"Tune mere aur Raavi ki baat leak ki?" Shiva asked.The culprit looked at both of them and started hyperventilating. He decided it was no use trying to hide it anymore, and he also knew that Shiva was going to beat him into a pulp after this.
"Maine Kirti ko khabar nikalne kaha tha ki kisne yeh baat failayi. Aur usne tera naam liya." Raavi said. "Tu aisa kaise kar sakta hai?"
"Par gossip thi hi itni kamaal ki!" Krish said. "Mujhse raha nahi gaya. Aur maine toh sirf apne dosto ko bataya. Woh faila denge mujhe kya pata tha. Aur baat pregnancy tak pohoch jayegi yeh bhi maine nahi socha tha."
Shiva held his collar, but Raavi pulled him back. "Ruk, pehle bata tujhe yeh baat pata kaise chali. Maine toh tujhe nahi batayi thi."
"Dev ne bataya." Krish said.
Shiva was shocked. His own brothers betrayed him. Who needed enemies who you had brothers like this? Raavi was again shocked. She couldn't believe Dev would leak her secret. He wasn't the sort of guy who indulged in gossip. Unfortunately for Dev, he walked into Pandya house right that moment, after his date.
He was surprised to see Shiva's anger, but even more so when he saw Raavi fuming. What was the matter now? Krish was looking helpless and sorry. He thought it would be best to leave, so he turned around to leave, but Shiva caught him by the shoulders and brought him in.
"Kya hua bhai?" Dev asked.
"Kya hua? Dev maine trust kiya tha tum pe aur tumne Krish ko woh baat bata di?" Raavi asked.
"Aur Krish ne puri duniya ko bata di." Shiva said.
"Tune bataya sabko?" Dev hit Krish on the head. "Maine bataya tha kisiko mat batane."
"Tujhe jab pata hai ki iske pet mein koi baat nahi rehti toh tune usko bataya hi kyu?" Shiva asked.
"Sorry Shiva!" Dev said. "Woh Rishita mujhe tana mar rahi thi. Toh maine frustration mein dil ki baat Krish ko bata di."
"Kaisa tana?" Raavi asked, suddenly interested in Dev's love life.
"Yahi ki, 'chota bhai tumse fast nikla. Tumse toh propose hi nahi kiya jata.' Tab Krish mere saamne aa gaya aur maine bol diya. Mujhe koi idea nahi thi gadhera sabko bata dega."
Shiva wanted to kill both his brothers but he controlled himself. Raavi burst out laughing listening to Dev and Shiva glared at her too. People were making pregnancy rumours about her and here she was laughing. She didn't care at all. What was he marrying into?
Sorry Shiva, sorry bhabhi. Galati ho gayi." Krish said.
"Tune mujhe bhabhi kaha..." Raavi melted and hugged Krish. "Aww koi baat nahi. Tere chakkar mein humari shaadi ki baat chal gayi."
Krish left quickly to avoid Shiva's beating and so Dev, after muttering a sorry. Shiva glared at Raavi for letting them off the hook so easily but the girl was in an entirely different mood. She looked at Shiva and saw that he was still mad at them, so she dragged him to the storeroom.
"Chorr na unko. Galti ho gayi unse. Tu bas mujhpe concentrate kar." She put her arms around his neck. "Tujhe make out karna tha na?" She kissed his neck but he pushed her away.
"Ae maami ki behen ki beti, tere bheje mein bheja hai ki nahi? Unhone itna bara kaand kar diya aur tujhe abhi make out karne ki pari hai? Unn dono ko main nahi chodunga."
Raavi pulled him by his collar. "Mere devar aur mere Jethji ko haath bhi lagaya na toh... Waise bhi Shiva jo hua achha hua. Sab shaadi ke liye maan gaye hai. Maasi bhi. Agar yeh rumour nahi faila hota toh woh kabhi nahi maanti." She again started kissing his neck. "Ab toh gussa bhul jaa. Romantic mood mein aa jaa jaldi."
Shiva tore himself away from her. She hugged him from behind. "Achha agar main tujhse woh bol du toh maanega?" She asked.
Shiva knew exactly what she was talking about. "Bol."
"Shiva, I love you, so so much. Mujhe koi parwa nahi hai log kya kehte hai humare baare mein. Jab tak woh mera naam sirf tere saath jode, main khush hu." Raavi said.
Shiva cupped her face and kissed her. "I love you too."
"Toh ab kar le?" Raavi asked.
"Kya kar le?" Shiva asked.
"Sex. Pure duniya ko lagta hai humne ki hai. Aur hum abhi tak virgin baithe hai."
Shiva got a coughing fit listening to her. This girl was seriously crazy. She laughed and hugged him, kissing him on the cheek.
"Tu darr gaya kya?" She whispered into his ears.
Shiva smirked. "Ae bhootni, darna toh tujhe chahiye. Tu seh nahi payegi."
"Ohh! Chal phir dekh lete hai main jhel paungi ya nahi."
"Okay! Toh kal raat. Store mein? Jaise tune kahani banayi thi?" Shiva asked.
"Chal thik hai. Main Maasi ko bol dungi main Kirti ke ghar night stay kar rahi hu. Tu bhi koi bahana bana dena ghar pe."
"Thik hai."
YOU ARE READING
Liar Liar
FanfictionRaavi sets out to prove that she's not a behenji and goes a little too extreme