yine çok sıradan, herşeyin yolunda gittiği bir gündü. Rosé ve Jennie evlerinden çıkmış okullarına gidiyorlardı. yolda sohbet ederek okula vardılar.sınıflarına girdiler ve derslerini işlemeye başladılar.
zil çaldı.teneffüs zili. herkes yemekhaneye inip yemeklerini almaya başladı. Jennie ve Rosé'da aynı şekilde.
Jen:bugün nasıl hissediyorsun (saçlarıyla oynamaya başladı)
Ros:Normal, sen?
Jen:Ben de iyiyim.
onlar havadan sudan konuşmaya devam ederken yanlarına sınıfın en havalı çocuğu geldi.çocuk Rosé'a sulanmaya başlayınca Jennie'nin gözleri kıpkırmızı oldu.Jennie son derece sert bir ses tonuyla çocuğa "git" diye bağırdı. çocuk korkmuştu çünkü Jennie gerçekten çok kötü görünüyordu.öfkeli ve sanki sevdiğini koruyan o insanlara benziyordu. yemekhanedeki herkes şakasına "Yoksa Jennie ve Rosé sevgili mi" diyerek gülmeye başladı.Rosé utancından kıpkırmızı olmuştu ve yemeğini bırakıp koşarak ruvalete gitti.Jennie onun arkasından gitti ve tuvalette buluştular. Rosé dokunsan ağlayacak bir ses tonunda " neden her seferinde bu kadar belli etmek zorundasın, en sonunda herkes anlayacak " diye bağırdı. O sırada içeride diğer kızların olduğunu unuttu, içeri giren kızları unuttu.herkes bunu duydu ve şaşkın gözlerle Rosé ve Jennie'ye baktılar.Rosé oracıkta yerin dibine girmek istiyordu.Jennie heyecandan durumu toparlamaya çalışırken daha da çok batırdı.kızlar herşeyi anladılar ve Rosé ile Jennie'ye onların istediklerini yaparsalar bunu kimseye söylemeceklerini dediler.Jennie ve Rosé hiç kabul etmek istemese de mecburdu.çünkü bunu kimsenin bilmesini istemiyorlardı. Tuvaletin içindeki 4 kız, gel zaman git zaman Jennie ve Rosé'u tam 5 ay boyunca köle gibi kullanmışlardı. ama her neyse ki okulun son günüydü ve artık liseye gideceklerdi.Rosé ve Jennie mutluydu çünkü bu boktan ortamdan kurtulmanın en iyi yolunun bu olduğunu biliyorlardı.Rosé ve Jennie aynı liseye gitmeyi başardılar. okul idaresinde sınıflarının aynı olmasını istediklerini söylediklerinde bu da kabul edildi.sıra da bile yanyana oturuyorlardı.resmen onlara hiçbir şey engel olamamıştı. Rosé ve Jennie lisenin ilk dersine girdiler. eski okullarından kurtuldukları için çok mutluydular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
chaennie ¦ 'secret lovers🧸
Romancebaşından beri birbirine en saf duygularıyla bağlı olan 2 kız, Rosé ve Jennie. ve onların bu duygularının ortaya çıkmasıyla uğradıkları zorbalıklar.