"Huwaa tak sabarnya nak pergi kem uwuu"ujar Minji teruja.
"Aku dah cakap kali tak menginap dekat hutan duduk kat hotel"ujar Yoora tenang.
"Nanti aktiviti hutan aku nak kenakan geng queenka hehehehe"ujar Joonyoung tersenyum jahat.
"Bagus jugak cadangan kau tu June aku memang nak gelakkan dorang je berlagak nak mampus"ujar Jihyun memandang ke aragh geng Queenka.
"Geng Hot guy korang tak nak kenakan ke?"soal Jyujin.
"Nanti kita kenakan dorang dulu yang penting kita balas dendam dulu untuk Kyong"ujar Yoora.
"Semalam Kyong pun ada cakap kat aku dia bawak barang untuk kenakan Mimi"ujar Seorin.
"Biar Mimi rasakan balik apa yang Kyong rasa"ujar Jyujin selamba.
"Aku syak dia mesti bawak lipas tak pun benda mengelikan"ujar Jihyun geleng kepala.
"Hai korang"tegur suatu suara.
"Eh Xion,ni datang ramai-ramai dah kenapa?"soal Minji memandang jejaka yang ada di hadapannya.
"Saja nak lepak"
"Nah Hyun snack nanti kau makanlah dalam bas"ujar Jun menghulurkan plastik berisi snack.
"Apa ni bagi dekat Hyun je kami tak ada ke?"soal Hana.
"Alah Jun bagi sebab dia sukakan Hyun lah macam kita tak tahu kan kan"sakat Joonyoung tersenyum nakal.
"Ish June memandai je kitaorang kawan ok"ujar Jihyun.
"Nah omma aku suruh bagi dekat kau"ujar Doojoon menghulurkan skarf leher.
"Alah susah-susah je omma kau selalu je bagi ni tiap kali kita ada kem or travel"ujar Seorin.
"Eh mana 2 orang kawan korang?tak datang ke?"soal Seonghwa.
"Datang lambatlah agaknya kot"jawab Yoora
"Kau dengan Jay rapat ke?"soal Seonghwa.
"Rapat?celah mana rapatnya?dia tu muka macam ais batu tahu tak?dahlah dingin lepas tu suka buli kitaorang"ujar Yoora geram.
"Kadang-kadang dengan budak junior pun diorang cari pasal teruk betul perangai"ujar Joonyoung.
"Macam-macam geng hot guy tu dah tahun last pun nak buat perangai"ujar Jaewook.
"Aku geram gila kena denda weh si Hyunjae tapi denda dia macam membuli aku"rungut Jyujin
YOU ARE READING
[ ✔️] Highschool Love Story (Applyfic/Closed)
FanfictionCover by @popcorncoups (Chimerical Graphic Shop) Status: closed || complete ✅ Kisah 9 orang pelajar lelaki yang kaya raya di pindahkan ke Sekolah Memoria Highschool. Kemunculan mereka membuatkan para gadis di sekolah teruja kerana rupa paras mereka...