07

83 7 761
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



















Keesokkannya



Kesemua para pelajar sudah berkumpul di kem hutan berdekatan hotel mereka.

"Okay semua adik-adik sekalian seperti yang kamu tahu hari ni kita akan ada treasure hunt dekat hutan,jangan risau semua fasilitator dah letak pentujuk dekat setiap pokok  jadi tolong ikut anak panah tu dan ada clue cuba fikir dengan betul"ujar Sunggyu memberi penerangan pada pelajar.

"Faham"

"Okay saya akan lepaskan one by one ada sesiapa yang tak sihat dan ada masalah kesihatan boleh beritahu awal-awal pada miss Bora di meja sebalah kanan ni ya"


"Nae"



Skip








Kumpulan 2

"Helicopter helicopter 10 kali dan anda akan nampak jalan"ujar Jihyun membaca kertas pentujuk.

"Abang fasilitator ni kaki tiktok ke?asal dia tahu trend helicopter ni"ujar Yoora garu kepala.

"Kau ni tahu tiktok jerlah ya tak ada benda lain"ujar Jay.

"Apa benda betul lah dah viral kau yalah macam katak bawah tempurung"ejek Yoora menjelir lidah.

"Korang berdua ni gaduh pulak senyap jangan sampai aku sepak melayang nanti dekat gunung jauh sana nun"ugut Mirae dengan muka garang.

"Aman rasanya Mimi tak join aktiviti ni kalau tak lagi meluat aku di buatnya"ujar Dohyun.

"Tau tak apa"ujar Jihyun.

"Dahlah jangan marah-marah tenang,okay Hyojin kau pusing 10 kali then berhenti"arah Joshua pada Hyojin.

"Asal aku pulak?suruhlah Dohyun"ujar Hyojin

"Kau hensem kaulah buat"ujar Dohyun.

"Korang lebih baik buat sebelum sekor-sekor aku tendang

"Okay fine aku buat"ujar Hyojin dia berpusing sebanyak 10 kali kemudia berhenti.

"Jumpa ke clue?"soal Jay manakala Joshua tekun melihat arah.

"Kita kena pergi ke bahagia kiri"ujar Joshua.

"Kau biar betul?aku rasa belah kananlah "ujar Jihyun.

"Betul-betul kang sesat habis pulak"ujar Yoora risau.

"Tapi aku pun rasa salah ni, kita pergi arah tengah"ujar Dohyun.

"Dahlah malas aku layan korang aku tetap nak ikut arah Joshua"ujar Jay.

"Okaylah kita berpecahlah siapa jumpa petunjuk jerit macam tarzan ok?deal?"cadang Hyojin.

[ ✔️] Highschool Love Story (Applyfic/Closed)Where stories live. Discover now