𝘙𝘦𝘲𝘶𝘦𝘴𝘵:Spartor_love
𝘞𝘢𝘳𝘯𝘪𝘯𝘨:𝘣𝘭𝘰𝘰𝘥 𝘮𝘦𝘯𝘵𝘪𝘰𝘯,𝘮𝘶𝘳𝘥𝘦𝘳𝘦𝘳,𝘴𝘵𝘢𝘭𝘬𝘪𝘯𝘨,𝘬𝘪𝘭𝘭𝘪𝘯𝘨, 𝘨𝘰𝘳𝘦,𝘣𝘢𝘥 𝘨𝘳𝘢𝘮𝘮𝘢𝘳.
𝘛𝘪𝘵𝘭𝘦:𝘯𝘰𝘯𝘦.︵︵︵︵︵︵︵︵︵︵︵︵︵︵︵︵︵︵
︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶
"𝘠𝘰𝘶 𝘥𝘰𝘯𝘵 𝘯𝘦𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘺𝘣𝘰𝘥𝘺 𝘦𝘭𝘴𝘦,𝘺𝘰𝘶 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘮𝘦 𝘺/𝘯!"✹─━━━━━━🔪━━━━━━─✹
English:
•you were edd's cousin , and you were going to visit him.
•when you were in front of his house you saw a horn haired male battling a blue midget(LOL)
•when he saw you he lost his focus on the rap battle and ended up losing .
•but who cares for a rap battle when you just finded the love of your life rigth?.
•when you gived edd a hug, tord was red from jealusy .
•one time you were taking a bath in you room then you heard a click noise, you looked uf there was someone watching but there was nothing in here.
•tord stalked you every nigth,watching you sleep and even giving you kisses.
•he wanted to wait until the rigth time to make you his.
•until a day...
•edd wanted you to buy some things for him at the market.
•tord ,waited until the day you were going to be his, and this day is now.
•you were in your way back home only to find blood coming of outside the door.
•you were in panick what if someone hurted your friends and cousin?
•you run to the door only to find matt,tom,edd dead on the floor without their eyes and arms.
•you tried to run outside , but you were blacked out.
•when you wake up ,you were chained up to a wall.
•then you see him...
•the red leader rigth there with his most trusted soldiers at his back
•until that day , no one never knew where you where and what happend to edd,tom,matt,and tord...
𝘌𝘴𝘱𝘢𝘯𝘰𝘭:
• eras primo e edd e ibas a
. • cuando estabas en el frente de tu casa, viste a un hombre de pelo de luchando
contra un enano azul (LOL) •
cuando te vio perdió su enfoque en la batalla del rap y terminó perdiendo.
• pero ¿a quién le importa una batalla de rap cuando acabas de encontrar el amor de tu vida? •
cuando le diste un abrazo a edd, tord estaba rojo de celos. •
Una vez que estaba tomando un baño en su habitación, escuchó un clic, miró si había alguien mirando pero no había nada aquí. •
tord te acosaba todas las noches, mirándote dormir e incluso dándote besos.• Quería esperar hasta el momento adecuado para hacerte suyo
. • hasta un día ... • edd quería que le
compraras algunas cosas en el mercado. •Señor, esperó hasta el día en que iba a el suyo, y este día es ahora.
• estaba en su camino de regreso a casa solo para encontrar sangre saliendo fuera de la puerta. • estaba en pánico ¿y si alguien lastimaba a sus amigos y primos? •
Corres hacia la puerta solo para encontrar a Matt, Tom, Edd muertos en el suelo sin sus ojos ni sus brazos. •
trató de salir corriendo, pero se desmayó. •
cuando se despierta, estaba encadenado a una pared. •
entonces lo ves ... •
el líder rojo está allí con sus soldados de mayor confianza a 𝘴𝘶 𝘣𝘢𝘤𝘬 •
hasta ese día, nadie nunca supo dónde estabas y qué pasó con edd, tom, matt y tord ...
Portuguese :
• você era primo de edd e ia visitá-lo.• quando você estava na frente de sua casa, você viu um homem de cabelos de chifre lutando contra um anão azul (risos)
• quando viu você, perdeu o foco na batalha do rap e acabou perdendo.
• mas quem se importa com uma batalha de rap quando você acabou de encontrar o amor da sua vida certo?
• quando você deu um abraço em edd, tord ficou vermelho de ciúme.
• uma vez você estava tomando banho no seu quarto e ouviu um clique, você olhou se tinha alguém olhando, mas não havia nada aqui.
• tord te perseguia todas as noites, te observando dormir e até te dando beijos.
• ele queria esperar até a hora certa para torná-lo dele.
• até um dia ...
• edd queria que você comprasse algumas coisas para ele no mercado.
• tord, esperou até o dia em que você ia ao bd dele, e esse dia é agora.
• você estava voltando para casa apenas para encontrar sangue saindo pela porta.
• você entrou em pânico e se alguém machucou seus amigos e primo?
• você corre para a porta e encontra matt, tom, edd morto no chão sem seus olhos e braços.
• você tentou correr para fora, mas ficou desmaiado.
• ao acordar, você estava acorrentado a uma parede.
• então você o vê ...
• o líder vermelho bem ali, com seus soldados mais confiáveis em suas costas
• até aquele dia, ninguém nunca soube onde você estava e o que aconteceu com edd, tom, matt e tord ...
• ────────╮•╭──────── •
𝘸𝘰𝘳𝘥 𝘤𝘰𝘶𝘯𝘵:785
YOU ARE READING
𝐎'𝐝𝐞𝐚𝐭𝐡 (𝐚 𝐲𝐚𝐧𝐝𝐞𝐫𝐞 𝐟𝐧𝐟 𝐛𝐨𝐨𝐤)
Random'𝐎'𝐝𝐞𝐚𝐭𝐡, 𝐨'𝐝𝐞𝐚𝐭𝐡 𝐂𝐨𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞𝐫 𝐦𝐲 𝐚𝐠𝐞 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐦𝐞 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐚𝐠𝐞 𝐎'𝐝𝐞𝐚𝐭𝐡" 𝖇𝖔𝖔𝖐 𝖘𝖙𝖆𝖗𝖙𝖊𝖉 𝖎𝖓:23-9-2021 𝖊𝖓𝖉𝖊𝖉 𝖆𝖙:28-08-2022