كانت الU-A جميعا نائمه لكن فجأة قرر كاميناري دينكي إنه هيصحه عشان يروح يشرب ميه بس إللي ما كان بالحسبان إنه يلاقي اتنان كمان صحين...
كاميناري: فين الكوبايات.. ؟
ديكو: كاتشان! إنت! إنت! إنت !... عصبي!
كاتسوكي: أسكت يا دوده!كان ديكو بيلطش في باكوغو و باكوغو يلطش في خلقته بس براحه و هدوء عشان محدش يعرف و ايزاوا ميدخلش عليه يلطش هو فيهم.
كاميناري: هدي هدي عليه يا ميدوبرو اصلك قاعد تتلطش جامد آوي و أيدك إللي بتشد في شعر باكوغو شوي و تشيل شعره هه إيه الخناقة دي؟؟؟ده تعدوا خمس سنين وإنت بتضاربوا كده عشان التاني يحس إنها ضربه مش استهبال...
و فجاه من حيث لا تدري أو تحتسب دخل ايزاوا سينسي برجلهو لقد كسر الباب مع بيجامة نوم مرسوم عليها قطط كتير.. وشعر منعكش
التلاته على طول قالوا :
بسم الله!! إيه ده!! اعوذه بالله من الشيطان الرجيم! بسم الله الرحمن الرحيم اللهم أبعد هذا الجان عنا!! أعوذ بالله يامه!! جني! جني ! نادوا ايزاوا سينسي بسم الله!!والجني بتاع المطبخ في الزاوية يدعي يبعد عنه أيزاوا و يقرء المعوذتين خايف من ايزاوا و التلاته قالوا القرآن الكريم كله ما شاء الله و هم حضنين بعض من الخوف و الجني معهم خايف..
أيزاوا: هدو هدو! أنا ايزاوا!
الجني: يمه بسم الله إيه فيك كده؟؟!!
ايزاوا: لا والله أبدا صحيت من النوم بسبب حاستي السادسه و هي بتقول لي إن المصيبه ١ و المصيبه ٢ بيتخانقوا تآني.الجني-يكلم باكوغو و ديكو-: ياخي حرام عليكم انفزعنا بسببكم الله يسامحكم بس.. أنا هروح أكمل شغلي و أكمل قاعده في المطبخ.. سلام
بعدها شاف كام إن ايزاوا أخذ باكوغو و ديكو
وحد جاره على الارض بيمسح بيه و التانيه قاعد يرمي فيه و لما يوصل عنده يرميه تآني أو يضحرجوه..الحكمة و اللي تعلمناه من القصه هي :: أن جني المطبخ يخاف من أيزاوا و يفتكروا جني تآني و يخاف و أن ايزاوا لما يدخل عليهم السكن الصف يسلم و يبقوا شيوخ و يقولوا القرآن كله كمان.
YOU ARE READING
استهبال و ضحك مع باكوغو
Random... معرفش اكتب إيه ¯\_ú-ù_/¯المهم الكتاب عن بنها.... 🌚🌝