baskı

33 5 5
                                    

hastanede ayılan jennie ayılınca okul servisi ile yurt odasına bırakılmıştı. jennie sersemlemişti, herşey ona hayal gibi geliyordu. Jennie'nin odasına götürüldüğünü kapıdaki servisten anlayan ros, koşarak onun odasına gitti.
Ros:seni çok özledim keşke böyle şeyler yaşanmasaydı.
Jen:sorun yok. ölsem bile seni sevmeye devam edeceğim.
Ros:bu romantik ânımızı bölüyorum ama, sınıflarımız ayrıldı.
Jennie başına gelebilecekleri zaten biliyordu.bu başlarına gelebilecek en hafif şeydi. Jennie Rosé'un elini tuttu ve yattığı yerden saçlarıyla oynamaya başladı.Rosé ise jennie'nin sıcacık kalbinin üstüne kendini bıraktı. bu dakikaları sanırım son 1 yıl içerisindeki en iyisiydi.Onlar öyle uyuyakalmıştı.Chan ise tüm gününü pişmanlıkla ve kendini iğrenç hissetmesiyle geçiriyordu, müdür rosé'a çok sert davrandığını anladı, ne de olsa bu aşktı.aşkın nesi ayıp(kast ettiğim pedofili,zorla aşk değil, masum ,saf aşk.) veya günah olabilirdi ki? Ve teknoloji sınıfındakiler ise tüm okula bilgiyi yaymıştı bile.Sırf bu yüzden jennie ve rosé'u gebertmek isteyen bile vardı.okul daha ilk haftadan jennie rosé'a inanılmaz bir kin beslemişti.okula yeniden yanyana giden Jen ve Ros koridorda ayrılıp yeni hocalarının derslerine girdiler.ikisi de farklı sınıflarda olacaklardı ve ders işleyeceklerdi.tam olarak boşlukta gibiydiler.Neyse , teneffüs çaldı ve Rosé tam yemekhaneye inerken 4 kişi onu durdurdu ve kızgın surat ifadeleriyle onu duvar köşesine çektiler.Rosé o kadar korkmuştu ki elleri titriyordu.O 4 kişi Rosé'a en dememeleri gereken şeyleri dediler."Jennie'den ayrılacaksın." Rosé bunu duyunca duraksadı,ve düşündü. aşk neden yasaktı, madem yasaktı da neden insanların içindeki duygular böyle yaratıldı. sanırım Rosé için herşeyin sonu gelmişti.bu düşünceleri dalmaktan ağzını bile açamadı.Ve aniden koridorun köşesinde jennie belirdi.Jennie elinde yemekhaneden bulmuş olduğu limonu tutuyordu.Evet, elinde iki parça limonla 4 kişiye saldıracaktı.Jennie'yi ilk Rosé gördü ve Jennie Rosé'a çaktırmamasını anlatmaya çalıştı.Rosé ayaklarına bakmayı sürdürdü.Jennie bir süre elindeki limonlara baktı ve 4 kişiden birinin omzundan tutup kendine çevirdi.Jennie eline sıkmış olduğu limon suyunu onun tam gözünün içine aktarmıştı.O zorbanın gözleri yanmaya başlamıştı.Ve jennie elindeki diğer limon parçasını zorbaların tam yüzüne doğrultarak burdan gitmeleri gerektiğini söyledi.onlar bunu yaptı.geri de kalan da son hız kaçmaya başladı.Jennie kahkahalara boğulmuştu.Bunu gören Rosé'da da hafif bir tebessüm belirdi.

chaennie ¦ 'secret lovers🧸Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin