Intro

135 15 317
                                    




Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.











Guide:

Italic - you
Bold -love interest
Normal - other





Kisah 9 orang pelajar lelaki yang kaya raya di pindahkan ke Sekolah Memoria Highschool. Kemunculan mereka membuatkan para gadis di sekolah teruja kerana rupa paras mereka yang kacak.










"apa yang best sangat student pindahan tu?dah macam k-idol pulak lagaknya"



"weh dorang hensem kot dahlah kaya auch saya tergoda uhuk uhuk"



"aku tak suka lelaki hensem dan kaya cringe bhaii"










"kau perempuan berani kau langgar aku?kau kenal tak aku siapa?"


"aku dah mintak maafkan kau nak apa lagi?"




"korang ingat korang anak kaya,korang ada duit korang boleh buat sesuka hati korang hah?"


"well kau better buat je apa aku suruh"









"Weh aku bencilah dekat geng nerd and kolot tu berani dorang nak rampas geng l.i"


"Well dorang tu dasar tak sedar diri miskin tapi gedik nak dekati popular boy tu,tchh dasar murahan"








"Enough kau jangan sesekali sakiti y/n sebabkan kau dia terpalit sekali *tunding jari pada l.i*"

"Asal kau ni beria sangat dengan si y/n chill lah benda kecil je kot"

"Aku tak suka kau sakiti orang yang aku sayang,ya aku sayangkan y/n so kau jangan berani-berani kacau y/n"


Zappp

"Apa???kau dengan dia bercinta?"








"Kau asal mengelak dari aku hah?what wrong with you sayang?"


"Kau ni tepilah dasar buaya betullah aku nak makan ni *tolak l.i*"



" *tarik tangan y/n then perangkap kat dinding* eieieieie tak baik tau buat your hubby macam tu *acah nak kiss y/n*"



"*y/n muka dah merah seperti tomato*"


"Aduh lawaklah muka kau hahahahaha"







"Kau orang kaya and sangat sempurna mana sesuai dengan aku yang miskin dan hodoh"



"Shhhh *peluk y/n* kau jangan nagis aku sedih"












Bermacam-macam perkara berlaku bergaduhlah berperang mulut.  Para lelaki pulak hairan dengan gadis-gadis yang mereka berdepan mereka sangat lain dari  yeoja biasa.



Dorang sangat selamba melawan mereka dan langsung tak tergoda dengan mereka.


apakah kesudahan  cerita ini?












Holla bersama saya Shiela Rusly dalam rancangan ketuk- eh eh eh eh gurau saja hehehehehehe. Hai bertemu lagi bersama saya Kyong dalam af terbaru muahahahaha.

Teringin pulak nak buat ff genre highschool boleh pulak eh teringin lah tiber sangat😤

Tak apa aku cuba handle af ni dengan af doll Insyallah boleh hehehehe ni semua nafsu belaka tiber.....







Special tag:

jyj98_ JUNNIESTH MingyuIra hyunjyxnjae_12 EiynnHannah LUVYCHIM_ Seo_rin89 -svtland mirzkyu







Tag your friends here










Ilham from:

[ ✔️] Highschool Love Story (Applyfic/Closed)Where stories live. Discover now