[لەڕوانگەی ن/ت]
هڵسام لە خەو ، سەرم ئازارێکی زۆری لێوەدەهات. گوێم لە دەنگی قیژەو هاوارکردنەبوو لەودیوی دەرگای ئەم ژوورە . بۆم دەرکەوت چیەکەم کاتێک لاشەم بە ڕووتی بینی، دەنگەکە بەرزترەبۆوە و ئاسانتر بۆ بیستنی.(کێشەی تۆ چیە گەمژە، تۆ تێناگەی چیو کردوە. تۆ هەر ئەو کچە ناناسی چۆن بەزۆر کارێکی واتکردووە . باوەڕناکەم تۆ هاوڕێمی ، وامەزانی باشتری لەوە.)
(باشە تۆ ئەتەوێ چیمبکردایە ، ئەتەوێ چیبڵێم . من سەرخۆشبووم خۆشم نەمەزانی چیەکەم ، نەمەتوانی بەباشی بیرکەمەوە.)بەخێرای جلەکانم لەبەرکردەوە ، سێری موبایلەکەم کرد ۱۰ تەلەفونکرابوو لە چارلیەوە خۆشەویستەکەم
دوبارە تەلەفونیکردەوە و وەڵامم یاوە.[ن/ت]
(سڵاو، چارلی، بۆچی ئەوەنە تەلەفونت کردوە)
[چارلی]
(باشە بۆچی جوابی هیچیانت نەیایەوە، ئەوە لەتۆ ناچێت تۆ دایمە بەخەبەری لەو کاتانەیا . باشە بەهۆی سەعی زۆرەوەبوو یان چی؟)
[ن/ت]
(من...
(ئەگەر سەرخۆشیشبووبی ئەوە مافی ئەوەت نیە کارێکی وابکەی،بۆ ناتوانیت قەت مێشکت بەکاربێنی)
[چارلی]
(ئەوە کێ بوو ، لەکوێی ن/ت)
[ن/ت]
(من دوێنێ لە ئاهەنگێ بووم ئێستا ناتوانم .. چیم بیربێتەوە)
[چارلی]
(تۆلەئاهەنگبووی ؟ ئەی ئێستا لەکوێی ؟ بۆ گوێم لە دەنگی هاواری خەڵکە؟)
نەمەتوانی بمم بەخۆم ئەوەی پێبڵێم کەدوێنێ شەو چی ڕویاوە ئەوەیبیرمە کە ئەلەرزیم. وە نەئەمەوێ ڕووبەڕوی ببموە نە ئەو کەسەی ئەمەی بەسەر هێنام.
[چارلی]
(ن/ت بۆ جوابم نایەیتەوە، ئەمەوێ بزانم چیبووە. بەجدیمە.)
[ن/ت]
(بمبورە، چارلی من کەسێکی خراپم .... تۆ نەئەبوایە هەرگیز باوەڕ بە من کەیت وە من ناتوانم بژیم لەگەڵ تۆ لەدوای ئەوەی ئەزانم چیمکردووە.
[چارلی]
(مەبەستت چیە واتە جیائەبیتەوە لەگەڵم .... ناتوانی هەروا...)
[ن/ت]
(بمبورە چارلی..)
فرمێسک دەستیکرد بە هاتنەخوارەوە لەچاوم جزدانەکەم هەڵگرتو لەژورەکە چومەدەر بۆ دەرەوەی خانوەکە.
لەخانوەکە چومەدەر ،بەلای ئەو دووە تێپەڕیم کە هێشتا هەر شەڕیانبوو. هەر جارێک فرمێسکەکانم ئەسڕی کە بەڕومەتما ئەهاتە خوار
[لیندا]
(ن/ت چاوەڕێکە... ،
ئەو دوام کەوت لەدرگاکە بەدوامدا، منیش بەردەوامبووم لە ڕاکردن، ئەو کوڕەم دی کە لەپۆلمانبوو خۆی بە یەکێ لەو دوو سەیارەیەی ڕاگیرابوو گرتبوو جگێرەیەک بەدەمیەوە سێری لیندایەکرد کە بەدوامدا ئەهات
هەروادەرەکەوت مێشێک میوانی نەبوو لەم دنیایەیا ،هەر هیچ هەستێکیش لەدەموو چاویا نەئەبینرا.
هەر پێشەوەی بزانم لیندا لەپێشمەوە وەستابوو دەستی گرتم تا بۆستم. بەچاوە تەڕەکانمەوە سێری ناوچاویم کرد. کە ئازار زیاتر هیچ بەدینەئەکرا چاومدا.
[لیندا]
(ن/ت داوای لێبوردنەکەم ... زۆر داوای لێبوردنەکەم .... من هیچم نەکردووە.)
[ن/ت]
(ئەگەر داوای لێبوردنەکەی وازبێنە بڕۆمە ماڵەوە. نامەوێ چیتر تۆو هاوڕێ گەمژەکانت ببینم. هەر یەک شەو ناسین تۆ ئەو جیمینە دەستدرێژیکردە سەرم .. ئێستا هەست بە پیسی ئەکەم
[لیندا]
(ناتکایە ن/ت گوێگرە ... منەمەویست شتەکان ئاوا خراپبن ، من نائومێدبووم لەوەی تۆ لەنزیک بێڵمەوە
[ن/ت]
(هەر وازبێنە بڕۆم ... نامەوێ چیتر لەدەوی تۆو هاوڕێکانتبم،تۆ زیاتر لە گاڵتەچی خەڵک زیاتر نیت. ئەوە گەورەترین هەڵەبوو لە هەموو ژیانم کردبێتم)
YOU ARE READING
dr𝓊ℊℊ𝒾ℯ|kurdish
Fanfictionچیرۆکی کوڕو کچێکی ئاڵودەبوو ، بەڵام ئاخۆ تەنها کەسێک بە ئاڵودەبوو ناو دەبرێ کە خووی بە مادەی هۆشبەرگرتبێت؟ ٭وەهەروەها یەکەم چیرۆکیشمەو هیوادارم بەدڵتانبێتو تەنها نەبێتە هۆی کات بەفیڕۆدانتان [کارەکتەرەکان] یەکەم (ن/ت) دووەم(جۆنکووک) سێیەم (لیندا...