pişmanlık

31 4 2
                                    

Ani sinir patlamasından dolayı yaptığı şeyin iğrenç bir şey olduğunu anlayan Chan, bu zamana kadar bu ve bunun gibi zorbalıklarla insanları kötü hissettirdiğini anladığı saat, bunun bedelini ödemesi gerektiğini düşünmeye başladı.Chan intihar etmeyi düşünüyordu.bunu sessiz sedasız yapacaktı.Ertesi gün Chan halatını ve açılır-kapanır sandalyesini hazırlayarak yakınındaki bir dere kenarına gitti.derenin kenarındaki ağaca gözyaşları süzülürken halatını bağladı ve sandalyesini altına aldı.halatı boynuna doladı, ve artık hazır hissediyordu.
Rosie ve Jennie okul çıkışı yurt odalarına gittiler.üzerlerinde bir lise öğrencisinde olmaması gereken baskı vardı.aslında Rosie'de intihar etmeyi düşünüyordu.Çünkü rosie çok kırılgan bi insan,ve üst üste gelen herşeyden kurtulma yolunun bu olacağını düşünüyor.uyudular ve uyandılar.ertesi gün yemekhane televizyonunda Chan in ölü bedeni gösterildi.Tüm okul ondan 2 yıldır çekmişti.Herkes biraz rahatlasa da, ne olursa olsun onu ölüme layık görmüyorlardı.Haberde chan in ailesini de göstermişlerdi. chan in annesinin ağlamaktan göz pınarları kurumuş, olay yerinde sürekli göz damlasıyla dolaşıyordu.Bu haberi gören rosie ve jennie chan için dua ettiler ve aslında içten içe üzülmüşlerdi. Rosie'nin gözünde olay yerinde ölü olanın kendisi olacağı canlandı.Rosie'nin ailesi o 11 yaşındayken trafik kazasında vefat etmişlerdi.Rosie için hiçbirşey yoktu.Sadece jennie.onun yaşam kaynağı jennieydi.Jennie kendini neden bilmediği bir sebeple suçlu hissediyordu.kim böyle hissetmezdi ki.herkes sınıfına gitti.ve gün böylece bitmiş oldu.jennie kendini boşlukta hissediyordu.onun da ailesinin durumu rosie'den farksızdı. 12 yaşındayken babasını beyin tümöründen kaybetmiş, annesini ise 16 yaşında kalp yetersizliğinden kaybetmişti.O gece jennie içindeki buruklukla kafasını yastığa koyarken, Rosie intihar düşüncesini hayata nasıl geçireceğini düşünüyordu.Chan dan ilham alarak bunu aynı derenin kenarında yapacaktı.

chaennie ¦ 'secret lovers🧸Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin