Rosé ve Jennie ilk derslerini işlediler ve okulun yemekhanesine indiler.Bilirsiniz liseler acımasız ortamlardır.yeni oldukları için yüksek sınıflar tarafından sürekli itilip kakıldılar.en sonunda Rosé, bunlara dayanamayıp öğrencilerin birinde patladı.evet buraya kadar okuduysanız Rosé'un öfke problemleri olduğunu anlamışsınızdır.Rosé'un sinirlenip patladığı çocuk ise lisenin en belalı çocuğuydu. Çocuk çok sinirlendi,ama kimseye bu zamana kadar fiziksel olarak şiddet uygulamamıştı.Hiç sinirlenmemiş gibi yapıp Rosé'dan özür diledi.
Jen:Rosé artık biraz kendini sakinleştirmelisin, senin öfken yüzünden en sonunda başımıza iş gelecek!
Ros:Kontrol edemiyorum Jen,isteyerek değil.
Jen:her neyse, yemeğimizi yiyip sınıfa çıkalım.
ve yemeklerini bitirip sınıfa çıkmaya başladılar.Son derslerini de işleyip,evlerine gittiler. Jennie bu gece
Rosé'un odasında kaldı.Jen ve Rosé romantik vakitler geçirirken,okuldaki çocuk.Chan onları takip etmişti. Ve onların saniyesi saniyesisine camlarından ne yaptıklarını kayıt alıyordu.Jennie ve Rosé ise perdeyi çekmeyi tamamen unutmuşlardı.Chan ise onların öpüştüğünü kayıt aldı.Chan bile şok olmuştu.Rosé ve Jennie ise pencerelerinden gelen flaş ışığına doğru baktılar.ikisininde kalbi fırlayacak gibi çarpıyordu.Chan'ın yüzünü görememişlerdi.Chan ise ordan fırlayıp odasına gitti.
Ros:JENNİE, TAM ANLAMIYLA BİTTİK
Jen:İNANAMIYORUM,KİM NEDEN YAPAR BUNU
ancak sorun şuydu.bu okul diğer okulların aksine en homofobiğydi.Ros ve Jen uyuyamamıştı.sadece ağlıyorlardı. birbirlerine sarılarak ağlıyorlardı.Okula gittiler ve Chan'ın iğrenç surat ifadesini gördüler.Chan onlara bakarak öyle sırıtıyordu ki kızlar korkmuştu.Derslerini işlemek için teknoloji odasına indiler. Chan'ın dersi olmamasına rağmen o da gelmişti.Ders başladı.her şey normal gidiyordu.Hoca öğrencileri oyun oynamaları için serbest bıraktı.
Chan:Hocam, projeksiyon cihazını kullanabilirmiyim?
Hoca:Pekii.
Projeksiyon tüm sınıfın görebileceği şekildeydi.Chan flash diskini çıkardı ve ana bilgisayara taktı.önce bir klasör açıldı. Klasörün başlığında ise
'':)" vardı. tüm sınıf Chan'ın ne açacağını merak ettiği için projeksiyona bakıyorlardı.Chan klasörün içindeki fotoğrafı açtı, Jen ve Ros orda durakaldı.Chan onların öpüştüğü fotoğrafı açmıştı.
Chan:Oo gizli aşıklarımıza bakın, öpüşürlerken ne de güzel duruyorlar.
Tüm sınıf Jen ve Ros' a baktı.Jen'in gözlerinden yaşlar süzülmeye başlamıştı.Ros herşey için kendini suçluyordu.Chan ise onların o hallerini görünce bunu neden yaptığını sorgulamaya başladı.Jennie'nin zaten anksiyetesi vardı. Tüm sınıfın ona baktığını ve projeksiyonu görünce bir anda bayıldı.Ros "AMBULANSI ARAYIN"
diye bağırmaya başladı.Herkes ambulansı aradı ve tüm sınıf şok içerisinde hala Ros ve Jen'e bakıyordu.Ambulans geldi ve Jen ambulansa bindirildi.Ros onun peşinden tam binicekken müdürü onu durdurdu ve sert bir şekilde kolundan tutarak odasına götürdü.kolunu o kadar sıkıyordu ki Rosé'un kolu kangren olacaktı.odaya vardılar ve müdür o kadar bağırıyordu ki ses koridordaki diğer öğrencilere bile gidiyordu.
Müdür:BU NASIL BİR SAYGISIZLIK,OKULUMUZUN ADINI KİRLETİYORSUNUZ.HELE DE BİR HEMCİNSİNLE BUNU YAPMAN, KABUL EDİLEMEZ.
Ros:biz sevgili değiliz...bi-
Müdür:KAPA ÇENENİ TEK BİR KELİME DAHA EDERSEN SENİ GEBERTİRİM.BİR DAHA BÖYLE BİRŞEY İSTEMİYORUM. SINIFLARINIZ AYRILACAK.
Rosé'un gözünden resmen bir dere gibi gözyaşları süzülüyordu.bu hiç durmadı.en sonunda Ros'un gözleri kupkuru kaldı.Ancak öyle durabildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
chaennie ¦ 'secret lovers🧸
Romancebaşından beri birbirine en saf duygularıyla bağlı olan 2 kız, Rosé ve Jennie. ve onların bu duygularının ortaya çıkmasıyla uğradıkları zorbalıklar.