!Scenario!: (postać) wyznał/a ci swoje uczucia do ciebie ale musisz ich odrzucić z powodu swojej orientacji
Chłopaki reagują na to że wolisz dziewczyny:
Albedo-,,Hmm... interesujące''
Bennet-,,Całkowicie to rozumiem! Tak naprawde to nawet nie miałem żadnych nadzieji na inną odpowiedź...''
Chongyun-,,Oh, okej. I tak musze iść już na trening''
Diluc-,,Wybacz, nie chciałem abyś poczuł/a się niekomfortowo''
Kaeya-,,Spokojnie kochanie, całkowicie to rozumiem~ Oh...czy czujesz się niekomfortowo kiedy mówię do ciebie w ten sposób? Wybacz''
Razor-,,Razor nie rozumie...?''
Childe-,,Zgadzam się w 100%! Z resztą to i tak był tylko żart!'' (to nie był żart)
Venti-,,Haha! Spokojnie, rozumiem to! W końcu żyje już tysiące lat, to nie pierwszy raz!''
Xiao-,,No tak. Powinienem i tak ci tego nie mówić...''
Xingqiu-,,Hmm... to całkiem podobna sytuacje jak w książce którą czytam''
Zhongli-,,Całkowicie to rozumiem. Wybacz mi za moje nieporozumienie''
Aether-,,Rozumiem! Możemy chociaż zostać przyjaciółmi?''Dziewczyny reagują na to że wolisz chłopaków:
Amber-,,Haha! Spokojnie nie martw się, całkowicie to rozumiem!''
Barbara-,,Rozumiem. Ale mogę dalej występować dla ciebie?''
Beidou-,,H̶a̶h̶a̶ ̶K̶a̶z̶u̶h̶a̶ ̶t̶e̶ż̶!̶ Mimo to, zaproszenie na rejsy statkiem nadal jest aktualne!''
Eula-,,Rozumiem. Ale pamiętaj: Vengance will be mine!''
Fischl-,,Jako księżniczka der verurteilung masz moje uznanie oraz przebaczenie w zaistniałej sytuscji!''
Ganyu-,,Oh...um...wybacz...''
Hu Tao-,,Hehe! Miło że uwierzył*ś w mój prank!''
Jean-,,Rozumiem! Jednak nadal nie masz się o ci martwić, bo jako Grand Master Jean dopilnuje żeby nic ci się nie stało!''
Ayaka-,,Oh...najmocniej przepraszam''
Lisa-,,Rozumiem słonko. Tylko czy m*gł*byś być małym pomocnikiem Lisy na dłuższy czas? Potrzebuje pomocy w segregowaniu książek''
Mona-,,Gwiazdy mówiły coś innego...ZNACZY absolutnie to rozumiem!''
Ningguang-,,Rozumiem.''
Noelle-,,Rozumiem. Akceptuje to i obiecuje ze mimo tego nic sie nie zmieni i nadal bede ci pomagac, jak członek rycerzy fovonious!''
Baal-*wzdycha i odchodzi*
Rosaria-,,Rozumiem, masz błogosławieństwo od Boga Barsaboto...chwila nie to był Bartobas...?''
Sucrose-,,Och...um...wybacz mi...''
Xiangling-,,Och, okej! Ale nadal...chcesz ze mną zjeść? Nie chcę żeby jedzenie się zmarnowało''
Xinyan-,,To przez to jak wyglądam, prawda...??''
Yoimiya-,,Och...rozumiem!''
Lumine-,,Rozumiem! Możemy chociaż zostać przyjaciółmi?''