Kini hubungan Hot Guys dan kita bertambah rapat selalu study sama-sama dan melepak bersama.
SekarangJay,Cahanhee,Joshua,Yoora,Jihyun, Minji dan Mikyong sedang study di taman sekolah.
"Rehat guys otak aku dah meletop ni"rungut Yoora mencebik.
"Kau baru study sikit tu je dah penat?hello kau hari tu cuti lama tak ada masa nak malas-malas"bebel Jay menjentik dahi Yoora.
"Aduh sakitlah"rungut Yoora.
"Jay kau ni membebel sejak bila bukan kau ni selalu diam je ke? menyombong"perli Yoora.
"Eh mana ada"
"Dahlah korang 2 ekor ni gaduh pulak,take break 10 minit"ujar Jihyun dia merenggangkan badan.
"Nah minum susu ni isi energy"ujar Joshua menghulurkan susu pisang.
"Aik Joshua untuk Hyun je ke?"soal Minji tersenyum nakal.
"Biasalah special for awek tercinta"jawab Chanhee dia mengunyah biskut yang dibawa.
"Ommo tak sangka park shinhye tu kahwin jugak dengan Choi Taejoon"ujar Yoora menscroll Instagram.
"Amboi kau tadi belajar slow je ek main phone laju"ujar Jay dia kemudian merampas phone Yoora.
"Ish Jay apa ni?bagilah balik"rungut Yoora.
"Nak phone kau balik?jom teman aku pergi koperasi"ujar Jay.
"Alah malaslah,aku nak telefon aku balik"rungut Yoora cuba nak ambik phonenya.
"Jomlah bukan jauh pun,jalan sikit segarkan otak kau tu"ujar Jay nak tak nak Yoora pun mengalah.
"Korang aku gerak pergi library ada buku aku lupa pulang"Mikyong tergesa mengambil beg dia.
"Okay"jawab Jihyun dia menyambung menyiapkan nota sambil dengar lagu.
"Kau dengar lagu apa?enjoy je nak dengar jugak"ujar Joshua dia mengambil earphone sebelah dari Jihyun.
"Eh...Joshua kau ni main ambik je earphone aku"ujar Jihyun sedikit terkejut.
"Pinjam kejap sedap lagu kau dengar ni"ujar Joshua menghayati lagu di dengar.
"Erm Joshua aku taj selesailah kang fan kau cakap apa pulak"ujar Jihyun.
"Biarkan je dorang tu Hyun sayang"ujar Joshua.
"Selamba tenuk kau je makan biskut aku Minji"marah Chanhee.
YOU ARE READING
[ ✔️] Highschool Love Story (Applyfic/Closed)
FanfictionCover by @popcorncoups (Chimerical Graphic Shop) Status: closed || complete ✅ Kisah 9 orang pelajar lelaki yang kaya raya di pindahkan ke Sekolah Memoria Highschool. Kemunculan mereka membuatkan para gadis di sekolah teruja kerana rupa paras mereka...