NAJAVA

129 11 4
                                    

Dimitry & Bella 


Ovo nije priča o uspavanoj ljepotici koja se za osamnaesti rođendan ubola na vetreno i usnula dubokom snom te čekala spas u ruhu princa da je izabavi iz sna i probudi nevinim poljupcem. Ne, ne to je priča za djecu pred počinak . To je izmišljena priča . Ali ovo je moja priča ispisana mojom rukom. Oteta za svoj osamnaesti rođendan i ni ne sluteći što me sve čeka te kakve ću tek tajne otkriti. Predana u ruke najstarijem vampiru za kojeg tvrde da je moj kralj i moj sudbinski drug. Toliko pitanja a nigdje odgovora osim što svu istinu on zna, moj kralj. No čim sam ga ugledala, moje srce oživjelo je i po prvi puta u životu od kad znam za sebe stalo je kucati ludo i ritmički dok na dnu stomaka neki čudan osjećaj me prošao kao da su leptirovi započeli svoj dobro znani ples. Ali... Ima nešto u njemu što me odmah privuklo a glava stalo ubrzano da radi, slike su neke nadolazile u bljeskovima ali zatim bi ošamutile moj vid tako braneći mi da dublje kopam i guram. Neka snažna sila nas okružuje ni sama ne mogu to stanje opisati. Da li sam reinkarnacija njegove kraljice ili sam pak to ipak ja, zar nije onda istina ono u uspavanoj ljepotici, možda sam za svoj osamnaesti rođendan ipak se ubola na vetreno i time se obrisalo moje pamčenje a ja usnula dubokim snom, dok se nije pojavio on i otrgnuo me od tog svijeta.


NAJAVA, sad kada bi trebala objavljivati ni sama ne znam, ni koliko će biti nastavaka ni to isto ne znam. Uglavnom čim napišem više poglavlja izbaciti ću niti ću davati obećanja kada će biti.  

VJEČNOST - PočetakWhere stories live. Discover now