Więc... Dzisiaj jest bardzo wyjątkowy dzień...
A mianowicie 9 września.
( Tak, ze mną wszystko w porządku, to po prostu ważne wydarzenie w pewnej książce )
Ponieważ dzisiaj Wil zniszczył kabelek :D.
Oh, kto się na tym nie popłakał... ( Odpowiedź - wszyscy ludzie, którym ja poleciłam pewną książkę )
No ale jako iż to bardzo wyjątkowy dzień mam parę fanartów.
Po pierwsze:
MMM KWIATKI Z LAT SIEDEMDZIESIĄTYCH
... czy Wattpad przestanie kiedyś obracać zdjęcia?
No nic... Narysowałam nagietka... Tak na szybko, bo w mojej szkole nie znaleziono jeszcze żadnego nauczyciela od matmy, więc zamiast niej mamy przerwę na trawce, a jako, że matmy jest dużo, mamy dużo dodatkowych przerw! Czyli narysowałam to siedząc na trawie po turecku, zeszyt leżał przede mną na ziemi, w jednej ręce miałam ołówek w drugiej telefon, a mrówki i inne robale spacerowały sobie po kartce :). Mmm.... IDEALNIE. Ale tak na poważnie to było całkiem przyjemnie.
A to... To zwykłe łóżko...
powinnam była ostrzec przed spoilerami? Chyba nie... To nawet nie spoiler, każdy kiedyś umiera, to może być nawet fanart grobu z 2050 ( albo 2070 😏 ) roku. Nikt zwyczajny jej dożyłby 121, nawet glina.
A to... Jakiś kot XDTo miał być fanart, bo oczywiście Ania zwykłego człowieka nie narysuje, to za trudne.
No i... To chyba tyle.
Miłej pierwszej rocznicy smutnego wydarzenia z innego wymiaru :D.
CZYTASZ
KociArtbook
De TodoCzyli bazgroły jak kot pazurem, bez dyskusji, po prostu książka do dzielenia się rysunkami ;).