𝘙𝘦𝘲𝘶𝘦𝘴𝘵:Spartor_love
𝘞𝘢𝘳𝘯𝘪𝘯𝘨:𝘣𝘭𝘰𝘰𝘥,𝘴𝘵𝘢𝘭𝘬𝘪𝘯𝘨,𝘣𝘢𝘥 𝘨𝘳𝘢𝘮𝘮𝘢𝘳,𝘮𝘶𝘳𝘥𝘦𝘳𝘦𝘳
𝘛𝘪𝘵𝘭𝘦:𝘧𝘰𝘳𝘤𝘦𝘥 𝘤𝘭𝘶𝘥𝘥𝘭𝘦𝘴
𝘛𝘰𝘮 𝘳𝘪𝘨𝘥𝘸𝘦𝘦𝘭
𝘠𝘢𝘯𝘥𝘦𝘳𝘦 𝘵𝘺𝘱𝘦:𝘱𝘰𝘴𝘴𝘦𝘴𝘪𝘷𝘦◤━───━ ◆ ━───━◥
"𝘠𝘦𝘴 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘳𝘦 𝘢𝘭𝘭𝘰𝘸𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥𝘴 𝘣𝘶𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘯𝘦𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘮𝘦 𝘮𝘰𝘳𝘦!"
⊱⋅ ────── ❴ • ✿ • ❵ ──────
English:You couldn't remember how many days you were stuck with him, 12? 20? You didn't even remember that your cell phone was somewhere hidden in his room. You tried to run away in many ways but he always found you, locks you in that disgusting basement with a single window and a bed. , you were tired of being here, tord was right when he said to not trust tom, you should have listened to him, none of this would have happened listened to his warnings.where now you were simple, you were lying with your head on his chest being forced to sleep, you didn't want to fall asleep not on the state you where right now, it wouldn't take long to you to fell asleep , you were trying your best to resist his attemps to make you sleep but it was getting harder with Tom's hands caressing your hair making the process of falling asleep more faster, before your vision turned black you heard the simple phrase coming out of your captors mouth "good night princess and you better dream of me ..."
Espanol:
no podías recordar cuántos días estuviste atrapado con él, ¿12 ?, ¿20? Ni siquiera recordabas que tu celular estaba encerrado en una caja fuerte que estaba en su habitación. Intentaste huir de muchas maneras pero él siempre te encontraba, te encierra en ese asqueroso sótano con una sola ventana y una cama. , estabas cansado de estar aquí, no quiero ver a tus amigos por última vez, tord tenía razón, debí haberte escuchado, nada de esto habría sucedido si le creyera. donde ahora eras simple, estabas acostado con la cabeza en su pecho, te quedabas dormido pero no querías, no podías tardar mucho y pronto te dormías, estabas tratando de resistirte y no quedarte dormido hasta que sentías la de Tom. mano acaricia tu cabello haciéndote quedarte dormido más antes de escuchar un "buenas noches princesa y será mejor que sueñes conmigo ..."
Portuguese:
Você não conseguia se lembrar de quantos dias você ficou presa com ele, 12? 20? Você nem lembrava que seu celular estava trancado em um cofre que ficava no quarto dele. Você tentou fugir de várias maneiras, mas ele sempre te encontrou, te tranca naquele porão nojento com uma única janela e uma cama. , você estava cansado de estar aqui, não quero ver seus amigos pela última vez, tord tinha razão, eu deveria ter te ouvido, nada disso teria acontecido se eu acreditasse nele. onde agora você era simples, você estava deitado com a cabeça no peito dele, você adormeceu mas não queria, não podia demorar muito e logo você adormeceu, você estava tentando resistir e não adormecer até você senti o de Tom. mão acaricia seus cabelos fazendo você adormecer mais antes de ouvir um "boa noite princesa e é melhor você sonhar comigo ..."┌─────────────────┐
‣
𝘰𝘳𝘥 𝘤𝘰𝘶𝘯𝘵:475
YOU ARE READING
𝐎'𝐝𝐞𝐚𝐭𝐡 (𝐚 𝐲𝐚𝐧𝐝𝐞𝐫𝐞 𝐟𝐧𝐟 𝐛𝐨𝐨𝐤)
Random'𝐎'𝐝𝐞𝐚𝐭𝐡, 𝐨'𝐝𝐞𝐚𝐭𝐡 𝐂𝐨𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞𝐫 𝐦𝐲 𝐚𝐠𝐞 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐦𝐞 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐚𝐠𝐞 𝐎'𝐝𝐞𝐚𝐭𝐡" 𝖇𝖔𝖔𝖐 𝖘𝖙𝖆𝖗𝖙𝖊𝖉 𝖎𝖓:23-9-2021 𝖊𝖓𝖉𝖊𝖉 𝖆𝖙:28-08-2022