bagi in seama. Acum e momentul, e momentul in care il lasi din nou sa te joace in toate felurile. Dar iti place. Sti ca daca nu e asta,nu e nimic. Vine si te conduce acasa, e mai mic ca tine la inaltime, chiar daca e mai mare ca tine cu 4 ani,dar nu prea te intereseaza. Tot ce te intereseaza este imbratisarea lui. Te topesti in ea. Abia apuci sa il vezi si sa faci cumva sa fi la el in brate.